צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    איך להתנייד בקוסמוי

    איך להגיע ממקום למקום בנמל התעופה של קוסמוי – כל אפשרויות התחבורה עם מחירים

    קוסמוי הוא אי קטן יחסית, וההתמצאות בו אינה כה קשה הודות לכל אפשרויות התחבורה הזמינות. אורכו של האי הוא רק 25 ק"מ ורוחבו 21 ק"מ, כך שההגעה לכל אטרקציה תיירותית לא תיקח זמן רב.

    עם זאת, יש דבר אחד שאתה חייב לזכור: אין טוק טוק או אוטובוסים בקוסמוי. כמו כן, התחבורה הציבורית אינה סטנדרטית, כלומר אין תחנות או לוחות זמנים מוגדרים לאף אחת מהאפשרויות שלהלן.

    ישנן מספר אפשרויות תחבורה בקוסמוי כגון Songthaew, אופנועים, מוניות או מכוניות אבל קודם, בואו נדבר על Uber ו Grab .

    כדאי לדעת – יעד פופולרי נוסף ליד קוסמוי הוא קו טאו. גן עדן זה נמצא במרחק נסיעה קצרה במעבורת משם. כדי להזמין את כרטיסי המעבורת שלך באינטרנט,

    טיפ: שעת העומס בקוסמוי היא בין השעות 7-8 בבוקר ובין השעות 16:30-17:30. הקפד להימנע מנהיגה בזמנים אלה מכיוון שהתנועה כבדה. כמו כן, כולם ממהרים ותאונות קורות לעתים קרובות.

    1. סיורים מודרכים

    הדרך הנוחה ביותר לעקוף את האי האקזוטי הזה היא באמצעות סיור מודרך. יאספו אתכם היישר מהמלון שלכם ויועברו לאטרקציות התיירותיות הטובות ביותר באי.

    הזמנת סיור מודרך היא קצת יותר יקרה, אבל זו חוויה נטולת טרחה ואלטרנטיבה נהדרת אם אתם רוצים חופשה נטולת מתחים.

    חיפשתי את הסיורים הטובים ביותר בקוסמוי והנה ההמלצות שלי:

    • סיור איקוני בקוסמוי – כולל עצירות בהין טה ובהין יאי, שוק מקומי, מפל נה מואנג, מקדש הבודהה הגדול והנזיר החנוט
    • 4X4 סיור באי השטח – אם אתם נרקומנים של הרפתקאות, הסיור הזה הוא בשבילכם. גלו את קוסמוי ואת האטרקציות התיירותיות שלה במכונית 4×4.
    • קו טאו וטיול שנורקלינג מקוסמוי – לחקור את החיים הימיים המדהימים ולגלות את האי היפה קו טאו.

    2. קח את האפליקציה ואת Uber בקוסמוי

    כאירופאי שמשתמש הרבה באפליקציות מוניות, ציפיתי למצוא את Uber בקוסמוי. קצת התאכזבתי לגלות שאובר נרכשה על ידי Grab App בכל דרום מזרח אסיה.

    לכן, Uber אינו זמין בקוסמוי. למרות שאתה יכול להשתמש באפליקציית Grab, לא תמצא כל כך הרבה נהגים. פעם הייתה אפליקציה אחרת בשם Navigo, אבל לצערי היא כבר לא עובדת.

    3. סונגטהאוסים

    I know, the name is a bit weird but I really like songs. They are typical of Thailand and you should definitely try them!

    Your first contact with songthaews in Koh Samui will probably be at the airport or ferry terminal. They are similar to buses and the ride in one is particularly profitable.

    Songthaews are vans with roof covers and two benches fitted in the back. You might think they can't hold many people but you will be surprised. They can accommodate up to 15-17 people; Some sat on the benches, others on the floor. They also have luggage racks on top so you can easily carry your luggage if you are taking Songthaew from Koh Samui airport or ferry terminal.

    Songthaews are also very popular among the locals so riding one will definitely be an unforgettable experience.

    Secret line songthaews tracks

    סונגטהאוסים בקוסמוי מקיפים בעצם את כביש הטבעת (הכביש המעגלי הראשי סביב האי, שאורכו 51 ק"מ). אין מסלולים מוגדרים מראש או לוחות זמנים.

    טיפ: אם אתם רוצים לתפוס את Songthaew, פשוט לכו לכביש הראשי וסמנו אחד. כשזה מפסיק, לכו לדבר עם הנהג וספרו לו את היעד שלכם. תלוי כמה אתה מוכן לשלם, הנהג יכול אפילו לקחת אותך ליעדים מחוץ למסלול. כשמגיע הזמן לרדת, פשוט צלצלו בפעמון בפנים.

    סונגתאוס פרייס

    המחיר מתחיל בסביבות 40-50 באט אבל זה יכול להשתנות בהתאם לאן אתה רוצה ללכת. כדי למנוע אי הבנות, עדיף לשאול על המחיר לפני הכניסה songthaew. תצטרך לשלם כאשר אתה יורד.

    טיפ: בשעות הערב, הרבה שירים פועלים כמו מוניות פרטיות. הקפד לנהל משא ומתן על מחיר הנסיעה לפני העלייה למטוס.

    4. מוניות

    המוניות בקוסמוי צבועות כולן בצהוב וחום. יש רק חברת מוניות אחת שפועלת בקוסמוי, מה שאומר כמובן שהם יכולים לגבות איזה מחיר שהם רוצים.

    מוניות הן ללא ספק אמצעי התחבורה הנוח ביותר בקוסמוי ואם אתם רוצים להשתתף באירוע בבגדים אלגנטיים, באמת שאין לכם ברירה אלא לקחת מכונית.

    מחיר

    למרות שלמוניות יש מונים, מעט נהגים משתמשים בהם. לפני הכניסה למונית, הקפד לבקש מהנהג להגדיר את המונה. אם הוא מסרב, משא ומתן על תעריף אחיד עבור המסלול שלך.

    5. מוניות אופנוע

    הרבה יותר זולות ופחות נוחות, מוניות אופנוע בקוסמוי הן אפשרות תחבורה טובה אם לא אכפת לכם להיאחז באדם זר. אתה יכול למצוא אותם על ידי חיפוש נהגים עם אפודים צבעוניים.

    אם אתה נוסע לבד ואתה לא מרגיש בנוח לשכור אופנוע, מונית אופנוע יעשה את העבודה.

    מחיר

    יהיה עליך לנהל משא ומתן על המחיר מראש עם הנהג. בדרך כלל, המחירים המוצעים הם הוגנים והם תלויים לאן אתה מתכנן ללכת.

    6. השכרת מנוע

    Renting a motorcycle in Kosmoy is the easiest and most convenient means of transportation. As you get to the island, you will see that most people, both locals and tourists, choose motorcycles as their means of transportation.

    With so many motorbikes, you will have to be careful while driving. There are always people in a hurry and some of the roads are quite bad.

    Please note that an international driver's license is required if you want to drive legally in Thailand. You can rent a motorcycle without a license but keep in mind that in the event of an accident, there will be greater consequences without a driver's license.

    Where to find motorbikes for rent in Kosmoy

    Most accommodations in Kosmoy offer motorcycle rental services. Just go to your host and ask. If they don't have their own motorcycles, they definitely work with someone who rents them.

    If all the motorbikes are already rented at your accommodation, try another nearby hotel or guesthouse.

    price

    כדי לשכור אופנוע ב Kosmoi ליום אחד תצטרך לשלם סביב 7-8 דולר. הגז זול מאוד (מתחת ל -1 $) ותמצאו אותו לאורך כביש הטבעת הראשי.

