צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בקוסמוי ביוני

    מהו מזג האוויר בקוסמוי ביוני?

    יוני נחשב בדרך כלל לתחילת עונת השיא של התיירות ברוב אתרי החוף. למרות שהאי קוסמוי כבר מקבל שפע של תיירים לאורך כל השנה, המספר גדל משמעותית ביוני, כאשר רוב התלמידים יוצאים לחופשת הקיץ שלהם.

    טמפרטורה

    האי חווה מזג אוויר חם ורטוב במהלך חודש יוני. הטמפרטורה הממוצעת בשעות היום ביוני היא 29 מעלות צלזיוס, מעלה אחת פחות ממאי, שהיה החודש החם ביותר בשנה. הטמפרטורה הגבוהה היומית הממוצעת היא 32 °C (76 °F) והטמפרטורה הנמוכה היומית היא 26 °C (76 °F). זה הופך את יוני לחודש השני החם ביותר בשנה, יחד עם אפריל. השיאים והשפלים היומיים הממוצעים הללו אינם משתנים במהלך החודש וכל יום חם כמו הקודם.

    טמפרטורת הים

    טמפרטורת הים היא עדיין 28 מעלות צלזיוס, שהיא מאז אפריל ותישאר עד ספטמבר.

    גשם

    יוני נופל בחלק השני של העונה החמה, חלק המכונה לעתים עונת המיני-מונסון. כמות המשקעים הכוללת ביוני היא 100 מ"מ, וזה איכשהו 60 מ"מ פחות מהחודש הקודם. עם זאת, מספר הימים הגשומים נותר זהה. בחודש יוני יש תשעה ימים של גשם, וזה כמובן גם אומר שיש 21 ימים ללא גשם. ההסתברות הממוצעת לכך שסוג מסוים של משקעים יתרחש בכל יום נתון היא 52% ביוני, אחוז המשתנה רק במעט במהלך החודש.

    1 ביוני נוטה להיות היום היבש ביותר בחודש עם סיכוי של 49% לגשם. 31 ביוני הוא בדרך כלל היום הגשום ביותר עם סיכוי של 53%. שני סוגי המשקעים הנפוצים ביותר ביוני הם סופות רעמים וגשם קל, שנצפו ב-47% ו-43% מהימים הגשומים בהתאמה. הסערות והממטרים הכבדים האלה בדרך כלל לא נמשכים זמן רב והם נהדרים לקירור מעט של העניינים.

    לחות

    הלחות הממוצעת בחודש יוני היא 80% ואינה משתנה הרבה במהלך החודש. כיעד טרופי, האי תמיד כפוף ללחות גבוהה. ביוני יש רק שלושה ימים של ערפל, יום אחד יותר מהמינימום המוחלט של יומיים בספטמבר.

    שמי יוני נוטים להיות מעוננים למדי ונעשים עוד יותר לקראת סוף החודש. 1 ביוני הוא היום הבהיר ביותר בחודש עם כיסוי עננים של 81%; עד 31 ביוני עלה אחוז זה ל-86%. כמובן, שמיים מעוננים פירושם גם פחות שמש.

    שעות שמש

    למרות שבקוסאמוי יש הרבה שמש לאורך כל השנה, היא מוגבלת במקצת על ידי העננים והגשם. ככזה, האי מכיל בממוצע רק 6 שעות שמש ביום בחודש יוני. מספר זה של שעות שמש ביום יישאר זהה לאורך כל העונה הגשומה, עד תחילת דצמבר.

    אורך הימים ביוני קבוע. היום הקצר ביותר בחודש הוא 1 ביוני עם 12.39 שעות של אור יום. 20 ביוני הוא היום הארוך ביותר בחודש וגם של השנה ויש לו 12.41 שעות של אור יום. עד ה-30 ביוני יש דקה אחת פחות אור יום, בשעה 12:40.

    מלונות ב-קוסמוי ביוני

    Q סיגנצ'ר סאמוי ביץ' ריזורט

    אחד מאתרי הנופש בצ'ואנג מון ביץ' (Chuang Mon Beach) הוא אתר הנופש Q Signature Samui Beach Resort בדירוג 4 כוכבים. אתר נופש אלגנטי זה על צלע גבעה כולל 123 ביתנים מפוארים ווילות עם בריכה פרטית, כולם מצוידים באמבטיות, תאי מקלחת, מרפסות, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיזוג אוויר. שירותים ומתקנים נוספים כוללים חדר ישיבות גדול, שירות משרת אישי, שירות לימוזינה, ספא, שלוש מסעדות וחדר כושר.

    וילת טנגו לוקס ביץ'

    אתר נופש נוסף בצ'יאנג מאי הוא וילת טנגו לוקס ביץ'. מקום האירוח כולל אוסף של וילות בריכה מודרניות. 14 הווילות כוללות בריכה פרטית, טלוויזיה בעלת מסך שטוח בגודל 42 אינץ', מרפסת, תחנת עגינה לאייפוד וחדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת סילון. כל וילה כוללת כניסה פרטית, וארוחת הבוקר מוגשת מדי בוקר. בנוסף לווילות אלגנטיות אלה, אתר הנופש כולל גם לובי מסוגנן, ספא עם חדרי טיפולים, אמבטיות אדים וג'קוזי, בריכה עם שפת אינסוף על חוף הים, חוף פרטי, שתי מסעדות ובר. הם מארגנים באופן קבוע ערבי נושא וברביקיו על החוף.

    חוף קוסמוי לחודש יוני

    צ'אנג ב

    צ'ואנג מון מורכבת מסדרה של מפרצים עם חופים חוליים לבנים בצפון-מערב קוסמוי, והיא גדולה בהרבה ממשכנו השליו של הבודהה הגדול. בחוף יש תצורת סלע בקצה אחד ואי קטן בקצה השני; אתה יכול לחתור לאי אם אתה רוצה.

    צ'יאנג מאי הוא אזור ידידותי מאוד למשפחות, הנשלט על ידי מספר אתרי נופש יוקרתיים. בהשוואה לעיירות וחופים אחרים באי, אין הרבה פעילות בצ'ונג מון. הסיבה לכך היא שרוב הבידור והפעילויות נשמרים בתוך אתרי הנופש. זהו מקום פופולרי בקרב אנשים מבוגרים והמוני חבילות, בעיקר ממדינות אירופה, כמו צרפת וגרמניה. אין כמעט לינה זולה באזור זה. ובכל זאת, אם אתם מחפשים מפלט שקט ושליו וחופים ריקים, זה עשוי להיות ההימור הטוב ביותר שלכם.

    ברים ומסעדות

    מוערם

    אחד המקומות האופנתיים והפאנקיסטיים שאפשר לאכול בהם הוא Stacked, הממוקם בלב צ'אוונג וקרוב לחוף הים. זוהי מסעדה כל-אמריקאית עם מקומות ישיבה בחוץ המשקיפים על הכביש הסואן ואזור מקורה בהשראת תרבות הגלישה האמריקאית. הם מגישים הכל, החל מפירות ים גורמה ופיש אנד צ'יפס ישנים רגילים ועד סטייקים והמבורגרים. המבורגרים הם המומחיות של מסעדה זו ואת הבחירה היא ענקית. תפריט המשקאות כולל בירות מקומיות, משקאות חריפים וקוקטיילים מרעננים.

    9Gems לאונג' מסעדה

    9Gems Lounge היא ללא ספק אחת המסעדות הטובות ביותר באי, אך למרבה הצער, יש לה גם את המחירים להוכיח זאת. אם אתם מסוגלים להתפנק, זה בהחלט מקום מומלץ ללכת לארוחת ערב. פינות האוכל ממוקמות על צלע גבעה ממש מחוץ לצ'אוונג (Chaweng), ומציעות נוף פנורמי של 360 מעלות של הסביבה השופעת.

    המסעדה כוללת חניה במרתף, בריכת שחייה מוארת LED, כיסאות מעוצבים של פיליפ סטארק, שולחנות שיש לבנים, דלתות הזזה מזכוכית ורצפות טראצו. נורות ה-LED משנות לאט לאט את צבעיהן, ויוצרות מצבי רוח שונים במסעדת יוקרה זו. רשימת היין מדהימה, אך יקרה. אם אתה אוהב רהיט מסעדה מסוים ויש לך הרבה כסף, אתה יכול לקנות אותו.

    אטרקציות בקוסמוי ביוני

    גולף סאמוי כדורגל

    הידעתם שתאילנד יצרה ענף ספורט חדש? גולף כדורגל הוא משחק מקורי ומהנה שהומצא בישראל והופך ליותר ויותר פופולרי. אתה יכול לשחק אותו בגולף כדורגל סאמוי. לא קשה לדמיין איך נראה המשחק; זהו הכלאה בין כדורגל לגולף, משחק שדורש מהשחקנים לבעוט כדור כדורגל לתוך שמונה עשר חורים בכמה שפחות ניסיונות.

    אתר הנופש סאמוי פוטבול גולף (Samui Football Golf) ממוקם בסמוך לחופי צ'אוונג (Chaweng), בודהה הגדול (Big Buddha) ומאי (Mai), על כביש הטבעת בצפון-מזרח האי, ומציע פעילות מהנה ואלטרנטיבית בשעות אחר הצהריים. משחק אורך לפחות שעה. המסלול ממוקם בגן טרופי שופע ויפהפה ומטע קוקוס, היוצרים שילוב מושלם של הליכה נינוחה בגינה וספורט תחרותי. ישנם קורסים קלים וקשים לבחירה וכל חור שונה. לכן, אין חזרות וכל חור מספק אתגר חדש. מכשולים כוללים פניות פרסה, תעלות, רגלי כלב, בולי עץ קוקוס ועצים.

    תוכלו לקנות כיבוד בדלפק הקבלה. בחורים 11 ו-18 תקבלו משקה קל חינם ומגבת קרירה. לקורס יש טנדר משלו, דרך נוחה לחזור למקום הלינה שלכם.

    סאמוי אקווריום וגן החיות של הטיגריסים

    אטרקציה מרכזית נוספת באי היא האקווריום של סאמוי וגן החיות של הנמרים. שם תוכלו להתקרב לציפורים טרופיות צבעוניות, בעלי חיים ימיים וחיות בר אקזוטיות אחרות. אטרקציה מצוינת זו מהווה פעילות נהדרת אחר הצהריים, במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים. האקווריום מכיל בעלי חיים ימיים שהם ביתו של מפרץ תאילנד, כולל כרישי אחות, שפמנון, מנטה ריי ומינים רבים של דגים טרופיים.

    אזור ייעודי מאפשר למבקרים להאכיל את צבי הים, בהחלט דבר פופולרי לילדים לעשות! האקווריום נועד להידמות לכפר דייגים ישן ולתת למבקרים תובנה על ההיסטוריה של האזור. גן החיות הוא ביתם של ציפורים צבעוניות רבות, כגון תוכים ותוכים, ונשרי ים; וקופים ולוטרות; אבל בעלי החיים שרוב המבקרים באים אליהם הם הנמרים והנמרים.

    ישנם מופעי טיגריסים, לוטרות ואריות ים מדי יום, מופעים מרגשים המציעים מבט מקרוב על כמה מבעלי החיים האקזוטיים והחזקים ביותר בעולם. האקווריום וגן החיות פתוחים בכל ימות השבוע.