צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חופי השנורקלינג הטובים ביותר בקוסמוי

    מהו חוף קוסמוי הפופולרי ביותר לשנורקלינג?

    החופים של קוסמוי אינם ידועים בכך שהם מציעים הזדמנויות יוצאות דופן לשנורקלינג, אבל בכמה מקומות ברחבי האי נשקפים נופים תת־ימיים סבירים ומלאים בחיים ימיים טרופיים. רוב אתרי הצלילה המעניינים האלה נמצאים במפרצונים קטנים או נסתרים, כך שההגעה אליהם היא מסע מרגש מחוץ למסלול.

    אם אתה שנורקל הארדקור, חופי השנורקלינג הטובים ביותר בסאמוי עשויים שלא לעמוד בציפיות שלך. במקרה זה, כדאי להצטרף לטיול יום לקו טאו ולקו נאנג יואן הסמוכים, הממוקמים 60 ק"מ צפונית לקוסמוי. איים אלה מפורסמים בעולם בזכות הנוף התת-ימי המדהים שלהם ומציעים כמה מאתרי השנורקלינג והצלילה הטובים ביותר במפרץ תאילנד.

    מהם חופי השנורקלינג הטובים ביותר בקוסמוי?

    1. מפרץ
    קורל מפרץ זעיר ומקום שנורקלינג עליון

    טוב עבור: אדוונצ'ר קורל קוב הוא מפרצון קטנטן מעט דרומית לצ'אוונג
    נוי, בחוף המזרחי של קוסמוי. זהו אחד המקומות המומלצים ביותר ליהנות משנורקלינג באי. עם סלעים גדולים החוצה ובמים, מגוון רחב של אלמוגים ושפע של בעלי חיים ימיים במרחק מטרים ספורים מהחוף, קורל קוב בטוח ישמח את כל החוקרים התת-ימיים.
    מיקום: Coral Cove, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד


    2. מפרצים
    קטנים של צ'ואנג מון לפעולה או הרפיה

    טוב עבור: Adventure
    Choeng Mon היא סדרה נפלאה של מפרצונים קטנים בחוף הצפון-מזרחי של סאמוי, מרחק קצר משדה התעופה הבינלאומי. למרות התפתחותה המהירה עם בניית מלונות ועסקי לוויין, היא יעד מצוין לחופשה מרגיעה בקוסמוי.

    צ'יאנג מאי מפורסמת בכך שהיא מספקת למבקרים פעילויות מים מצוינות, לרבות קיאקים בים, צלילה ושנורקלינג. יש לו 2 איונים – קו פאן יאי ונואי – השוכנים כמה מאות מטרים מחופיו. נקודות השנורקלינג הטובות ביותר נמצאות בשני קצות החוף הראשי ובין האיים.
    מיקום: צ'ונג מון, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    .
    3.חוף סילבר מפרצון
    נסתר עם שוניות עשירות

    טוב עבור: FamilyPhoto
    Silver Beach – או האד תונג טה קיאן – הוא מפרץ קטן בין חופי לאמאי וצ'אוונג, בחוף המזרחי של קוסמוי. בחוף יש את כל המרכיבים של גן עדן טרופי קטן ונסתר, כולל אתרי נופש בטווח הבינוני. אתה צריך לעבור דרך אחד מאתרי הנופש כדי להגיע לחוף הציבורי, אשר ממוסגר בין 2 שכמיות סלעיות.

    סילבר ביץ' (Silver Beach) מציע אתרי שנורקלינג נעימים לאורך סלעי גרניט בשני קצותיו. תוכלו למצוא טלאים קטנים של שונית אלמוגים עם בעלי חיים ימיים. קרא עוד
    מיקום: סילבר ביץ', מארט, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד


    4. טאלינג נגאם
    מקום מפלט חוף מרוחק

    טוב עבור: אדוונצ'ר
    טאלינג נגאם הוא חוף ארוך הפונה מערבה רק 20 דקות דרומית לעיר נאתון (נמל ההגעה הראשי לסאמוי). אזור זה מרוחק למדי ומארח רק קומץ מלונות. שנורקלינג אפשרי לאורך כל החלק הזה של החוף, המארח סלעים ושוניות במרחק קצר מהחוף.

    ההגעה לטאלינג נגאם היא הרפתקה לא קטנה מכיוון שהכבישים הרבים שלה יוצרים מבוך. שיטוט באזור זה של קוסמוי הוא נעים מאוד. לא רק שהנוף והחוף יפים מאוד, אלא שחוסר הפיתוח גם מאפשר לכם לגלות צד אמיתי יותר של האי.
    פתוח: חוף טאלינג נגאם, טאלינג נגאם, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד


    5.Ao פאנג קה
    בריחה שלווה בין הטבע הבתולי

    טוב עבור:הרפתקאות
    אאו פאנג קה הוא מפרץ בצורת ריבוע בקצה הדרומי של חוף טאלינג נגאם. אין הרבה, מלבד כמה מלונות כמו Phangka Paradise Resort, באזור זה, המציע את הבריחה הטרופית המושלמת מהאזורים המפותחים של קוסמוי.

    שנורקלינג טוב במפרץ פאנג קה, כאשר המקום הטוב ביותר ממוקם בקצה הדרומי של המפרץ. אתה יכול להגיע לשם לאחר נסיעה קצרה בשביל דרך ג'ונגל עבות.
    מיקום: Ao Phang Ka , טאלינג נגאם, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד