צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בקוסמוי ביולי

    מהו מזג האוויר בקוסמוי ביולי?

    טמפרטורה

    המחצית השנייה של השנה מתחילה ביולי. עם זאת, באי הטרופי קוסמוי, עונת התיירות השנתית נמשכת כרגיל. תיירים המתכננים לבקר בקוסמוי ביולי יתקבלו בברכה על ידי מזג אוויר חם ורטוב. הטמפרטורה הממוצעת ביולי היא 29 מעלות צלזיוס. רק מאי חם יותר. הטמפרטורות הגבוהות היומיות הממוצעות נעות סביב 32 מעלות צלזיוס, בעוד שהשפל היומי הממוצע הוא סביב 25 מעלות צלזיוס.

    טמפרטורת הים

    לים יש טמפרטורת אמבטיה ממוצעת של 28 מעלות ביולי; טמפרטורת הים אינה משתנה הרבה במהלך השנה.

    שעות שמש

    בחודש יולי יש גם אורכי יום קבועים למעשה. 1 ביולי הוא היום הארוך ביותר בחודש עם 12.40 שעות אור יום, ואילו 31 ביולי הוא היום הקצר ביותר עם 12.32 שעות של אור יום, ירידה של שמונה דקות בלבד במהלך החודש. זאת בשל מיקומו של אתר הנופש בסמוך לקו המשווה.

    בממוצע, אתה יכול ליהנות שמש רק חצי מהיום, שכן יום יולי ממוצע יש 6 שעות של שמש. זה למעשה המקרה ממאי עד נובמבר. הסיבה לכך היא שעונת המיני-מונסון החמה מתרחשת בין מאי לאוגוסט ועונת המונסון הגשומה ביותר נמשכת למעשה מספטמבר עד תחילת דצמבר. תקופה זו של השנה נוטה להיות מעונן למדי.

    ענן

    ויולי אכן מעונן. עם כיסוי עננים ממוצע של יותר מ-86%, מעונן כמעט כמו תמיד בקוסמוי. עם זאת, אחוז כיסוי העננים במהלך החודש אינו משתנה הרבה, שכן הוא יישאר כך עד סוף נובמבר. מצד שני, יולי חווה מעט מאוד ימים מעורפלים.

    עם רק שלושה כאלה, זהו החודש השני הכי מעורפל בשנה. ערפל נוטה להתרחש בעיקר בחודשי העונה היבשה, כגון ינואר, פברואר ומרץ. הלחות, לעומת זאת, תמיד גבוהה ביעד טרופי כזה. בחודש יולי הלחות הממוצעת היא סביב 80%.

    גשם

    כאמור, יולי נופל בעונת המיני-מונסון, שהיא גם מבחינה טכנית העונה החמה. החודש מקבל בסך הכל 120 מ"מ של גשם, המתרחשים בתשעה ימים גשומים. בעוד שמספר ימי המשקעים נותר זהה בהשוואה ליוני, הכמות הכוללת עלתה ב -20 מ"מ. בהסתכלות על המספרים הגולמיים, ניתן להסיק כי יולי הוא החודש השישי הרטוב ביותר בשנה, אם כי רוב החודשים שנופלים בעונת המיני-מונסון דומים מאוד מבחינת משקעים.

    הסיכוי לגשם לא משתנה הרבה במהלך החודש. הסיכוי הממוצע בכל יום נתון הוא 53%, אחוז שנשאר קבוע. שני סוגי המשקעים הנפוצים ביותר הם סופות רעמים וגשם קל. גשם קל מתרחש ב-45% מהימים הגשומים, בעוד שסופות רעמים צפויות ב-44% מהימים הגשומים.

    מלונות ב-קוסמוי ביולי

    אינטרקונטיננטל סאמוי באן טאלינג נגאם ריזורט

    אם אתם רוצים לשהות בחוף טאלינג נגאם המבודד, תוכלו גם לבחור באתר הנופש אינטרקונטיננטל סאמוי באן טאלינג נגאם. אתר נופש מדהים ועטור פרסים זה, בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על צלע גבעה, במרחק קצר מחוף הים ומשקיף על המפרץ. הוא מורכב מ-79 חדרי אירוח, וילות וסוויטות מפוארים, הממוקמים בתוך שני דונמים של גנים מטופחים להפליא. אורחים בירח דבש יכולים לבחור בווילות הבריכה הפרטיות שעל חוף הים, הכוללות בריכות משלהם, בר יין ומרפסת שמש, ממש על החוף. משפחות עשירות יכולות להתארח בוילה שמורה של נאפה, הכוללת שתי קומות ושלושה חדרי שינה ועוזרת, שף אישי ובריכה פרטית באורך 15 מטרים. המתקנים והשירותים כוללים מספר מסעדות, ברים, ספא ומרכז בריאות, שתי בריכות עם שפת אינסוף, טיולים ומגוון רחב של פעילויות.

    קאנוק בורי ריזורט אנד ספא

    בליפא נוי (Lipa Noi), הממוקמת על החוף המערבי וידועה בשקיעות המרהיבות שלה, תוכלו ללון במלון קאנוק בורי ריזורט אנד ספא (Kanok Buri Resort & Spa) בדירוג 4 כוכבים. אתר נופש מפואר זה שוכן בתוך גנים טרופיים וכולל 57 חדרי אירוח בשש קטגוריות. כל החדרים מצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, אמבטיה, מקלחות נפרדות וג'קוזי. וילות הבריכה הפרטיות ווילות הבריכה המשפחתיות כוללות ג'קוזי בבריכה הפרטית. מתקנים נוספים כוללים בריכת שחייה, מסעדת חוף, ספריית ספרים ו-DVD, ספא, חדר כושר, השכרת רכב ואופנועים, השכרת קיאקים ללא תשלום, דלפק תיור ושיעורי בישול תאילנדי.

    חופי קוסמוי לחודש יולי

    חוף ליפא נוי

    חוף ליפא נוי ממוקם בסמוך למזח מעבורת הרכב הראשי באי. החוף מורכב מחול לבן יפהפה ובמים אין סלעים או אלמוגים, מה שהופך אותו לחוף נהדר לילדים. הים הוא גם רדוד למדי, אפילו עד מאה מטרים החוצה. החוף הוא האטרקציה העיקרית בליפא נוי; אין עוד הרבה מה לעשות. ריחוק זה הוא מה שהופך אותו לאטרקטיבי, כפי שמוצג על ידי מספר המבקרים הגדול. מבקרים אלה הם בדרך כלל קצת יותר מבוגרים, שכן זה לא אזור הידוע בחיי הלילה והמסיבות שלו. האזור מוקף למעשה במטעי קוקוס. מעט בידור, מלבד שיזוף ושחייה.

    טאלינג נגאם

    חוף מבודד נוסף, יפה אפילו יותר מליפא נוי, הוא טאלינג נגאם. חוף זה מגובה בג'ונגל ועצי דקל צפופים, בעוד שמעבר לאוקיינוס תוכלו לראות את האיים של הפארק הלאומי הימי אנג תונג. מבחינת לינה, יש כמה אפשרויות בונגלוס זולות וכמה אתרי נופש.

    ברים ומסעדות

    בר-מסעדה רד סנאפר

    מקום נהדר ללכת לארוחת ערב בצ'אוונג הוא המסעדה והבר Red Snapper. נושא המסעדה הוא אדום, עם כיסויי מושב אדומים, מפיות ופרחים. האוכל מבוסס על מטבח ים תיכוני ומוגש ונהנה ממנו בעיצוב מודרני. הקירות מעוטרים באמנות מופשטת; יש מוזיקה חיה; טרקלין ובר, וטרסה חיצונית ירוקה. רשימת היינות של המסעדה עטורת הפרסים הזו היא מהטובות באי.

    אמרלד פאב אירי

    לבילוי בערב ואוכל בפאב, כדאי ללכת לפאב האירי אמרלד בבופוט. שם תוכלו ליהנות מספורט חי על מסכים גדולים בעודכם נהנים מבירה מקומית או ממאכלים איריים אהובים כמו קילקני וגינס. הפנים מזכיר את אירלנד, עם ארכובות, ארכיות, מודעות ויסקי ותמונות של דבלין. האוכל כולל ארוחת בוקר לאורך כל היום, bangers'n'mash, פשטידת קוטג' וצ'ילי קון קרנה. הנופים הנשקפים מהמרפסת החיצונית הם פנומנליים וכוללים את סירות הדייגים של כפר הדייגים וקופנהגן מרחוק. המלון כולל גם דירות ומציע שיט בסירה והשכרת רכב.

    אטרקציות בקוסמוי ביולי

    סיטקה

    האוכל התאילנדי מפורסם בעולם ודרך נהדרת ללמוד עליו יותר היא על ידי השתתפות בשיעור בישול. המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא SITCA, או מכון סאמוי לאמנויות הקולינריה התאילנדית. השפים הם ברמה עולמית והופיעו ב-BBC ובלונלי פלנט, פרומר'ס ו-Rough Guide. השיעורים פתוחים לכולם; זה לא משנה אם אתה מתחיל גמור או כמעט מקצוען. שיעורי הבישול התאילנדי מתקיימים במתקנים מודרניים ומרווחים. לכל אחד יש מבער משלו וציוד בישול וכלי בישול אישיים. אתה מקבל גם חוברת עם מידע שבו אתה יכול לכתוב הערות.

    סדנת בישול

    שיעור בישול מומלץ אם אתה רוצה ללמוד עוד על אוכל תאילנדי או אם אתה רוצה לשפר את כישורי הבישול שלך. כל האוכל והמרכיבים נקנים בשווקים המקומיים מדי בוקר. בכל יום יש שני שיעורים של שלוש שעות. כולם מתחילים בשיעור על איך להכין משחת קארי תאילנדית מפורסמת, ואחריה תפריט בן שלוש מנות. התפריטים משתנים בכל ימות השבוע, מיום שני עד שבת, ומסתכמים ב-12 תפריטים שונים בשבוע. בנוסף לבישול האוכל, תוכלו גם ליהנות מהארוחה המשותפת לאחר מכן, בחדר האוכל שלהם. כל טבח רשאי להזמין אורח אחד

    מופע קברט של ליידי בוי

    דבר נוסף לעשות אם כי לא לכולם הוא להשתתף במופע קברט של ליידי בוי. זו בהחלט לא פעילות שפונה לכל המבקרים, אבל אם אתם מחפשים חוויה תאילנדית אמיתית, מופע ליידי בוי הוא מה שאתם מחפשים. ליידי בוי הם חלק מקובל בחברה התאילנדית ובחיים הציבוריים. הליידיבויים נחשבים למגדר השלישי בתאילנד, חיים את חיי היומיום שלהם ועובדים בבתי מלון, חנויות או מסעדות. בהחלט תיתקלו בליידי בויים כשאתם בקוסמוי, אז עדיף לשמור על ראש פתוח, וחשוב מכך, לראות במה מדובר.

    הקאתוי של תאילנד (כפי שהם נקראים) מפורסמים בעולם משום שהם כל כך נשיים שלעתים קרובות קשה לדעת שהם למעשה זכרים. קברט ליידי בוי מורכב מהרבה איפור, שירים, תלבושות משוכללות וריקודים. רוב המופעים מתקיימים ברחוב צ'אוונג ביץ' בצ'אוונג, מרכז הבילויים הראשי של האי. זה פחות או יותר כמו מופע רגיל של מולן רוז', כשההבדל היחיד הוא שהנשים המופיעות הן למעשה גברים.