צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    המקומות הכי אינסטגרמיים בקוסמוי

    איפה לצלם תמונות מדהימות של קו נסתר כדי להרשים את החברים שלך?

    המקומות הכי אינסטגרמיים בקוסמוי מבוקשים גם על ידי צלמים חובבים ומקצועיים. הם יכולים למצוא את השדה המושלם כדי לשפר את כישוריהם ולצלם תמונות מדהימות בקוסמוי ובסביבתה. כמו ברוב היעדים הטרופיים, החופים של קוסמוי הם ללא ספק המקומות הטובים והקלים ביותר לצילום. בסופו של דבר הם מאפשרים לך ללכוד ולהביא הביתה תמונות גלויות.

    עם זאת, כמה אזורים ספציפיים בקוסמוי ובסביבתה מציעים את היתרון הקטן הזה שעושה את ההבדל בין תמונה טובה לתמונה איקונית. סרקנו את האי כדי למצוא את נקודות הצילום הטובות ביותר הזמינות, כך שתוכלו להוסיף פעילות צילום עיתונות מרגשת לחופשה שלכם או לקבל את הרקע הטוב ביותר לפרסום תמונות הסלפי הטובות ביותר שלכם.

    1. הפארק
    הימי הלאומי תונג נופי ים יפים ללכוד

    טוב עבור: הרפתקאות משפחות
    הפארק הימי הלאומי אנג תונג הוא ללא ספק המקום הטוב ביותר לצלם תמונות נהדרות, עם 42 איים טרופיים לא מיושבים הפרוסים על פני 100 קילומטרים רבועים של מפרץ תאילנד. הפארק הלאומי הימי נמצא רק 28 ק"מ צפונית מזרחית לסאמוי.

    מחופי חול לבנים המוקפים במי טורקיז ומוקפים בעצי קוקוס, דרך לגונות אזמרגד מסתוריות ועד סלעים בעלי צורה מוזרה המזדקרים מתוך הים, לאנג תונג יש את כל הנכסים כדי לרצות את הצלמים התובעניים ביותר. רוב התיירים מגיעים בטיול־יום משותף או בשיט בסירה מקוסמוי או מקו פה נגאן.
    מיקום: אנג תונג, קוסמוי, סוראט תאני 84000, תאילנד


    2. היי טה והיי יאי הם
    מחזה יוצא דופן ומרגש

    מתאים ל: צילום, באדג'ט, הין טה יוצא דופן
    והין יאי – סלע סבא וסבתא – הם סוג של פריקים מינרליים של הטבע הממוקם מצפון לחוף לאמאי. שני סלעים אלה מעוצבים בהתאמה כמו איברי מין זכריים ונקביים ומופרדים זה מזה על ידי מטרים ספורים בלבד. כתוצאה מכך, הם אחד האתרים המתוירים ביותר בחוף המזרחי של קוסמוי.

    המראה יוצא הדופן והמרגש הזה הוליד, באופן טבעי, אגדה המסבירה כיצד נוצרו הסלעים. בשל המיקום / המיקום שלהם, הזמן הטוב ביותר לצלם אותם הוא בבוקר.
    מיקום: 126/92 Moo 3 , למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים ראשון עד שישי בין השעות 8:30-18:30, בשבת בין השעות 8:00-19:00.


    3. האנדרטה האיקונית של סאמוי הבודהה הגדול של סאמוי

    טוב עבור: PhotoHistory
    סאמוי הבודהה הגדול הוא האנדרטה הדתית המרשימה ביותר בקוסמוי. ממוקם במקדש – וואט פרה יאי – הממוקם על אי סלעי קטן המקושר לסאמוי על ידי גשר, פסל זה באורך 12 מטר מייצג את בודהה בתנוחת הסוסה.

    הפסל, שנבנה במקור בשנת 1972, שופץ בסוף שנות ה-90, ונוסף לו גלגל דהרמה. מכיוון שהבודהה הגדול של סאמוי פונה מזרחה, עדיף ללכת בבוקר, כך שהוא מואר באופן טבעי, ומאפשר לכם לצלם את התמונות הטובות ביותר.

    מיקום: Road 4171, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-18:00


    4. חוף צ'אוונג סצנות חוף
    יפות בשעת בין ערביים

    טוב עבור: משפחות, צילום, חוף צ'אוונג בתקציב
    עם רדת החשכה הוא סצנה בלתי נשכחת לחוות וללכוד. כאתר הנופש המוביל בקוסמוי, בצ'אוונג יש הכל במונחים של אוכל, קניות וחיי לילה. לאחר השעה 17:00, מקומות אירוח רבים על חוף הים מציבים שולחנות וכיסאות או מחצלות וכריות ממש על החוף, ופותחים את פינת האוכל הגדולה ביותר באי באוויר הפתוח.

    עם רדת החשכה, כל המסעדות הזמניות האלה – מוארות על ידי לפידים, נרות או, עבור החדשות האחרונות, עם אורות חשמליים – מציעות מראה נהדר לצילום. תוכלו גם ליהנות מקוקטייל טוב ולסעוד על אוכל תאילנדי טעים בזמן שאתם מצלמים באתר.
    מיקום: צ'אוונג ביץ', בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד


    5. מפלי נה מואנג
    , טיול טבע מתגמל בן חצי יום

    טוב עבור: הרפתקאות, צילום, תקציב
    מפלי נה מואנג מקבלים את שמם (המתורגם ל'מפלים סגולים') מהגוון של הסלעים שעליהם הם נופלים. תוכלו לגלות את המפלים האלה בצד הדרומי של האי סאמוי, בין תאנון להואה תנון. בשל מיקומם, הזמן הטוב ביותר לצלם את 2 המפלים הללו הוא לפני ארוחת הצהריים.

