צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המסעדות הרומנטיות ביותר בקוסמוי

    נוף לים, אור נרות ואוכל מעולה

    המסעדות הרומנטיות ביותר בקוסמוי מצוינות אם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד עם יקירכם. באי יש מגוון מרשים של חוויות סעודה הכוללות טרסות על חוף הים, בתי עץ ומסעדות על הגג המשקיפות על מפרץ תאילנד.

    ליהנות מארוחת ערב יוצאת דופן לאור נרות הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בירח הדבש או ביום השנה שלכם. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שכל המסעדות הללו יעלו על הציפיות שלך לארוחת ערב רומנטית בלתי נשכחת עם יקירך בקוסמוי.

    1. מסעדת זאזן

    חוף בופוט

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות, יוקרה

    מסעדת זאזן היא מקום ישן על חוף בופוט. הוא מהווה חלק מאתר הנופש והספא זאזן בוטיק (Zazen Boutique Resort and Spa), וזוכה לשבחים הן על האווירה הרומנטית והן על המטבח הטעים שלו. תוכלו ליהנות ממאכלים תאילנדיים מעודנים ומעדנים בהשפעה צרפתית, יחד עם רשימת יינות מרשימה.

    זאזן היא אחת המסעדות האהובות על זוגות שרוצים לחוות חווית אוכל אקסקלוסיבית בקוסמוי. מופע ריקודים תאילנדי עם מוזיקה חיה ותלבושות מסורתיות מתקיים בערבי חמישי וראשון.

    מקום: Zazen Boutique Resort and Spa, 177, Moo 1 , בופוט, קוסמוי, סוראטתאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 6:30-22:30

    2. אוכלים על הסלעים

    מפרץ סמרונג

    מתאים ל: אוכל, זוגות, יוקרה

    מסעדת Dining on the Rocks היא מסעדת הדגל של מסעדת Six Senses Samui המפוארת. הוא ממוקם במפרץ סמרונג, בקצה הצפוני ביותר של קוסמוי. מקום מסוגנן זה, הממוקם ממש "על הסלעים", כולל 2 פינות אוכל – פנימיות וחיצוניות – שתיהן מציעות נופים של קו פה נגאן (Ko Pha Ngan) ושל מפרץ תאילנד.

    תוכלו לצפות לארוחת ערב ייחודית ורומנטית במסעדת Dining on the Rocks, הודות לשילוב של מטבח פיוז'ן שהוכן במיומנות, מוזיקה חיה רכה, נופים מדהימים והכוכבים שמעל ראשכם.

    מיקום: אתר הנופש סיקס סנסס סאמוי, 9/10 Moo 5, באן פלאי לאם, בופוט, קוסמוי, 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 17:00-22:00

    3. צמרות עצים סקיי אוכל ובר

    צ'אוונג ביץ'

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות, יוקרה

    מסעדת Tree Tops Sky Dining &Bar שבמלון היא אחת המסעדות המצליחות ביותר בקוסמוי. חללי האוכל הם בקתות עץ מפוארות המחוברות באמצעות סדרה של שבילי עץ מוגבהים. באזור כולו יש מדינה מפוארת, עם סלעים גדולים ועצים עתיקים המקיפים את החופה.

    עם צוות קולינרי בראשותו של השף דה קיצ'ן יאקוב אורסוליק (De Cuisine Jakov Orsulic) שהוכשר על ידי מישלן, התפריט של מסעדת Tree Tops Sky Dining & Bar כולל מבחר מצוין של מאכלים בינלאומיים אהובים המוכנים תוך שימוש במרכיבים מובחרים. רשימת היינות כוללת 170 תוויות מ-13 מדינות. הסומלייה המנוסה של המסעדה יכול להמליץ על היין הטוב ביותר לארוחה שלכם.

    מקום: Anantara Lawana Koh Samui Resort, 92/1 Moo 2 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 18:00-23:00

    4. הבודואר

    חוף מאנם

    מתאים ל: אוכל, זוגות,

    מסעדת Boudoir Koh Samui היא מסעדה צרפתית המגישה מטבח עילי באווירה בהשראת הלילות הערביים של שהרזאד. חלל האוכל המפואר של המלון כולל כריות סאטן, דוכנים עם וילונות משי וריהוט אדום בהיר מצופה לכה.

    הבודואר הוא מקום נהדר לארוחת ערב יוצאת דופן עם האחר המשמעותי שלך. מבחינת אוכל, המסעדה מתמחה במנות צרפתיות עדינות. בזכות המנות הנדיבות, רוב האנשים בוחרים לדלג על המנות המפתות כדי ליהנות באמת מהמנה העיקרית.

    מיקום: 32/2 Moo 1, מה נאם, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים שלישי עד שבת בין השעות 19:00-23:45, בימי ראשון בין השעות 19:00-23:00 (סגור בימי שני)

    טלפון: +66 (0)85 783 1031

    5. מסעדת The View

    מפרץ תונגסון

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות, יוקרה

    מסעדת View היא חלק מאתר הנופש והספא מלאטי ביץ', הממוקם במפרץ תונגסון בחלק הצפוני של קוסמוי. זהו מקום נהדר לסעוד בו עם נוף פנטסטי, רוח ים עדינה ועיצוב רומנטי.

    קופנגן (Koh Phangan), השוכנת כ-12 ק"מ מחופי סאמוי (Samui), נראית מהמסעדה שעל חוף הים. עבור זוגות, מסעדת The View מציעה סעודה רומנטית נפלאה על החוף, הזמינה על פי בקשה. תוכלו ליהנות ממנות תאילנדיות וים תיכוניות מצוינות לאור נרות על החוף.

    מקום: Melati Beach Resort & Spa, 9/99 Moo 5, מפרץ תונגסון, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 06:00-22:30

    6. H ביסטרו

    חוף בופוט

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות

    מסעדת H Bistro היא חוויית הסעודה הייחודית של אתר הנופש. מסעדה זו ממוקמת על החוף בקצה המערבי של כפר הדייגים בופוט, והיא מקום מסוגנן שלוקח את המטבח הצרפתי והים תיכוני ברצינות רבה.

    אפשרות "האוכל מתחת לכוכבים" של H ביסטרו (זמינה על פי בקשה) נהדרת לזוגות בקוסמוי. צפו לשולחן לאור נרות לשניים על החוף מתחת לביתן, עם שירות משרת אישי וכמובן, ארוחת ערב קבועה מיוחדת שהוכנה על ידי השף סטיבן ז'אן דיון.

    מקום: Hansar Samui Resort, 101/28 Moo 1 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 7: 00-10: 30, 11: 30-17: 30 ובין השעות 18: 30-22: 30.

    7. מסעדת ירח

    חוף למאי

    מתאים ל: אוכל, זוגות

    מון היא מסעדה על ראש צוק באתר הנופש Silavadee Pool Spa, בקצה המזרחי של חוף למאי. מקום אלגנטי זה כולל 3 אזורים ייחודיים: חדר אוכל ממוזג, טרקלין/בר מרווח על הגג, וטרסת עץ חיצונית גדולה על סלעי גרניט ענקיים.

    התפריט הנרחב ב-Moon ישמח את אלה שנהנים ממנות תאילנדיות ומערביות. עם נוף של ים אנדמן, התפאורה והאווירה של המסעדה נהדרות לארוחת ערב רומנטית בקוסמוי.

    מיקום: 208/66, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 17:00-23:00

    8. חדר האוכל

    חוף למאי

    מתאים ל: אוכל, זוגות,

    חדר האוכל הוא המסעדה המיוחדת של אתר הנופש הבוטיק רוקי'ס (Rocky's Boutique Resort) בלאמאי (Lamai). המסעדה מול החוף כוללת פינות אוכל מקורות וחיצוניות, כמו גם סעודות פרטיות על החוף בחדרים שניתן לארגן.

    חדר האוכל משרה אווירה רומנטית מאוד, כאשר חללו מקושט בפרחים, כריות ונרות. השף מון מתמחה במטבח צרפתי מסורתי, אליו הוא מוסיף את הטאץ' האישי שלו. הגישה המודרנית שלו לבישול מאפשרת לך לטעום מנות ייחודיות באווירה נעימה מאוד.

    מקום: Rocky's Boutique Resort, 438/1 Moo 1, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד