צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בסוי רגאיי

    רחוב חסכוני ומהנה בצ'אוונג

    סוי רגאיי מקבל את שמו מפאב הרגאיי הענק והפופולרי ביותר בסופו. זה בדיוק כמו שרחוב האחות המפורסם יותר שלו – סוי גרין מנגו – נקרא על שם המקום הגדול והמפורסם ביותר שם. בדומה למנגו הירוק, סוי רגאיי הפך למרכז חיי לילה בצ'אוונג, עם משחקי מואי תאי, מועדוני לילה, ברי קריוקי ובירה בוורוד ניאון שהם חלק בלתי נמנע מחיי הלילה ברחבי תאילנד.

    הדרך, שאורכה 200 מטרים, המובילה לפאב הרגאיי, היא מעין כפפה בלתי נמנעת של ברי הבירה הקטנים האלה, עם מוזיקה רועשת והמוני אנשים. עם זאת, הם יכולים להיות מקומות מהנים ליהנות מכמה צחוקים, כמה משחקי בריכה וכמה משקאות זולים מאוד.

    1. פאב רגאיי

    מקום הכוכבים ברחוב בעל שם

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    Reggae Pub הוא מועדון לילה ובר מבוסס בן 2 קומות המהווה גולת הכותרת האמיתית של הרחוב שעל שמו הוא נקרא. זהו גם גולת הכותרת של כל חצי האי הקטן הנושק לאגם צ'אוונג. כשהוא נעשה עמוס במיוחד אחרי השעה 23:00, מבחר המוזיקה הוא בעיקר רגאיי קליל, עם קצת רוק והיפ הופ כדי להוסיף קצת תבלין.

    יש בו אווירה ידידותית ונינוחה ומחירי שתייה תחרותיים. תוכלו למצוא גם את מסעדת הרגאיי הגדולה לא פחות ממש מעבר לכביש, ליד גיטרה חשמלית ענקית.

    מיקום: 3/3 Moo 2, Laem Din Rd , צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 18:00-02:00

    טלפון: +66 (0)62 374 5175

    2. אצטדיון מואי תאי הבינלאומי בסאמוי

    המקום להתקפות והימורים על רגאיי סוי

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    אצטדיון מואי תאי הבינלאומי בסאמוי, הידוע גם בשם אצטדיון האגרוף האט צ'אוונג, הוא הקטן והמעורפל ביותר מבין 3 אצטדיוני מואי תאי בצ'אוונג. מחירי הכרטיסים נעים סביב 1,000 באט כל אחד, תלוי היכן תבחרו לשבת, עם קרבות בכל יום שני ושישי (וראשון בשיא העונה).

    באצטדיון יש אווירה תוססת, פרשנות חיה טובה באנגלית ומערך בינלאומי של לוחמים, שהקרבות שלהם מכוונים למוזיקה תאילנדית מסורתית.

    מיקום: 3/2 Laem Din Rd , צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: ימי חמישי וראשון החל מהשעה 21:30

    טלפון: +66 (0)62 645 1245