    היו מוכנים לכמה טרקים (קלים) דרך הג'ונגל כדי להגיע למפל נה מואנג השני. המפלים האלה מציעים טיול נהדר של חצי יום בביקור בקוסמוי, ובכניסה לפארק תמצאו חנות קטנה שמוכרת משקאות וחטיפים.
    מיקום: 37/1 Thawi Rat Phakdi Rd , סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-17:30


    6, חוף
    לאם יאי מקום טרופי מושלם בקוסמוי

    טוב עבור:זוגות משפחות צילום
    חוף לאם יאי הוא רצועת החול הלבן הארוכה העוברת מבאנג פור לת'אנון בחלק הצפון-מערבי של האי סאמוי. זו הקלישאה הטרופית המושלמת, והמיקום שלה בחוף המערבי של קוסמוי מבטיח שהיא בדיוק המקום הנכון לצילומי שקיעה.

    ואכן, חוף לאם יאי הוא אחד החופים הבודדים שטובים עבורם, כאשר המפותחים ביותר נמצאים בחוף המזרחי של האי. בלאם יאי יש מספר אתרי נופש ומסעדות על החוף, אך היא נותרה ברובה לא מפותחת. לכן הוא מציע הזדמנויות נהדרות לצילום חוף.
    מיקום: Ang Thong, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד


    7. ג'ונגל קלאב
    עם נוף לים מראש הר

    טוב עבור: אוכל חיי לילה זוגות
    צילום ג'ונגל קלאב מלון ומסעדות מציע את אחד המראות המתגמלים ביותר בקוסמוי. לא קל להגיע אליהם אבל הם שווים את המאמץ. ממוקם גבוה על ההר המשקיף על צ'אוונג נוי, זהו אי של ציוויליזציה באוקיינוס של צמחייה עבותה.

    מבחינה צילומית, אתר נופש מגניב זה מציע נופים מדהימים של החוף הצפון-מזרחי של קוסמוי. הגיעו לשם לארוחת צהריים, שבו על שולחן העץ ותיהנו מהנוף מבופוט ומשדה התעופה מצפון, לצ'אוונג נוי בדרום.
    מיקום: 44/11, Soi Panyadee, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: שבת עד רביעי 8:00-22:00 (סגור בימי חמישי ושישי)

    טלפון: +66 (0)81 894 2327


    8. מפרץ תונגסון מפרץ
    מבודד בקצה הצפוני של סאמוי

    טוב עבור: זוגות, משפחות, צילום מפרץ
    תונגסון הוא אחד החופים הסודיים של סאמוי. ממוקם לכיוון הקצה הצפוני של האי, זהו מפרץ קטן ומרהיב מוקף עצי קוקוס, המארח רק 2 אתרי חוף, כמו גם מסעדת פירות ים מקומית.

    השלווה של האתר והנופים של קופנגן הופכים את מפרץ תונגסון למקום נפלא וציורי. זה אולי מקום מסובך למצוא בחוף הצפון־מזרחי של סאמוי, אבל הוא מעניק לתפאורה אווירה רומנטית ואקסקלוסיבית.
    מיקום: חוף תונגסון, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד


    9. קו נאנגיואן נוף
    מדהים ברחבי האי

    מתאים ל: זוגות, משפחות, צילום קו נאנגיואן הוא אי קטן הממוקם כמה מאות מטרים מהחוף הצפון מערבי של
    קו טאו. מסאמוי תוכלו להגיע לשם על ידי הצטרפות לטיול יום בסירת מנוע מהירה. נקודת התצפית המשקיפה על המפרץ הרדוד של האי נאנג יואן היא אחד המקומות המצולמים ביותר באזור.

    קו נאנגיואן הוא גם כיף להסתובב באי על גשר העץ שנבנה על החוף הסלעי שלה. החלק המרכזי של האי כולל חוף בו תוכלו ליהנות משנורקלינג וצלילה.
    מיקום: קו טאו, קופנגן, סוראט תאני 84360, תאילנד


    10. כפר
    דייגים בחוף בופוט עם נגיעות וינטג 'מקסימות

    טוב עבור: תדמית, תקציב, היסטוריה
    כפר הדייגים בופוט בקוסמוי נכנס בהצלחה לעידן התיירות מבלי לוותר על סגנונו המסורתי. כיעד השלישי הפופולרי ביותר בסאמוי, חוף בופוט (Bophut Beach) מציע נגיעות וינטג' מקסימות עם בתי העץ שעל חוף הים, מזח הדיג והמזח, והחוף הקריר שלו המשקיף על קו פה נגאן (Ko Pha Ngan), הנמצא במרחק של כ-12 ק"מ משם.

    האווירה בבופוט ביץ' היא ממש כמו כפר, והמסעדות והברים הרבים מציעים הזדמנויות צילום נהדרות – הן של הארכיטקטורה של הבתים המקומיים והן של החוף והים.
    מיקום: דרך חוף בופוט, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד