צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר ב- קוסמוי ב בפברואר

    מהו מזג האוויר ב קוסמוי ב בפברואר

    טמפרטורה

    ב Kosmoy, כל חודש יש מזג אוויר מעולה עם טמפרטורות כמעט קבועות. עם זאת, יש שונות מסוימת בסוגי מזג האוויר לאורך כל השנה. האי מקבל שפע של מבקרים כל השנה ופברואר אינו יוצא מן הכלל. פברואר נופל באמצע העונה היבשה החמה והטמפרטורות החמות מושכות תיירים רבים, במיוחד מאירופה וצפון אמריקה, כפי שמדינותיהם יהיו בחודש האחרון של עונת החורף.

    בקוסמוי הטמפרטורה הממוצעת בפברואר היא 27 מעלות צלזיוס עם טמפרטורה גבוהה ממוצעת של 29 מעלות צלזיוס וטמפרטורה נמוכה ממוצעת של 25 מעלות צלזיוס. עליות ומורדות יומיים אלה אינם משתנים הרבה במהלך החודש. 1 בפברואר הוא היום הקר ביותר בחודש, ואילו 28 בפברואר הוא החם ביותר. עם זאת, אין הבדל אמיתי, שכן הטמפרטורות עולות בקושי מעלה אחת במהלך פברואר.

    טמפרטורת ים ממוצעת

    מי הים גם חמים למדי ויש להם טמפרטורה ממוצעת נוחה של 27 מעלות צלזיוס, שהיא מעלה אחת חמה יותר מינואר.

    גשם

    מאז פברואר נופל בעונה היבשה, זהו אחד החודשים היבשים ביותר בשנה. למעשה, זהו היבש השני ביותר, אחרי מרץ. בחודש פברואר ירדו במהלך החודש 30 מ"מ גשם, בעיקר כממטרים קצרים וכבדים. בפברואר יש רק חמישה ימים של משקעים. באפריל יש אותו מספר של ימים גשומים, בעוד שבמרץ יש יום אחד פחות. המשמעות היא שהנופשים יכולים ליהנות על החופים מבלי לדאוג כל כך הרבה לגשם. עם זאת, זה גם אומר שלא יהיה הרבה גשם שיתקרר בשעות אחר הצהריים החמות במיוחד. הסיכוי לגשם נשאר יציב לאורך כל החודש ועומד על 24-26%. אין עלייה או ירידה לדבר עליה. אם יורד גשם, סביר להניח שהוא יתרחש בצורה של גשם קל. גשם קל יורד על 65% מהימים הגשומים. סוגים אחרים של משקעים הם גשם מתון וסופות רעמים, אשר יכול לקרות, אבל הם לא סבירים. בפברואר יש כמות משמעותית של ימי ערפל: שבעה. רק במרץ, דצמבר וינואר יש יותר ימים של ערפל.

    לחות

    הלחות בפברואר גם לא משתנה הרבה במהלך פברואר ונשארת סביב 85% בממוצע. זוהי הלחות הממוצעת מאוקטובר עד מרץ.

    מלבד טמפרטורות, גשמים ולחות, יש גורם מזג אוויר רביעי שנשאר קבוע למעשה בפברואר. אורך הימים עולה רק ב-12 דקות במהלך החודש. 1 בפברואר הוא היום הקצר ביותר בחודש עם 11.43 שעות אור יום ו-28 בפברואר הוא הארוך ביותר עם 11.56 שעות אור. הנופשים יקבלו גם הרבה שמש, שכן קוסמוי מקבלת בממוצע 8 שעות שמש ביום בפברואר. זוהי שעה אחת יותר מינואר והמספר הגבוה ביותר של שעות שמש בשנה, מספר המשותף למרץ ואפריל.

    יש דבר אחד שכן משתנה משמעותית במהלך החודש. כיסוי העננים יורד לא מעט מתחילת החודש ועד סופו והוא הסיבה העיקרית לעלייה בשעות השמש. בעוד שב-1 בפברואר, היום המעונן ביותר, יש 62% כיסוי עננים, ב-28 בפברואר, היום הבהיר ביותר, יש רק 48%.

    מלונות ב-קוסמוי בפברואר

    מואנג סאמוי ריזורט

    אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בהם באי הוא Muang Samui Resort. מלון 5 כוכבים נפלא זה הינו ממוקם ממש על החוף בצ'אוונג ( Chaweng ) ומשקיף על המים הטרופיים של מפרץ תאילנד. אתר נופש זה, המנוקד בעצי דקל, הוא כל מה שאי פעם יכולתם לחלום עליו. המלון כולל 63 סוויטות ו-14 וילות עם בריכה. כל החדרים כוללים רצפות פרקט ואריחי טרקוטה, מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מי שתייה ללא תשלום, חדר רחצה עם מקלחת גשם, אינטרנט אלחוטי חינם, ג'קוזי וכן הלאה. אתר הנופש כולל חוף פרטי משלו עם מיטות שיזוף ושמשיות, חדר כושר, מתקן אגרוף תאילנדי קטן, השכרת אופניים, ספא, מסעדות וברים.

    בהונדהארי ספא ריזורט ווילות

    בחירה מצוינת נוספת תהיה Bhundhari ספא Resort & וילות. המלון מציע אירוח ברמה של 5 כוכבים בצ'אוונג וכולל 124 וילות וחדרים יוקרתיים. כל החדרים כוללים מתקנים מהשורה הראשונה כגון נגן DVD, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מקלחת גשם, אמבטיה עמוקה, מקרר ועוד. אתר הנופש ממוקם בלב העיר, קרוב למסעדות, ברים, חוף הים ומקומות מעניינים אחרים. שירותים אחרים כוללים שתי בריכות, חדר כושר, ספא, שתי מסעדות, שני ברים, שירות השכרת רכב וספרייה קטנה. זהו מקום פופולרי לפגישות, כנסים וחתונות.

    חוף קוסמוי לפברואר

    צ'אוונג ביץ'

    צ'אוונג היא העיר העמוסה והגדולה ביותר באתר הנופש, הממוקמת על אחד החופים הטובים ביותר באי. חוף צ'אוונג ממוקם בחוף המזרחי וידוע בתשתיות שלו, בחוף החולי הלבן והטהור ובחיי הלילה הפנטסטיים. החוף מחולק בדרך כלל לארבעה חלקים: צפון צ'אוונג, מרכז צ'אוונג, דרום צ'אוונג וצ'אוונג נוי. אורכו שבעה קילומטרים, מה שהופך אותו לחוף הארוך ביותר בחוף המזרחי. מימיו החמים, הירוקים-כחולים, מזמינים במיוחד, בעוד שעצי הקוקוס התוחמים את החוף יוצרים תחושה טרופית שאין דומה לה.

    צ'אוונג פופולרי בקרב סוגים שונים של אנשים. ישנם תרמילאים זולים, משפחות, סטודנטים בינלאומיים וזוגות בירח דבש. בעיירה יש מספר עצום של אפשרויות לינה, מסעדות וברים, יותר מכל מקום אחר באי. רצועת המנגו הירוקה המפורסמת היא הרחוב הראשי של העיירה, שאורכה שלושה קילומטרים והיא מרופדת בברים, פאבים ומועדונים. צ'אוונג מציעה שילוב מושלם של חוף, חיי לילה ורגיעה.

    ברים ומסעדות

    כמרכז חיי הלילה והמסחר של אתר הנופש, בצ'אוונג יש שפע של מסעדות, מסעדות וברים. במהלך היום, תוכלו לראות רוכלים רבים עומדים או הולכים על החוף, מוכרים משקאות, גלידות, חטיפים, פירות ואוכל תאילנדי מקומי מבושל על ברביקיו נייד קטן. הספקים האלה בדרך כלל מנומסים להפליא, ואם תגיד 'לא', הם בדרך כלל ייעלמו. אם אתם מחפשים חטיף חוף, זוהי דרך נהדרת ונוחה להשיג אחד.

    מרפי'ס פאב אירי

    הבר הפופולרי ביותר, ללא ספק, בצ'אוונג הוא הפאב האירי טרופיקל מרפי'ס. פאב מעולה זה מציע תמיד בילוי לילי נהדר. יש המון אפשרויות בירה, בריכה, חידוני פאב, אוכל נהדר, מוזיקה ואווירת פאב אירית טיפוסית. הפאב מציע שפע של מקומות ישיבה, לרבות אולם מוזיקה חיה בקומה העליונה, בר ספורט בקומה התחתונה וטרסה חיצונית. במהלך היום זוהי מסעדה ידידותית לילדים ולמשפחה; בלילה זהו אחד הברים הפופולריים ביותר בכל אתר הנופש.

    בית רפאים

    לחוויה תאילנדית ייחודית, כדאי ללכת לבית הרוחות. בניין זה הועבר מתאילנד היבשתית לקוסמוי לפני מספר שנים ומשמש כיום כבית מגורים, ספא, מקום בו תוכלו לקחת שיעורי בישול ומקום לחתונה. הוא דומה לכפר תאילנדי מסורתי עם מקדש מרכזי, חצרות וגנים. המקדש הראשי הוא כיום מסעדה נהדרת, שמגישים בה אוכל בסגנון קאן־טוק ומנות תאילנדיות מסורתיות. יש להם גם מבחר של מנות אירופאיות לאנשים שאוהבים מאכלים מוכרים יותר.

    אטרקציות בקוסמוי בפברואר

    מקדש מפל הין לאד

    אחת האטרקציות הגדולות ביותר בתאילנד היא המקדשים שלה. ניתן למצוא אותם כמעט בכל מקום בארץ וגם לקוסמוי יש את חלקו ההוגן. מקדש מפל הין לאד נמצא, כפי שהשם מרמז, על ידי מפל הין לאד כמה קילומטרים מדרום לעיר. מפלים, אגב, הם עוד אטרקציה נהדרת באי. המקדש ממוקם בג'ונגל הצפוף של אתר הנופש והוא מקום בו ביקרו תיירים רבים. הוא שוכן על השביל לכיוון המפל ומספק מקום נהדר לקחת הפסקה.

    תוכלו לחקור את המקדש ואת הגן שלו, לראות פסלי בודהה ושבילי הליכה המובילים לנקודות מדיטציה. מנזר יער זה ידוע בקרב המקומיים בשם וואט נאמטוק הין לאד והוא עמוס מאוד בסופי שבוע, כאשר אומרים שהמקומיים הולכים לשם כדי לבלות ולפיקניק במפל. זה כבר זמן רב מקום שבו המקומיים באים להתרחק מצרות היומיום שלהם, לחפש ריפוי רוחני להתגבר על אתגרים אישיים. מקדש מפל הין לאד (Hin Lad) פתוח בכל ימות השנה. אורכו של השביל למפל המרשים הוא שלושה קילומטרים. תוכלו להתקרר לאחר הטיול על ידי קפיצה באחת מבריכות המים המתוקים.

    סיורים

    קוסמוי הוא כנראה אחד המקומות הטובים ביותר בעולם לצאת לשייט בסירה. מספר חברות טיולים מציעות טיולי סירות מכל הסוגים, החל מקטמרנים וסירות הרפתקאות מים ועד סירות מנוע ויאכטות. אתה יכול לשכור לעצמך יאכטה עם צוות מלא אם אתה עשוי מכסף, כלומר או להצטרף לסיור. כך או כך, תוכלו לחקור את הים ואת האיים שמסביב, לגלות מפרצים נסתרים וחופים מבודדים ולשחות. אתה יכול לבחור בין טיולי סירה שנמשכים כמה שעות עד כמה ימים, בהתאם להעדפתך או לתחושת ההרפתקה שלך. עם זאת, טיול רב יומי בהחלט מומלץ מכיוון שהוא מאפשר לכם לקפוץ לאיים, לחקור ולראות הרבה יותר מהאזור. היכולת לבלות יותר זמן בכל תחנה היא תמיד דבר טוב!