צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בסוי גרין מנגו

    אזור חיי לילה פופולרי בצ'אוונג עם ברים ומועדונים

    Soi Green Mango הוא הלב הפועם של חיי הלילה של סאמוי, ביתם של משקאות זולים, מוזיקה רועשת וזמנים טובים. גולת הכותרת של הרחוב היא הממסד הנושא את שמו ממש בסוף הדרך – The Green Mango Club, שהיה מוסד חיי הלילה של צ'אוונג כבר עשרות שנים.

    יש כמה ברי בירה ומבחר צנוע של מועדוני לילה. הפופולריות של הרחוב החלה לרדת בשנים האחרונות, במיוחד מכיוון שיש לו מוניטין מעט מעורפל, אבל ל-Soi Green Mango עדיין יש הרבה מה להציע ברגע שהוא מתעורר לחיים אחרי חצות. Soi Green Mango יוצר לולאה הפונה פנימה מהקצה הצפוני של Chaweng Beach Road. הכניסה מוארת בשלטים מדליקים וכרזות.

    1.מועדון המנגו הירוק

    טוב ל:

    • חיי לילה

    Green Mango Club Samui הוא מועדון לילה איקוני בקוסמוי שהוא גם אטרקציה כוכבת בחיי הלילה של צ'אוונג ביץ'. הוא אפילו נתן את שמו לרחוב בו הוא שולט למעשה – Soi Green Mango. זהו מקום גדול, צבעוני, מהנה ותוסס ותחנה חיונית בהחלט בכל ערב של מסיבות בצ'אוונג. המוזיקה נעה בין מסיבות פופ ו-R'n'B להאוס ו-EDM.

    המועדון נמצא ממש בקצה סוי גרין מנגו, שם החגיגה מתחילה באמת רק בחצות. למרות שעת הסגירה רשומה כ-2 לפנות בוקר, מועדון גרין מנגו נשאר פתוח עד 5 לפנות בוקר בעונת השיא. למרות היותה אחת מרחבות הריקודים הגדולות בקוסמוי (בהנחה שלא סופרים את החוף), המקום עמוס ברוב הלילות.

    מיקום:  195 Moo 2, Soi Green Mango, Chaweng, Koh Samui, Surat Thani 84140, תאילנד

    פתוח:  מדי יום מ-9 בערב עד 2 בצהריים

    טלפון:  +66 (0)77 300 672

    2.שקט

    טוב ל:

    • חיי לילה

    Hush הוא אחד הברים הקטנים יותר ב-Soi Green Mango, אך גם אחד הפופולריים ביותר. הוא כולל תקליטנים חיים המנגנים את ההיפ הופ הטוב ביותר, ויוצרים אווירת מסיבה פנטסטית. משקאות במחירים סבירים, עם קנייה-אחד-קבל-אחד חינם על דליים במהלך ה-happy hour, כמו גם מבצעים נהדרים לצילומים.

    יש להם צילומי חתימה משלהם, עם שמות פירותיים מכדי לכתוב כאן. במידה מסויימת, זה הטון של הבר, שיש לו צוות דל ואווירה גסה.

    מיקום:  Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 22:00-3:00

    טלפון:  +66 (0)93 674 3084

    3.ויקינג בר

    טוב ל:

    • חיי לילה

    עם שם כמו Viking Bar וערכת צבעים ייחודית של צהוב וכחול, ההתאחדות השוודית היא חזקה. המוזיקה השוודית, הנורווגית, הדנית והאנגלית הפופולרית מושכת גם את המטיילים הסקנדינביים, אם כי כולם מוזמנים למפעל הקטן והידידותי הזה.

    יש בו אווירה כיפית, שנוצרה בין השאר על ידי תחרויות השתייה השונות, כולל אתגר ה-yard of ale. מחירי המשקאות תחרותיים למדי, כאשר בקבוקי צ'אנג ודליי משקאות חריפים הם צו היום עבור רוב הלקוחות.

    מיקום:  91/6 Moo 2, Chaweng, Bophut, Koh Samui, 84320, תאילנד

    פתוח:  מדי יום בין השעות 19:30-3:00

    טלפון:  +66 (0)85 098 4952

    4. נקודת אוכל על סוי גרין מנגו

    טוב ל:

    • אוכל
    • חיי לילה

    שום לילה בצ'אוונג אינו שלם בלי אוכל מטוגן טעים שיעזור לספוג חלק מהאלכוהול. למרבה המזל, Food Point מוכנה להגיש לכם את כל הפינוקים המסורתיים לשעות הלילה המאוחרות.

    מבחינה טכנית אוסף של אאוטלטים, המחירים סבירים לקבב, פרוסת פיצה, כריך, נקניקייה, גלידה או מנות תאילנדיות מסורתיות יותר. אתה יכול להזמין את הארוחה שלך לקחת או להתיישב בישיבה המשותפת מתוך דוכני האוכל.

    מיקום:  Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, תאילנד