צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חוף מאנאם קוסמוי

    אנחנו כותבים את זה מוטה ללא תקנה – צ'ואנג מון ביץ' הייתה האהבה הראשונה שלנו, ונשארה כך חמש עשרה שנה אחרי. עם זאת, בדיוק כפי שהיינו בוחרים דברים שונים בתפריט, חוף Maenam של קוסמוי עשוי להיות המקום המושלם עבורכם. האמנם? בואו נדון…

    חוף מאנאם (שאלות נפוצות)

    איך חוף מאנאם?

    חוף Maenam הוא בהחלט לא מקום להיראות. הראיות האמפיריות שלנו מצביעות על כך של-Maenam יש יותר מטרים רבועים של חול זמין לאדם, בהשוואה לחופים גדולים אחרים בסאמוי. הוא נוטה להיות שקט, עם הרבה פחות מוכרי חוף ויותר מקום למצוא את המקום שלך ולהתפשט.

    הגיית Maenam? דבר ראשון, הגייה? 'מאי נאם', כמו ב'וייטנאם'. יש אנשים שמדגישים את MAY nam, אחרים את May NAM. כמו שהתאילנדים אומרים במשיכת כתפיים, "אותו דבר!"

    האם Maenam הוא חוף טוב?

    ההצעה שתוכלו לבחור בחוף לא נכון, או בחוף רע, יכולה להפוך את תכנון החופשה מרחוק למלחיץ מאוד. לקוסמוי יש מגוון עצום בחופים שלה – כך שזה עניין של התאמה נכונה עבורך, לא בחירה "הטוב ביותר, בר אף אחד". השתמש במדריך קוסמוי כדי לפשט את הבחירה שלך. בו, אנו מכסים כל חוף סאמוי ופורסים את כל היתרונות והחסרונות.

    גודל חוף Maenam וגאות ושפל?

    אורכו של Maenam הוא בערך 5 – 7 ק"מ (3 – 4.3 מיילים) (ויקיפדיה טוענת שהאחרון, אין לנו את האמצעים למדוד אותו), עם זאת, גאות ושפל פירושה שלא תמיד ניתן ללכת לאורך המלא. ובכל זאת, זה טיול נהדר (במיוחד מוקדם בבוקר או בשקיעה), ועם כל כך מעט אנשים, גם רומנטי מאוד.

    האם Maenam מתאים למשפחות?

    כן! לעתים קרובות אנו רואים אבות בתפקיד טירת חול כאשר מומיה מתחילה לישון בה. יש צל נהדר זמין מתחת לעצי דקל לאורך חוף שנותר לא מפותח במקומות רבים. אנו חושבים שאתר הנופש סנטיבורי ביץ' ובלמונד נאפסאי הם בין אתרי הנופש הידידותיים ביותר למשפחות בקוסמוי.

    מה לגבי שחייה?

    בהנחה שתנאי מזג אוויר טובים, כן.

    איך החול?

    אוקיי. עד כמה אתה מתבכיין על חול? לנו – אם שמש ואנחנו יכולים ללכת יחפים, אנחנו שמחים. אחרים מחפשים חומר לבן מתקתק בלבד. לכל חוף בסאמוי יש מרקם ומראה חול משלו – זה של Maenam הוא "גס" יותר, אבל הוא עדיין "חול" (לא סלעים, חלוקי נחל או שברי צדפים). אנחנו מוצאים את זה מאוד walkable ויש לנו – ברגעים מטורפים – הלך לרוץ לאורך Maenam גם כן.

    איך האווירה במאנאם?

    יותר כפר מאשר עיירה, Maenam, באמת, יש רק רמזור אחד.

    להמולה, לכו בהחלט למקום אחר, מכיוון שמנאם נוטה לארוז את החנות בסביבות השעה 10:11 או <>:<>. (למרות שזה כל כך יפה מוקדם בבוקר – תרצו לקום!) Maenam הוא קטן והקסם שלו הוא שהוא לא ניסה להיות יפה לטובתכם – או כל תייר אחר. מחוץ לכמה אתרי נופש גדולים, אל תצפו לתאורה דקורטיבית או לגינון של דיסני, אלא קחו אותה כפי שאתם מוצאים אותה – הרבה ללא שינוי בעשור האחרון בערך.

    אטרקציות במאנאם

    אם תרצו לראות ולעשות, יש מדרחוב שבועי (חמישי בערב), כמה מקדשים תאילנדיים ומקדש סיני, אבל מעט מאוד דברים אחרים בפתח ביתכם. על הכביש הראשי, בכמה חנויות יוקרתיות לרהיטים ופנים הבית תוכלו לארגן בקלות משלוח של כל דבר שתופס את העין – מאפריזים ופסלים ועד רהיטים תאילנדיים. אם אתם רוצים מסאג' תאילנדי, פדיקור או טיפול ספא במאנאם – ובכן, זה משך את תשומת ליבנו:

    מאנאם אוכל ושתייה?

    באשר לאוכל, אתם נמצאים על סף דלתה של אנג'לה'ס דיינר אנד בייקרי – אחד המקומות האהובים עלינו לארוחת צהריים ולחמניות הנקניקיות הטובות (והגדולות ביותר) בסביבה. בקרבת מקום (נסיעה קצרה) נמצאת גם נקודה מקומית נהדרת המתמחה במאכלי ים של סאמוי, חד באנג פו. מספר אתרי נופש יוקרתיים לאורך החוף מציעים סעודות מפוארות יותר וקוקטיילים בשקיעה.

    חיי לילה במאנאם?

    חיי הלילה של מאנאם הם ברים ידידותיים אך לא מרשימים – עם קצת מוזיקה חיה (נסו את The Lazy Coconut). שום דבר לא רועש לתוך השעות הקטנות, אחרי השקיעה זה פחות או יותר בירה קרה וחברה טובה משלך. (מה שנשמע לנו די טוב).

    היכן ללון על חוף מאנאם?

    כשהיחס בחופים רבים בסאמוי עובר לאתרי נופש על פני בונגלוס, מאנאם מאמין בשמחה ש"הזמן שכח אותנו". די רחוק מהכביש הראשי, לינה נוטה להיות שקט מאוד רבים יש גנים מדהימים. (עם זאת, סביר להניח שאין להם אתרים מדהימים, כך שהחיפוש שלכם אחר מקומות לינה נמוכים ב-Maenam יהיה יותר DIY).

    Maenam הוא מקום נהדר לבסס את עצמך אם אתה בא לסאמוי לגולף – או, ליתר דיוק, אם אתה צריך מקום נחמד לעזוב את המשפחה שלך כפי שאתה נוטש אותם עבור הירוקים. כאנשים שאינם גולף, שמנו לב למיטות החוף והבריכה באתר הנופש והספא Santiburi Golf Resort and Spa – הם נחמדים במיוחד, ויש להם גם ערסלי חוף מפוארים! כמה הצעות היכן לשהות בחוף Maenam (כולן נבדקו מאוד על ידי אורחים שביקרו לאחרונה):

    בונגלוס פשוטים על החוף התאילנדי עם סכך יכולים להיות מקסימים הרבה יותר מחדרים בדירוג של כוכב אחד בעולם המערבי, אבל אפשר גם לעשות זאת כדי ליהנות ממיזוג אוויר בחודשים החמים יותר.

    מה נמצא בקרבת מקום?

    כמובן, אם אתה רוצה את השקט והפרטיות של Maenam, אבל לא כל הזמן, זה קל לשכור מכונית על סאמוי או לתפוס songthaew.

    כפר הדייגים נמצא במרחק של כ -10 דקות נסיעה (לא ניתן ללכת אלא אם כן אתה חסר פחד תנועה ודי נועז) והלילות שם יכולים בקלות למלא את לוח השנה של השעה המאושרת או ארוחת הערב שלך במשך שבוע או שבועיים.

    בכיוון השני, אנו ממליצים על אחר צהריים בנתון, עיר הבירה של סאמוי. אם אתם מעדיפים שמישהו אחר יעשה את העבודה, שאלו את המלון שלכם בעת ביצוע ההזמנה אם הוא מציע הסעות לעיירות ולאטרקציות אחרות – רבים עושים זאת.

    להערכה המלאה של Maenam, וכדי להשוות אותה טוב יותר לחופים כמו צ'אוונג, למאי, בופוט וצ'ונג מון (בין שאר חופי סאמוי), מדריך קוסמוי מחכה לעזור.