    טיפ: בעת השכרת אופנוע, תתבקשו להשאיר את הדרכון שלכם כערובה. זה לא רעיון טוב כמו שאתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך את הדרכון שלך. ההמלצה שלי היא להציע להשאיר כסף כערובה. כששכרנו את האופנוע שלנו בקוסמוי, השארנו 200 דולר במטבע המקומי כפיקדון במקום הדרכון.

    כמו כן, היזהרו מהונאות אופנועים.

    7. השכרת רכב

    השכרת רכב נוחה ונוחה, אך כרוכה בתשלום. אתה יכול לבחור לשכור רכב מאחת החברות הבינלאומיות הגדולות כמו הרץ או קיאק או מחברה מקומית.

    השכרת רכב באופן חוקי בקוסמוי דורשת רישיון נהיגה בינלאומי או תאילנדי. למרות שחברות קטנות אולי לא יבדקו אם יש לכם כזו, חברות גדולות בהחלט כן.

    בעת השכרת רכב, ודא שלרכב יש ביטוח מכיוון שהתנועה באי יכולה להיות קצת מטורפת. עובדה משעשעת: בקוסמוי יש את אחד השיעורים הגבוהים ביותר של תאונות דרכים בתאילנד.

    מחיר

    המחירים בדרך כלל מתחילים ב 800 באט ליום אבל זה באמת תלוי בסוג המכונית שאתה רוצה לשכור.

    טיפ: אם אתם מתכננים לחקור את פנים האי, אני ממליץ לשכור 4×4 מכיוון שהכבישים די תלולים ורעים.

    8. השכרת אופניים

    החלופה הבריאה ביותר להתנייד בקוסמוי היא השכרת אופניים. תוכלו לבחור לצאת לסיור מודרך ברחבי האי באופניים או פשוט לחקור בעצמכם. כך או כך, כדאי לזכור כמה דברים לפני שאתם מחליטים לשכור אופניים:

    • הטמפרטורות במהלך היום חמות חמות. הקפידו להגן מפני השמש ולהביא איתכם מים
    • אל תזלזלו בתנועה
    • אם אתם מתכננים לבקר באזורים מרוחקים, בתוך האי, זכרו שזה ייקח הרבה מאמץ מכיוון שהכבישים תלולים מאוד

    מחיר

    אופני הרים טובים יעלו לכם בסביבות 80 באט ליום.

    9. ללכת

    למרות שזו צורה טובה של פעילות גופנית, הליכה בקוסמוי יכולה להיות לא בטוחה. ברוב הרחובות אין מדרכות. באזורים המעטים שבהם תמצאו מדרכות, הם יהיו תפוסים בעיקר על ידי מכוניות חונות או אופנועים.

    בעוד הליכה למרחקים קצרים זה בסדר, אני בהחלט ממליץ להשתמש באחת האפשרויות לעיל למרחקים ארוכים יותר.

    מחיר

    אתה כבר יודע את זה: זה בחינם!

    איפה היית מעדיף להתארח בקוסמוי?

    חיפשתי את הלינה הטובה ביותר בקוסמוי, לכל תקציב. אני ממליץ להישאר איפשהו ליד אזור בופוט בו נמצאים כל המסעדות, הברים והקניונים. להלן המלונות הטובים ביותר לבחירה:

    • תקציב – מלון גקו – מיקום נהדר, חדרים נקיים ומרווחים, בעלים מאוד ידידותיים ועוזרים
    • תקציב בינוני – באן מוק – וילה על החוף, בריכת אינסוף יפה, מיקום מעולהחדרים מודרניים ומרווחים
    • יוקרה – Sensimar Resort & Spa – חדרים עם בריכה פרטית, מיקום מעולה על החוף, מלון מודרני ומפנק, כולל ארוחת בוקר

    אני מקווה שמצאת את כל התשובות שחיפשת במאמר זה 'איך למצוא את דרכך ברחבי קוסמוי'. אם יש לך שאלות נוספות, אנא הודע לי בתגובות.

    מי ייתן ובאג הנסיעות ינשוך אותך!