צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    ‏מזג אוויר במרץ קוסמוי‏

    ?מהו מזג האוויר בקוסמוי במרץ

    טמפרטורה

    מרץ הוא אחד החודשים החמים ביותר בלוח השנה של קוסמוי. יש לומר כי כל חודש חם באתר הנופש; הטמפרטורות לא יורדות או עולות הרבה לאורך כל השנה. האי הטרופי היה בעבר מקלט לתרמילאים, אך לאחרונה הפך לאחד מאתרי החוף הפופולריים ביותר באסיה, אליו מבקרים תיירים בכל ימות השנה, הודות למזג האוויר המצוין שלו. חודש מרץ מסמן את סוף העונה היבשה ותחילת העונה החמה. בחודש מרץ, Kosmoy יש טמפרטורה ממוצעת של 29 מעלות צלזיוס; רק מאי חם יותר. הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות באי בחודש מרץ הן 31 מעלות צלזיוס והטמפרטורות הנמוכות הממוצעות הן סביב 26 מעלות צלזיוס. עליות ומורדות יומיים אלה אינם משתנים כלל במהלך החודש. החופים הם אחד ממקומות הבילוי הפופולריים ביותר באי. תיירים לא רק מבלים את ימיהם על החוף בגלל השמש והחול, אלא הם גם נהנים לשחות במים החמים, אשר ממוצע טמפרטורה כמו אמבטיה של 27 מעלות צלזיוס. גם טמפרטורת הים לא משתנה הרבה במהלך השנה.

    שעות שמש

    בחודש מרץ יש ממוצע יומי של שמונה שעות שמש. זהו המספר המרבי של שעות שמש בשנה, מה שבהחלט קשור לפחות כיסוי עננים בעונה היבשה; בפברואר ובאפריל יש את אותה כמות, ואילו במאי, כאשר יורד גשם יותר, חווה ירידה פתאומית לשש שעות שמש בלבד. אורך הימים אינו משתנה הרבה במהלך חודש מרץ. 1 במרץ הוא היום הקצר ביותר בחודש עם 11.57 שעות אור יום וה-31 במרץ הוא הארוך ביותר עם 12.12 שעות אור יום, עלייה חודשית של 15 דקות בלבד.

    כיסוי עננים

    כיסוי העננים נמצא בשפל של כל הזמנים בחודש מרץ. הוא נע סביב 47% לאורך כל החודש ואינו משתנה באופן משמעותי. מבחינה היסטורית, 16 במרץ הוא היום הבהיר ביותר בשנה. כדי לשים בפרספקטיבה כמה מעט כיסוי עננים יש באמת במרץ, דעו שבתחילת פברואר הוא הגיע לשיא של 65%, אחוז שהוא יגיע אליו שוב עד ה-26 באפריל. כמות העננים המקסימלית היא כ -88%, המתרחשת ממאי עד נובמבר.

    גשם

    העובדה שאין הרבה כיסוי עננים גורמת גם לפחות משקעים. עם סך של 30 מ"מ של גשם ורק ארבעה ימים גשומים, מרץ הוא החודש היבש ביותר בקוסמוי. רק פברואר מתקרב לכמות זו של יובש, גם עם 30 מ"מ של גשם, אבל עם חמישה ימים של גשם. ההסתברות הממוצעת שתחוו גשם במהלך ביקורכם בחודש מרץ היא 26%. מספר זה עלה מעט במהלך החודש. 1 במרץ הוא היום היבש ביותר עם סיכוי של 24% לגשם, ואילו 31 במרץ הוא היום הרטוב ביותר עם סיכוי של 27%. סוג המשקעים הנפוץ ביותר בחודש מרץ הוא גשם קל, המופיע ב -55% מארבעת הימים הגשומים הללו. סופות רעמים מגיעות למקום השני, המתרחשות ב-23% מהימים הגשומים. הסוג השלישי של משקעים הוא גשם מתון, המופיע ב -17% מהימים הגשומים. במרץ יש שמונה ימים של ערפל, המספר השני בגובהו בכל חודש. רק בינואר יש ימים מעורפלים יותר ובדצמבר יש אותו מספר.

