צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות מקומיות בבופוט ביץ'

    היכן למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר של בופוט?

    המסעדות התאילנדיות הטובות ביותר בבופוט ביץ' מציעות את הטעמים הטובים ביותר ואת הטעם האותנטי ביותר של אוכל מקומי אמיתי. והכי חשוב, מקומות כאלה הם בדרך כלל זולים משמעותית ממסעדות יוקרה ליד החוף, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אלה הנוסעים בתקציב מצומצם.

    רבות מאפשרויות הסעודה המקומיות – במיוחד אלה שלאורך כביש הטבעת הראשי של קוסמוי – פשוטות מאוד במראה, אבל יותר מאשר לפצות על זה עם מנות תאילנדיות איכותיות. בדוק את המדריך שלנו למסעדות התאילנדיות הטובות ביותר בבופוט.

    1.פיל שמח

    סועד מקומי קלאסי וותיק

    טוב עבור:

    • אוכל

    Happy Elephant היא מסעדה מקומית הממוקמת בלב כפר הדייגים בבופוט מאז 1995. החלק העיקרי של המסעדה שוכן במבנה עץ מקסים וכפרי, עם שולחנות ערוכים על החול מאחוריו ברוב הערבים. המחירים מעט גבוהים, מכיוון שהוא נמצא ממש באמצע יעד תיירותי פופולרי.

    מסעדת Happy Elephant משתמשת במרכיבים מהשורה הראשונה, כך שזו בחירה פופולרית עבור תיירים ומקומיים שמחפשים משהו קצת מיוחד. לצד מבחר מרשים של מנות בינלאומיות איכותיות, יש קלאסיקות תאילנדיות כמו טום יאם, פאד תאי ופאנאנג קארי.

    מיקום: 79/9 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-10:00

    טלפון: +66 (0)77 427 222

    2. מסעדה תאילנדית קרואה בופוט

    בחר בפנים או בחוץ על החוף

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Krua Bophut מציעה מבחר של פינות אוכל, כולל חדר מקורה בסגנון מסורתי ושולחנות על החוף – לא קשה לנחש איזו היא הפופולרית ביותר. התפריט מעט יקר, אך כולל מגוון טוב של מנות תאילנדיות מסורתיות טעימות ומוכנות היטב.

    מנות בולטות כוללות עוף מוקפץ עם קשיו וברווז עם 3 תבלינים. Krua Bophut הוא סביבה רומנטית נעימה לארוחה מקסימה בכפר הדייגים.

    מיקום: 16/16 Moo 1, דרך חוף בופוט, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-13:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 430 030

    3.ברוך הבא וות'יני

    תיהנו מברביקיו פירות ים במחירים נוחים

    טוב עבור:

    • food

    Welcome Wathinee היא מסעדה קטנה בכפר הדייגים. זה קצת מראה מחוספס ומוכן, עם שילוב של שולחנות צבעוניים ססגוניים לצד שולחנות מתכת מנומרים. עם זאת, זהו מקום נהדר ליהנות ממאכלים מקומיים זולים. גולות הכותרת כוללות פירות ים מעורבים בגריל וקארי ירוק תאילנדי.

    מקום: Haad Bophut Road , בופוט, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-12:00 עד 22:00

    4.הצפרדע הידידותית

    מנות איסאן מסורתיות ומתובלות

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Friendly Frog מתמחה במטבח תאילנדי מסורתי, לרבות מנות איסאן חריפות הפופולריות ברחבי תאילנד. מנות בולטות כוללות סום טאם, קארי סרטנים מטוגן וקארי מסאמן.

    המבנה הפשוט של המסעדה מורכב מכיסאות גן מפלסטיק תחת גג מתכת גלי. למרות שהוא ממוקם באזור כפר הדייגים המיועד בעיקר לתיירים (אם כי לא ברחוב בופוט), המחירים נמוכים באופן מרשים.

    מקום: כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    5.מרק אטריות

    לאטריות טעימות בבופוט

    טוב עבור:

    • אוכל

    מרק אטריות היא מסעדה בבופוט עם שם שאומר הכל. זה, אם כי לא כמו הכותרת על השלט שלהם בצד כביש 4169, המתגאה בכך שהם מגישים את "מרק האטריות הטוב ביותר בעיר". אבל זה חייב להיות טוב, כי המקום פופולרי בקרב התאילנדים המקומיים. תוכלו למצוא כמה גביעים המוצגים במסעדה הקטנה והפשוטה.

    התפריט במרק אטריות כתוב על לוחות גיר, הכל בתאילנדית כי זה באמת סוג "מקומי" של מקום. למרות זאת, שרידי הטקסט האנגלי עשויים לחשוף בין המרכיבים האהובים: חזיר ובשר בקר.

    מקום: Road 4169 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    המסעדה של החבר 6.My

    מועדף תאילנדי מקומי בבופוט

    טוב עבור:

    • אוכל

    החבר שלי היא מסעדה בבופוט כי הוא פופולרי במיוחד בקרב המקומיים. אתה יכול למצוא אותו על הכביש המוביל לכיוון Bangrak וחוף בודהה הגדול, הליכה ארוכה (או נסיעה קצרה) מהעיר.

    האוכל ב My Friend יש טעמים נהדרים ומרכיבים טריים, כמו גם מחירים נמוכים. מרק טום יאם שלהם הוא חובה לנסות. התפאורה פשוטה למדי – רק גג מתכת גלי הנתמך על ידי קורות פלדה – אך הוא ממוקם ממש ליד רצועת חוף שקטה. השירות ידידותי ויעיל.

    מיקום: 147/5-8 Moo 5, כביש 4171, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)7 742 5187

    7.אוכל תאילנדי

    אוכל תאילנדי פשוט

    טוב עבור:

    • אוכל

    Thai Food היא מסעדה קטנה ופשוטה מאוד באחד הכבישים הקטנים והבלתי ניתנים לציון ליד דרך חוף בופוט, בלב כפר הדייגים. במסעדה זו יש רק קומץ שולחנות עם מושבי פלסטיק פשוטים.

    עם זאת, המחיר הזול שלה (במיוחד בהשוואה למסעדות היוקרה ברחוב הראשי) הופך אותה לאטרקטיבית למקומיים ולנוסעים כאחד. התפריט ב-Thai Food מורכב ממנות תאילנדיות פשוטות, כמו סום טאם, מרק אטריות ואורז מטוגן.

    מקום: כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד