צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    האוכל התאילנדי הטוב ביותר לילדים בקוסמוי

    מהו האוכל התאילנדי הכי פחות חריף שהילדים שלכם יכולים ליהנות ממנו?

    האוכל התאילנדי הטוב ביותר לילדים בקוסמוי מכיל בדרך כלל מעט מאוד צ'ילי. אחרי הכל, ילדים מכל לאום אינם מתוודעים לאוכל חריף לפני שהם מפתחים בו עניין.

    הקטנטנים שלכם בהחלט ייהנו מהחופשה שלהם בקוסמוי וליהנות מהמנות התאילנדיות האהובות האלה. במקרה שהם רוצים לאכול משהו אחר, אוכל מערבי הוא גם מאוד פופולרי וניתן למצוא אותו בקלות על האי, כמו גם בכל תאילנד בכלל.

    1.סאטי

    בשר צלוי על שיפודים

    טוב עבור:

    • אוכל

    סאטה היא מנה של בשר מתובל על האש המוגשת על שיפוד עץ. בתאילנד, הבשרים הנפוצים הם עוף, בקר וחזיר. ניתן למצוא גם גרסה טבעונית של סאטאי באמצעות טופו. זה מוגש בדרך כלל עם רוטב בוטנים טעים וסלט ירוק.

    מגיע מהאי ג'אווה (אינדונזיה) בתחילת המאה ה -19, satay כבש את בלוטות הטעם של כולם בדרום מזרח אסיה. אוכל רחוב זה ניתן למצוא ברוב המדינות, ממלזיה וסינגפור ועד הפיליפינים ותאילנד.

    2.קאו מאן גאי

    עוף תאילנדי טעים ואורז

    טוב עבור:

    • אוכל

    קאו מאן גאי (Khao man gai – אורז עוף) הוא הגרסה התאילנדית של עוף האינאני עם אורז. העוף ממולא בבצל, שום וג'ינג'ר לפני האידוי, בעוד העור והשומן מבושלים באיטיות על אש נמוכה. שום מתווסף לשומן כדי להפוך שמן שום, אשר מעורבב עם האורז בסיר אורז.

    הקאו מאן גאי מוגש בדרך כלל עם ירקות טריים (סלט, בצל ירוק, מלפפון), רוטב חריף המשלב צ'ילי ושום, ומרק עוף צלול עם עשבי תיבול. זה טעים לחלוטין בלי להיות חריף. מנה זולה זו נהנית לעתים קרובות לארוחת צהריים או ערב במסעדות תאילנדיות רבות בקוסמוי.

    3.פד כ

    אורז מטוגן תאילנדי

    טוב עבור:

    • אוכל

    קאו פאד (אורז מטוגן) הוא ללא ספק אחת המנות הפופולריות ביותר עבור טיימרים ראשונים בתאילנד. הוא כמעט נחשב למאכל מערבי למרות מוצאו הסיני. אורז מטוגן עשוי מאורז מאודה מוקפץ בווק עם מרכיבים נוספים כגון ירקות, ביצים ובשר או פירות ים (עוף, חזיר או שרימפס). ילדים ואוכלים בררנים יכולים ליהנות מארוחה זו מכיוון שבדרך כלל יש בה מעט מאוד צ'ילי.

    אם אתם ממש רעבים, מתכון שונה שנוצר במיוחד עבור זרים הוא ה-Cow Pad האמריקאי – קטשופ וצימוקים מתווספים לאורז, מוגשים עם ביצה שטופת שמש, בשר חזיר, עוף מטוגן בשמן עמוק ונקניק בצד.

    4.קאי ג'יאו

    חביתה תאילנדית

    טוב עבור:

    • אוכל

    קאי ג'יאו (Kai Jiao– חביתה) בטוח ישמח את רוב הילדים והאוכלים הבררנים בקוסמוי. הוא זמין כמעט בכל המסעדות התאילנדיות, בדרך כלל מוגש עם אורז וכמה טיפות של רוטב סויה. עבור משהו יותר מילוי, אתה יכול לבחור חביתה מלא ירקות ובשר.

    5.רוטי

    לביבות אסייתיות

    טוב עבור:

    • אוכל

    מקורו בהודו, רוטי (שפירושו "לחם" בסנסקריט) הוא הגרסה האסיאתית של פנקייק. הלחם השטוח הזה, העשוי מקמח מלא טחון באבן, הוא קינוח נחמד או חטיף משביע. בתאילנד, רוטי ממולא לעתים קרובות במילויים שונים, כמו פרוסות בננה או ביצה, או נוטף חלב מרוכז. אם יש לך שן מתוקה, אתה יכול לטפטף את הרוטי שלך עם סירופ שוקולד או נוטלה.

    6.עוף מטוגן בשמן עמוק עם אורז דביק

    פינוק קל וטעים

    טוב עבור:

    • אוכל

    קאו ניאו גאי טוד (Khao niao gai tod – עוף מטוגן בשמן עמוק עם אורז דביק) הוא מאכל פופולרי מאוד בתאילנד, המלווה בדרך כלל בסום טאם , סלט פפאיה ירוקה פיקנטית. נתחי עוף (חזה, כנפיים, מקלות תיפוף וירכיים) מטוגנים בשמן עמוק או בגריל ומוגשים עם אורז דביק. ילדים בדרך כלל אוהבים את המנה הקלה לאכילה הזו מכיוון שהיא אינה מכילה תבלינים.

    7.גאנג ג'יד

    מרק תאילנדי צלול וטעים

    טוב עבור:

    • אוכל

    גנג ג'אד הוא מרק צלול מאוד אך טעים שמוגש בדרך כלל כתוספת בתאילנד. הוא עשוי כרוב נאפה, גזר, תירס בייבי, בצל, שום, פטריות וכוסברה, שאליהם מתווספים כדורי חזיר טחונים וטופו.

    כאשר גאנג ג'וד מוגש כמנה עיקרית, הוא בדרך כלל מכיל אטריות זכוכית כדי להפוך אותו למלא יותר. למרק יש טעם עדין מאוד שיכול לרצות את רוב האנשים, אפילו ילדים.

    8.פאד תאי

    אטריות מוקפצות

    טוב עבור:

    • אוכל

    פאד תאי היא מנה תאילנדית מסורתית שהוכנסה לתאילנד בין המאות ה-14 וה-18 (יש הסבורים שמקורה עשוי להיות סיני). המנה מכילה אטריות אורז מוקפצות, ביצה, טופו מוצק, שום, שאלוט, רוטב דגים ושרימפס מיובשים.

    אתה יכול לבחור את בשר / פירות ים (עוף, סרטנים, סרטן או דיונון) כדי להשלים את החומרים הבסיסיים. הוא מוגש בדרך כלל עם טריזי ליים ובוטנים קלויים קצוצים. פאד תאי היא מנה פופולרית מאוד שניתן למצוא בכל מסעדה בתאילנד.

    9.מנגו אורז דביק

    אחד הקינוחים התאילנדיים הפופולריים ביותר

    טוב עבור:

    • אוכל

    אורז דביק מנגו הוא אחד הקינוחים האיקוניים ביותר בתאילנד. למרות שהוא מוגש באופן מסורתי בעונת המנגו (אפריל-מאי), עכשיו אתה יכול ליהנות ממנו כל השנה. פרוסות מנגו טרי מונחות ליד אורז דביק (או אורז דביק שחור תאילנדי) על צלחת, ואז רוטב מתוק עשוי חלב קוקוס, סוכר ועמילן טפיוקה הוא מעלה.

    חלב הקוקוס הממותק נותן טעם לאורז הדביק, מה שמשפר את טעם המנגו. אמנם לא בחירה נבונה של קינוח עבור אלה על דיאטה, זה אחד הפינוקים התאילנדיים הטריים ביותר. אורז דביק מנגו נקרא קאו ניאו מה מואנג בשפה המקומית .

    10.קאו טום

    מרק אורז

    טוב עבור:

    • אוכל

    קאו טום , שפירושו המילולי הוא "אורז מבושל" בתאילנדית, הוא מרק עם טעם דומה דייסה. האורז מבושל ישירות בציר העשוי משורש ג'ינג'ר, שאלוט, למון גראס ומלח. אתה יכול להוסיף בשר (חזיר או עוף), פירות ים או טופו כדי להפוך אותו ממלא יותר.

    דייסה טעימה זו מוגשת בדרך כלל לארוחת הבוקר, אבל אתה יכול לקבל את זה לארוחת צהריים או ארוחת ערב. קאו טום הוא גם המאכל האהוב על המטופלים מכיוון שהוא ארוחה קלה לאכילה ובריאה.