    לחות

    הלחות באתר הנופש בחודש מרץ היא כ -85% בממוצע, וזה המקרה מאוקטובר עד תחילת אפריל. אחוז זה אינו משתנה כלל במהלך החודש.

    מרץ עשוי להיות הזמן הטוב ביותר בשנה לבקר באתר הנופש. הטמפרטורות גבוהות, כמו תמיד, זהו החודש היבש ביותר בשנה, כיסוי העננים נמוך במיוחד בהשוואה לכל חודש אחר ויש בו בממוצע שמונה שעות שמש, הכי הרבה שתחוו אי פעם באתר הנופש.

    מלונות ב-קוסמוי במרץ

    וילות יוקרה במנדלווד

    מקום נהדר לשהות בו הוא וילות יוקרה אלגום. יחידת אירוח יוקרתית זו ממוקמת על גבעה בחוף המזרחי של האי המשקיפה על צ'אוונג ( Chaweng ). הוא ממוקם בסביבה טבעית שלווה ורגועה ונמצא כעשר דקות נסיעה מההמולה של מרכז העיר. המלון מורכב מ-10 וילות נפרדות המשלבות ארכיטקטורה בסגנון תאילנדי עם כל הנוחות המודרנית.

    כל הווילות כוללות מרפסת פרטית המציעה נוף מרהיב של מפרץ תאילנד. הן כוללות גם טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מטבחונים ואמבטיות ספא. באתר יש גם לא פחות מחמש בריכות עם שפת אינסוף, ספא, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות הסעות חינם מ/אל צ'אוונג (Chaweng). דלפק התיור יכול לסייע לכם עם פעילויות, כגון שיעורי בישול, סיור בלימוזינה פרטית, טיולי שנורקלינג או צלילה, השכרת רכב או השכרת סירה. במסעדה תוכלו ליהנות מאוכל תאילנדי מסורתי ומנוף לים. בנוסף, תוכלו גם לקבל שף אישי שמכין ארוחת ערב פרטית בווילה שלכם.

    חוף קוסמוי לחודש מרץ

    חוף למאי

    אזור הנופש השני בגודלו באי, אחרי צ'אוונג, הוא חוף למאי. למרות שהיא שקטה הרבה יותר מצ'אוונג, שהיא המוקד המוחלט של חיי לילה ולינה, במאי עדיין יש שפע של אפשרויות לינה, מסעדות, ברים, ספא וכמובן חופים.

    לאמאי ממוקם בחוף המזרחי של האי. בחלק הדרומי של החוף יש את אזור החול הרחב ביותר והוא הטוב ביותר לשחייה. יש בו גם את רוב המסעדות והחנויות. בחלק הצפוני יש מים רדודים שאינם עמוקים מספיק לשחייה למרחקים ארוכים. שם החוף צר יותר ושקט הרבה יותר.

    זה מקום עמוס, במיוחד בערבים. מדרחוב הוא תמיד עסוק, עם מקומיים ומערביים, ויש בו שפע של דוכני אוכל, מוזיקה חיה ופעילויות לילדים.

    ברים ומסעדות

    המסעדות בלמאי מכסות את כל סוגי המטבח העולמי. מאוכל הודי וצרפתי ועד מנות תאילנדיות ואיטלקיות מקומיות, אין ספק שתמצאו את מה שאתם מחפשים בלמאי.

    סאמוי רוסטילנד

    דוגמה מובהקת למטבח בינלאומי היא סאמוי רוסטילנד. מסעדה זו ממוקמת בצפון למאי ומנוהלת על ידי זוג שוויצרי מקסים. הוא שוכן בגן מטופח להפליא, הכולל מבני במבוק וגגות סכך, ומציע נוף נהדר של הים. מנות תאילנדיות ושוויצריות מוגשות בתפריט. המנות הטובות ביותר שלהם הן קארי עוף ירוק וכחול קורדון עם רוסטי, שהם תפוחי אדמה מטוגנים בסגנון שוויצרי.

    הרובע הלטיני

    Barrio Latino היא מסעדה בינלאומית נוספת בלאמאי. זוהי המסעדה המקסיקנית והלטינית היחידה בעיר ומגישה אוכל מקסיקני קלאסי, כגון בוריטוס, טאקו ופג'יטאס. הארוחה שלכם תלווה במוזיקת פלמנקו וסלסה, ויש גם בר קוקטיילים נהדר.

    אטרקציות בקוסמוי במרץ

    למד לצלול

    מרץ הוא כאשר מימי מפרץ תאילנד רגועים ועם ראות גבוהה. זו כנראה התקופה הטובה ביותר בשנה לצלילה. עם טמפרטורות ים של 27 מעלות צלזיוס, מים צלולים ושפע של שוניות ודגים טרופיים, זהו אתר צלילה אמיתי. זה פופולרי בקרב אנשי מקצוע, אלא גם בקרב אנשים שרוצים ללמוד איך לצלול.

    יש היצע עצום של קורסי צלילה קצרים על ידי אנשי מקצוע והמחירים נמוכים בהשוואה לרוב היעדים האחרים בעולם. קורסים אלה מתקיימים בדרך כלל ממש על החוף בצ'אוונג, קורל קוב או במקומות יפים אחרים. אם אתה מתכוון לקבל את רישיון PADI (האיגוד המקצועי של מדריכי צלילה), אתה יכול באותה מידה לעשות זאת באי טרופי כמו קוסמוי. אתרי צלילה פופולריים במפרץ תאילנד הם קו יאפון, "הגן היפני" ליד קו נאנגיואן, פסגות צ'ומפון, הסלע הלבן והסלע הירוק, בין רבים אחרים.

    רבים מאתרי הצלילה הללו נמצאים במרחק שיט קצר בסירה משם, אך צוללנים מנוסים יותר עשויים לרצות לבקר באתרי צלילה ברמה עולמית כגון סלע המפרש או הפארק הימי הלאומי אנג תונג.

    פארק לאומי זה מורכב מ -42 איים המורכבים מג'ונגל צפוף, הרי גיר מתנשאים, חופים חוליים, מנגרובים, מפלים ומפרצים מוגנים. אזור מוגן מרהיב זה נמצא במרחק קצר מקוסמוי והוא אחד משיאי כל חופשה בתאילנד. זהו ביתם של מגוון גדול של בעלי חיים וצמחים טרופיים, כמו גם בעלי חיים ימיים. אנג תונג הוא יעד צלילה נהדר, אבל יש גם פעילויות רבות אחרות.

    תוכלו לצאת לטיולי הליכה באיים, לשנורקלינג, לקיאקים בים, לשייט או סתם להירגע באחד החופים הבתוליים. מבקרים רבים מבקרים בפארק רק בטיול יום, אך כדי לחוות אותו באמת, כדאי להישאר לפחות לילה אחד. במשרדי הפארק יש בונגלוס ואתרי קמפינג. מכיוון שמדובר בפארק לאומי, רק סירות שאושרו על ידי הממשלה מורשות להיכנס.

    כמעט בלתי אפשרי להצביע על נקודות השיא של אנג תונג, שפירושו אגן הזהב בתאילנדית, שכן האזור כולו הוא גולת הכותרת הגדולה. אם אתה יכול, נסה לעשות כמה שיותר. בהחלט לבלות קצת זמן על החוף, אבל גם הקפד ללכת קיאקים וטיולים. חוויה נכונה של אנג תונג היא שילוב של פעילויות שונות. עובדה משעשעת: אומרים שאנג תונג היה ההשראה לספרו של אלכס גרדנר "החוף", שהפך לסרט הוליוודי בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו.