צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות נהדרות בצ'אוונג ביץ'

    איפה לאכול בצ'אוונג ומה לנסות?

    המסעדות הנהדרות בצ'אוונג המפורטות להלן יוצרות סצנת אוכל שמתחרה בפופולריות של עיירת הנופש הזו בצפון־מזרח קוסמוי. יש מבחר אקלקטי של מקומות שמגישים אוכל מכל העולם ובמחירים שנעים בין – על פי הסטנדרטים האירופיים – זול עד כדי גיחוך ליוקרתי. יש מספיק מבחר כדי לספק את הלקוח האנין ביותר.

    1. Tree Tops Sky Dining &Bar ב-Anantara Lawana

    בית עץ ייחודי, חווית אוכל משובחת

    מסעדת Tree Tops Sky Dining &Bar ב-Anantara Lawana שבצפון צ'אוונג היא אחת המסעדות המצליחות ביותר בסאמוי. זוהי בחירה מצוינת אם אתם מחפשים חווית אוכל משובחת. עם 8 שולחנות בלבד במסעדה וכל שולחן "בית עץ" בנפרד, החוויה כאן היא ייחודית.

    כדאי להזכיר שלא יהיה לכם הרבה סיכוי לסעוד כאן ללא הזמנה בגלל הפופולריות שלו ומספר השולחנות המצומצם, זכרו להזמין מקום כמה שיותר זמן מראש. תפריט Tree Tops מציע מבחר בשרים אדומים, פירות ים ומטבח תאילנדי – הכל בסטנדרטים בינלאומיים. תוכלו גם לנסות את התפריטים הקבועים, המגיעים עם זיווגי יין אופציונליים.

    מקום: Anantara Lawana Koh Samui Resort, 92/1 Moo 2 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 18:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 960 333

    2. Jungle Club

    אוכלים על ראש גבעה עם נוף יוצא דופן

    ג'ונגל קלאב (Jungle Club) היא מסעדה על צלע גבעה עם גישה שיכולה להיות מעט מאתגרת (במיוחד המטרים האחרונים), אבל היא שווה את זה, עם כמה מהנופים הטובים ביותר באי. הנופים הצפוניים הנשקפים ממועדון הג'ונגל הם של לאמאי, צ'אוונג, באנג ראק ונמל התעופה, ובצהריים, ביום שמש, הם פשוט בלתי מנוצחים. מסעדת Jungle Club בנויה ממוצרים טבעיים לחלוטין, וכוללת ספות במבוק עם כריות צבעוניות ומספר סוגים שונים של סידור כיסאות ושולחנות.

    המסעדה הרב-מפלסית כוללת מספר חללי אוכל, ותוכלו לבחור בין דק עץ עם כריות תאילנדיות ועד לאזור המסעדה עצמו עם המוזיקה הג'אזית והצוות החייכן. פריטי התפריט נושאים השפעות צרפתיות. יש בגטים, סלטים, סטייק וצ'יפס ומבחר יינות מהווים את עמוד השדרה של התפריט ואם מתחשק לכם אוכל תאילנדי אז יש מבחר של קארי ומנות אחרות לבחירה.

    מיקום: 44/11, Soi Panyadee, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים שבת עד רביעי בין השעות 08:00-22:00 (סגור בימי חמישי ושישי)

    טלפון: +66 (0)81 891 8263

    3. מסעדת קופקבנה

    קופקבנה היא בין המסעדות האופנתיות באי סאמוי עם עיצוב צבעוני ומודרני, קוקטיילים חזקים ופירות ים טריים. לקופקבנה צ'אוונג (יש גם סניף בכפר הדייגים בופוט) יש סניפים כניסות: אחת על דרך צ'אוונג ביץ' (בין האי לסוי גרין מנגו), ואחת בסנטרל פסטיבל סאמוי. המסעדה בעלת עיצוב וריהוט אופנתיים, נגיעה אלגנטית עם הלוגו הצהוב הבהיר שלה והיא מושכת מאוד.

    האוכל בקופקבנה כולל מבחר גדול של מנות מערביות ותאילנדיות עם נטייה מסוימת לבשר ברביקיו ופירות ים כגון סטייק ברקודה, סטייק פילה אוסטרלי, סטייק תנין או לובסטר. זוגות חובבי פירות ים יכולים ללכת על מגש פירות ים לשניים, כולל לובסטר, שפמנון, 4 סרטני נמר, 2 דיונונים, 2 סרטנים כחולים בתוספת צדפות ומולים. קופקבנה היא מקום פופולרי ועמוס עם האפי האוור קבוע בין השעות 18:00 ל-21:30.

    מקום: Chaweng Beach Road , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)91 495 9590

    4. המטבח האיטלקי של אוליביו

    טוב עבור: אוכל

    המטבח האיטלקי של אוליביו מתגאה במה שהוא אולי מקום האוכל הרומנטי ביותר בצ'אוונג. המסעדה נהנית ממיקומה בשטח אתר הנופש הבוטיק באן האד נגאם (Baan Haad Ngam Boutique Resort) בקצה הצפוני של החוף, ומשקיפה מעבר למפרץ אל האורות הבוהקים של צ'אוונג (Chaweng) במרחק. האווירה מתאימה ביותר למטבח איטלקי מודרני.

    מנות האנטיפסטי מגוונות ועשירות, כולל טונה צרובה במחבת, סלמון מעושן, פוקצ'ה מתוקה וסרטן קליפה רך, בעוד מנות עיקריות כמו לזניה עשירה להפליא, שוק טלה ופילה דג שלג מדגישות את האלמנטים המסורתיים במטבח האיטלקי המודרני והמרענן של אוליביו.

    מקום: Baan Haad Ngam Boutique Resort, 154 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 18:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 332 950

    5. Khaw Glong Too

    חנות בישול תאילנדית

    Khaw Glong Too היא אחת המסעדות הפופולריות ביותר בצ'אוונג לטעום מאכלים תאילנדיים אותנטיים. במסעדה פופולרית זו, תוכלו ליהנות ממנות מסורתיות טריות, המוכנות תוך שימוש במרכיבים טריים. מטבח תאילנדי אמיתי משתמש בהרבה תבלינים אבל אתם יכולים לבחור מתוך 4 רמות של חריפות כדי להתאים את להעדפות שלכם מבלי לפגוע בחוויה.

    מלון קהו גלונג טו (Khaw Glong Too) מעוצב בסגנון תאילנדי עכשווי ומציע אווירה נעימה וידידותית, וממוקם בסמטה קטנה ליד צ'אוונג ביץ' רואד (Chaweng Beach Road), מאחורי בנק קאסיקורן (Kasikorn), בסמוך למלון.

    מיקום: 200/12 Moo 2, דרך צ'אוונג ביץ', בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 13:00-21:30

    טלפון: +66 (0)89 154 4560

    6. Phensiri Thai Restaurant

    מגוון רחב של קלאסיקות תאילנדיות

    טוב עבור: אוכל

    Phensiri Thai Restaurant היא עסק משפחתי אופנתי אך לא יומרני, המגיש מבחר גדול של מנות תאילנדיות קלאסיות כגון פאד תאי גאי (אטריות מטוגנות עם עוף), טום יאם (מרק חריף), קארי בקר מסאמן ועוד.

    Phensiri Thai Bistro, הממוקמת בחלק הדרומי של צ'אוונג, מרחק קצר מאוד מהווילה החדשה, היא מסעדה בסגנון עכשווי בגודל צנוע עם פינות אוכל פנימיות וחיצוניות (מתחת לפרגולה). במחיר סביר, Phensiri מארח גם שיעורי בישול תאילנדי.

    מיקום: 80/30 Moo 3 , צ'אוונג ביץ' רואד, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:45-23:00

    טלפון: +66 (0)77 945 151

    7. Red Snapper

    אוכל בהשפעה ים תיכונית

    Red Snapper היא מסעדת צ'אוונג במוטיב אדום עם כיסויי מושבים אדומים ומפיות ופרחי ציפור אדומה של גן עדן. היא חושבת בגדול במונחים של שכירת שפים בינלאומיים ויש לה תפריט רחב וחדשני. העיצוב המודרני כולל אמנות מופשטת על הקירות, טרקלין ובר עם מוזיקה חיה, ומרפסת חיצונית מכוסה באדניות רכבת מעץ טיק עם שפע של צמחים.

    בעיקרון מסעדה עם השפעה ים תיכונית, תוכלו ליהנות ממנות כמו חזה ברווז צלוי עם רוטב יין אדום ופולנטה, פילה דג שלג בגריל בשמן צ'וריסו, מגוון שלם של סלטים בריאים ופינוקי קינוחים כמו אגסים שלוקים של בל הלן. תוכלו למצוא כאן מופעי ג'אז חיים מדי לילה, למעט בימי ראשון, ואווירה מתוחכמת שאינה דומה לאפשרויות האוכל הממוצעות והמזדמנות יותר בסאמוי.

    מיקום: 155/4 Moo 2, צ'אוונג ביץ', צ'אוונג, קוסמוי 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-17:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 300 200

    8. מסעדת פרגים

    טוב עבור: אוכל

    מסעדת Poppies היא מסעדה מכובדת המגישה מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים בקצה הדרומי של חוף צ'אוונג. חלק ממתחם המסעדות והקוטג'ים Poppies, הוא ממוקם ממש ליד החוף, מה שהופך אותה לאחת המסעדות הרומנטיות והנעימות ביותר בעיר, אם לא כל קוסמוי.

    כדי להגיע למסעדה עצמה, תחילה עליכם לטייל בגנים הציוריים של הבונגלוס של אתר הנופש. בלילה, במיוחד, התאורה המאופקת גורמת לירק המטופח להרגיש כמו הליכה בשביל יער שחוצה נחלים זורמים. למסעדה עצמה יש מראה תאילנדי מסורתי מאוד, עם שולחנות מתחת לגגות סכך דקלים, בשטח פתוח, ליד החוף ובמבנה עץ.

    מיקום: 28/1 Moo 3 , צ'אוונג, בופוט, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:30-22:30

    טלפון: +66 (0)77 422 419

    9. מועדון החוף ארק בר

    מועדון החוף ארק בר הוא מתחם ענק הממוקם 150 מטרים מחוף צ'אוונג. המלון כולל 327 חדרים (בונגלוס ובניינים), ו-4 ברים ומסעדות (כולל מועדון הלילה הפופולרי ביותר Ark Bar על החוף). המסעדה הראשית ממוקמת ליד בריכת השחייה הראשית של אתר הנופש ליד 2 בריכות קטנות אחרות. הוא כולל גם חדר אוכל פתוח, בר חיצוני עגול ותריסר שולחנות ממש על החוף בצל עץ שקד ענק על החוף.

    התפריט הנרחב של Ark Bar Beach Club מציג מבחר יוצא דופן של מנות תאילנדיות ובינלאומיות – אלו כוללות אפשרות לארוחת בוקר בת 5 פריטים (כולל ביצים, נקניקיות, נקניק, בייקון, גבינה, לחם, ירקות, פטריות, פנקייקים ועוד), מגוון המבורגרים המוגשים עם סלט וצ'יפס, מעל 10 סוגי פסטה ורביולי, אטריות מטוגנות ועוד.

    מיקום: 159/89 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 961 333

    10. מסעדת דואומו

    מקום ראשון במטבח איטלקי בצ'אוונג

    הדואומו ריסטורנטה (Duomo Ristorante), הקרוי על שם הקתדרלה של מילאנו, ממוקם במרכז צ'אוונג (Chaweng) בסמטה קטנה המובילה למספר גסטהאוסים. עם מפות שולחן לבנות איטלקיות טיפוסיות וכוסות יין נקיות, המסעדה נראת כאילו הגיעה הישר ממרכז העיר מילאנו. המקום נעים, האווירה רגועה ומשפחתית, והבעלים דואג שהכל ילך בצורה חלקה. לאנשי הצוות יש רמה טובה של אנגלית.

    הדואומו אהוב על האיטלקים בצ'אוונג ויש לו דירוגים גבוהים, בעיקר משום שהתפריט שלו (באיטלקית ובאנגלית) מנוקד במאכלים אזוריים. איכות המנות שמוגשות כאן – בין אם זה פסטה, פיצה או משהו אחר – גבוהה.

    מיקום: 60/33 Soi MontienHouse, צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 12:30-23:00

    טלפון: +66 (0)77 300 504

    11.רוקפול בר ומסעדה

    טוב עבור: אוכל, חיי לילה

    הבר-מסעדה RockPool הוא חלק ממלון קנדה רזידנסס סאמוי (Kanda Residences Samui) המסוגנן, הממוקם בין צ'אוונג (Chaweng) וצ'אנג מון (Chang Mon) בחוף הצפון-מזרחי של האי. המסעדה מקיימת בראנץ' מצוין בימי ראשון בפיקוחו של שף מיומן במישלן.

    מומלץ במיוחד לאוהבי פירות ים, בראנץ 'RockPool מאפשר לכם להתענג על מעדנים כגון סרטן המלך, סלמון, צדפות וצדפות, כמו גם מבחר עצום של בשרים כי הם צלויים לטעמכם על ברביקיו. התוספות כוללות בר סלטים מצויד היטב, קרש גבינות בינלאומי, ואלה עם שן מתוקה ייהנו ממבחר גדול של קינוחים.

    מקום: Kanda Residences Samui, 80/32 Moo 5 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 234 500

    12. Baci Italian Bar &amp Grill

    מסעדת Baci Italian Bar &amp Grill היא אחת התוספות המודרניות לסצנת האוכל של צ'אוונג. מסעדה אופנתית זו כוללת מרפסת קדמית גדולה הנפתחת אל ההמולה הבלתי פוסקת של דרך צ'אוונג ביץ' ( Chaweng Beach Road ) – המקום האולטימטיבי לצפייה באנשים. יש גם כניסה בחלק האחורי של פסטיבל סאמוי סנטרל. מקום האירוח באצ'י (Baci) מעוצב ומרוהט בסגנון מודרני, והוא מקום אופנתי.

    לגבי האוכל, באצ'י מגישה מנות איטלקיות קלאסיות מעולות: אנטיפסטי, פיצה, פסטה וריזוטו – כולן כאן ומביאות טעם ים תיכוני אמיתי לצ'אוונג. קינוחים כמו טירמיסו וקפה כמו caffè stretto הם טובים כמו שהם יכולים להיות ברומא. המחירים מעט גבוהים אך עולים בקנה אחד עם מקומות אחרים בצ'אוונג.

    מיקום: 38/69, צ'אוונג, בופוט, סוראט תאני 84320, תאילנד

    Open:   daily from 18:00 to 12:30

    Phone:   +66 (0)77 300 492

    מסעדת Drink Gallery, המגישה מטבח גורמה מתוחכם של מערב פוגש מזרח, פתוחה מבראנץ' ועד ארוחת ערב ומציעה את המרכיבים הטובים והטריים ביותר בכל אחת מההכנות שלה – מ-20 קוקטיילים ייחודיים ועד למנות משובחות של השף התאילנדי המקומי, המקום מציע גישה מודרנית למטבח גסטרונומי. המחירים תלולים למדי אך בהתאמה מושלמת לאיכותם הגבוהה.

    מיקום: 14/1 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-01:00

    טלפון: +66 (0)77 422 299

    14. מסעדת בייטונג

    טוב עבור: אוכל

    מסעדת בייטונג (Baitong) היא מסעדת הדגל של אתר הנופש בננה פאן סי סאמוי (Banana Fan Sea Samui), אתר נופש מסוגנן אך במחיר סביר, הממוקם ממש על החוף באזור צ'אוונג (Chaweng) המרכזי. מקום האירוח בייטונג (Baitong) כולל חדר אוכל גדול ומקורה ופתוח ממש ליד בריכת השחייה ומציע תריסר שולחנות על החול הלבן של חוף צ'אוונג (Chaweng Beach), ומהווה מקום נהדר לארוחת ערב טרופית תחת כיפת השמיים.

    באשר לאוכל, מסעדת Baitong מגישה מבחר גדול של מנות תאילנדיות ומערביות, כולל המלצות שף כמו מולים ניו זילנדיים אפויים עם תרד, שום, רוטב גבינת שמנת ולחם שום, סלט קיסר בננה, פילה בס מטוגן במחבת ופאד תאי גונג אטריות אורז מוקפצות עם שרימפס וירקות קינג.

    מקום: Banana Fan Sea Samui , 201 Chaweng Beach Rd , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-22:30

    טלפון: +66 (0)77 413 483

    15. בונדי אוסי בר אנד גריל

    בונדי אוסי בר אנד גריל (Bondi Aussie Bar & Grill) הוא בר ספורט מגניב ומודרני הממוקם בסמוך למלון שין סיטי סאמוי (Xin City Samui) ולסוי גרין מנגו (Soi Green Mango) על דרך צ'אוונג ביץ' (Chaweng Beach Road). המלון שוכן בבניין גדול בן 3 קומות וכולל 2 חדרי אוכל – אחד בקומת הקרקע והשני בקומת הביניים – בונדי יכול לארח בנוחות עד 150 סועדים בשולחנות עגולים גבוהים וכיסאות בר או ליד שולחנות וכיסאות מסורתיים המשקיפים על ההמולה. וההמולה של הרחוב הראשי של צ'אוונג.

    העיצוב של המקום מודרני, מואר בכחול חשמלי, וכולל מסכים שטוחים גדולים המשדרים אירועי ספורט בינלאומיים מרכזיים. חמישה לילות בשבוע, להקה חיה מטלטלת את המקום עם קלאסיקות של כל הזמנים. התפריט אופייני לבר/פאב ספורט – הוא כולל מגוון מצוין של סלטים והמבורגרים מיוחדים. נסו את המבורגר פרי-פרי או לכו על בשרים על האש ופאב.

    מיקום: 169/1-3 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי בין השעות 11:00 ל-02:00, בימי שבת וראשון בין השעות 09:00 ל-02:00.

    טלפון: +66 (0)80 519 3931

    16. Green Bird

    Green Bird היא מסעדה תאילנדית לא יומרנית המגישה בעיקר מאכלי ים תאילנדיים על דרך צ'אוונג ביץ '. פופולרית מאוד בקרב המבקרים בגלל מחירים נווחים (עם זאת, הם עדיין גבוהים יותר ממקומות שאינם תיירותיים). ירוק לאורך כל הדרך, קיר אחד של מסעדה קטנה זו (30 מטרים רבועים) מכוסה לחלוטין עם הערות חיוביות של לקוחות מרוצים.

    חובה לנסות את הקארי הירוק וסלט פירות הים המעורב.

    מיקום: 157/17 Moo 2, דרך צ'אוונג ביץ', צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-12:00 עד 22:00

    טלפון: +66 (0)86 906 4638

    17. הארד רוק קפה קוסמוי

    הארד רוק קפה קוסמוי (Hard Rock Cafe Koh Samui) מציע את השילוב הייחודי של המותג הבינלאומי בין מטבח אמריקאי, מוזיקת רוקנרול ומזכרות בידוריות במיקום קלאסי ומרווח, ממש בלב צ'אוונג (Chaweng). המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות באיכות טובה במנות נדיבות, כאשר ההמבורגרים והכריכים ראויים לציון במיוחד. המבורגר הדגל האגדי – ומעליו בייקון מעושן, גבינת צ'דר, טבעות בצל, חסה ועגבנייה – פופולרי ביותר, וכך גם כריך החזיר המעושן.

    מלון הארד רוק קפה (Hard Rock Cafe) ממוקם על דרך צ'אוונג ביץ' (Chaweng Beach Road), ממש ליד סוי גרין מנגו (Soi Green Mango) המפורסם, ומהווה תוספת ייחודית לסצנת האוכל וחיי הלילה המפורסמת של העיר.

    מיקום: 168/59 Moo 2, צ'אוונג ביץ' רואד, צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-11:<> עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 901 208

    18. מועדון החוף בבורי ראסה

    מועדון החוף בבורי ראסה (Buri Rasa) הוא בר חוף מקסים ומסעדה הממוקם בשטח הכפר בורי ראסה (Buri Rasa) בחלק המרכזי של חוף צ'אוונג (Chaweng Beach). המסעדה הפתוחה ממוקמת בגן ליד בריכת השחייה ומציעה דק עץ באוויר הפתוח המשקיף על החוף המוצל על ידי שקד טרופי ועצי קוקוס.

    מועדון החוף בבורי ראסה מעוצב בסגנון תאילנדי קלאסי ומציע 2 תפריטים שונים לארוחות צהריים וערב. ארוחת הצהריים כוללת מבחר סלטים, המבורגרים, כריכים ומנות תאילנדיות פופולריות. לארוחת ערב, מבחר גדול של מנות תאילנדיות ואירופאיות, כמו סרטנים חמאת שום, פילה סנאפר אדום או חזה עוף מוקפץ עם אגוזי קשיו.

    Location:   11/2 Moo 2, Chaweng Beach, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

    Open:   daily from 10:30 a.m. to 11:00 p.m

    Phone:   +66 (0)77 956 055

    19. La Taverna

    לה טברנה היא 2 מסעדות באחת, חבויות ברחוב אחורי ליד סוי מנגו של צ'אוונג. עם חדר אוכל מקורה גדול ומסורתי וחלל חיצוני דמוי מסדרון מואר בסידור ניאון כחול-חשמלי, עם מבחר המנות האיטלקיות הקלאסיות בסגנון הישן של La Taverna. הפיצות כאן גדולות במיוחד וכבדות עם תוספות עשירות, בעוד צלעות טלה בגריל המיובאות מאוסטרליה מגיעות עם פירה וקורג'טים כדי להוסיף טוויסט איטלקי. יין הבית מגיע במנה נדיבה בכוס.

    מיקום: 168/18 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 12:30-23:00

    טלפון: +66 (0)77 300 421

    20. המבורגר סמוי מוערם

    אוכל אמריקאי בצ'אוונג

    Stacked היא המסעדה המיוחדת של OZO Chaweng Samui, אתר נופש אופנתי הממוקם ממש בחלק המרכזי של חוף צ'אוונג. מסעדה אמריקאית זו ממוקמת בכניסה לאתר הנופש על דרך צ'אוונג ביץ' (Chaweng Beach Road), וכוללת טרסה חיצונית המשקיפה על המולת הכביש, ופינת אוכל מקורה המעוצבת בסגנון מודרני קלאסי בהשראת תרבות הגלישה האמריקאית.

    Stacked הוא ייצוג נהדר של אוכל משובח בסגנון אמריקאי. תוכלו ליהנות מ-Happy Hour מדי יום בין השעות 11:00-12:00 ובין השעות 17:00-19:00 עם הנחות שוות על בירות מקומיות, משקאות חריפים וקוקטיילים נבחרים.

    מיקום: 11/34, צ'אוונג ביץ' רואד, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-15:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 915 222

    21. צ'אוונג ווק

    צ'אוונג ווק משלים את סצנת הקניות / המסעדה / חיי הלילה של צ'אוונג במגרש גדול וריק המחבר את דרך צ'אוונג ביץ 'לחוף הממוקם בין בננה מאוורר ים סאמוי וטריידווינדס על ידי לואנה. השוק היומי הזה נמצא באותה רוח כמו רחוב צ'אוונג ווקינג (השמות הדומים למדי שלהם יכולים להיות קצת מבלבלים).

    צד אחד של צ'אוונג ווק (Chaweng Walk) פתוח ואילו הצד השני מכוסה בגג ברזל גלי – בשטח הפתוח יש שביל סלול שבקצהו משהו כמו 30 דוכנים שמוכרים מבחר אקלקטי של בגדי חוף, מזכרות בעבודת יד, שמני ספא, תכשיטים זולים ומזכרות, ואילו האזור המקורה כולל מתחם אוכל (שולחנות וכיסאות) עם תריסר דוכנים שמוכרים חטיפים תאילנדיים ואוכל רחוב, מסאטאי עוף ועד נקניקיות צלויות. דיונון. מוזיקה תאילנדית חיה מבוצעת על במה קטנה מול החוף. Chaweng Walk הוא תאילנדי במיטבו מכיוון שהוא מציע דרך טובה להתערבב עם המקומיים באווירה ידידותית ולטעום מעדנים מקומיים במחירים נמוכים.

    מקום: Chaweng Beach Road , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 16:30-22:00

    22. מסעדה איטלקית פארגו

    המסעדה האיטלקית Prego שבמלון היא אחת המסעדות האלגנטיות באי ומגישה כמה מהמטבח האיטלקי המודרני המשובח ביותר של סאמוי. כאן נפגשים אוכל גורמה מנחם ואווירה יוקרתית. המסעדה מציעה סביבה כפרית בהשראת טרטוריה איטלקית, בה תוכלו לסעוד באוויר הפתוח או בפנים עם מיזוג אוויר קריר כאשר תרצו לברוח מחום הקיץ.

    התפריט של Prego מציע מבחר איטלקי אותנטי, מפיצות ועד פסטה תוצרת בית ומנות פירות ים מרהיבות. ניתן להגיע כקבוצת חברים או משפחה ולחלוק את האוכל או לבחור שולחן לחלוקה כזוג. בכל מקרה, לקינוח, הטירמיסו הביתי שלהם נהדר.

    Location:   Amari Koh Samui, 14/3 Moo 2, Chaweng, Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

    Open:   daily from noon to midnight

    Phone:   +66 (0)77 300 317