צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בקוסמוי

    איפה המקומות המהנים בקוסמוי לקחת את המשפחה שלך?

    הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בקוסמוי מתחילים באופן טבעי בביקור בחופים. עם זאת, אם אתם מחפשים משהו קצת פחות מלוח, יש לנו רשימה של אפשרויות ממש כאן. קוסמוי היא יעד ידידותי מאוד למשפחות, המארח מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שישמחו את הקטנטנים שלכם.

    ריכזנו עבורכם רשימה של הדברים הידידותיים ביותר למשפחות לעשות בקוסמוי שמתאימים לרוב הצרכים. אלה כוללים הרפתקאות מונעות אדרנלין כדי לעזור לילדים לשרוף את האנרגיה העודפת שלהם וחוויות מרגיעות יותר להנאת ההורים.

    1. הפארק הימי הלאומי טונג

    טוב עבור: משפחות, הפארק הימי הלאומי אדוונצ'ר
    אנג תונג מציע חווית קפיצה נהדרת לאי לכל הגילאים. זהו שייט של שעה בסירה צפון-מערבית לקוסמוי, המציע טיול יום מפואר מלא הרפתקאות, חקר, נופי יבשה אקזוטיים מדהימים ונופי ים.

    הילדים יכולים לצאת לשנורקלינג במים צלולים ולשוט בקיאקים במפרצונים מסתוריים. השיט בסירה נע בין סירות מנוע פרטיות למעבורות קבוצתיות גדולות יותר, אבל רובן כוללות ארוחות צהריים וציוד שנורקלינג. חלקם אפילו מציעים הנחות לילדים.


    2. הרפתקאות חופה סמוי

    טוב עבור: משפחות,Canopy
    Adventure Samui מספק לאורחיו את ההזדמנות לגלות את יער הגשם הטרופי של האי. תוכלו לגלוש באומגה מעץ לעץ, המציע פעילות מרגשת עם נופים נהדרים. זה לא דורש ניסיון מיוחד, כך שכל מי שגילו 7 שנים ומעלה יכול ליהנות מנסיעה זו.

    בטיחות היא, כמובן, בלב חופה הרפתקאות סאמוי. זה תחת ניהול בינלאומי, עם צוות מיומן על כל פלטפורמה וציוד באיכות הגבוהה ביותר. קרא עוד
    מיקום: Soi 5, Maenam , קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-18:00

    טלפון: +66 (0)77 300 340


    3. עצירת בריחה

    טוב עבור:הרפתקה, הפסקה בריחה יוצאת דופן
    הוא חדר בריחה אמיתי בקוסמוי. המלון ממוקם באתר הנופש ביץ' רפובליק (Beach Republic Resort) בלאמאי (Lamai), ומציע 2 חדרים המעוצבים על פי מוטיב, כלומר משבר קובה (Cuban Crisis) ושנגחאי (Shanghaied).

    כדי לברוח, תוכלו לפתור חידות שונות באמצעות רמזים בסביבה שלך. פעילות מהנה זו נהדרת למשפחות עם ילדים (מגיל 9 ומעלה) שרוצים לאתגר את כוח המוח שלהם ואת כישורי פתרון הבעיות שלהם.
    מיקום: 176/34, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 458 100



    4.סאמוי גולף כדורגל

    טוב עבור: הרפתקאות
    סאמוי פוטבול גולף הוא היוצר של משחק מקורי המשלב 2 ענפי ספורט שונים. הרעיון פשוט למדי: זהו הכלאה של כדורגל וגולף שבה שחקנים מנסים לנווט כדור כדורגל לתוך 18 הגומות עם כמה שפחות 'משיכות' – באמצעות הרגליים שלהם, כמובן.

    זה יגרום לך ולקבוצה שלך לשחק, לצחוק וליהנות מזה לפחות 60 דקות. יחד עם זאת, תוכלו ליהנות מטיול מרענן סביב מטע קוקוס יפהפה שהוא 'הקורס'.
    מיקום: 63/240, Moo 5, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-18:30

    טלפון: +66 (0)77 426 600


    5. סנטרל פסטיבל סאמוי

    טוב עבור: Shoppers
    Central Festival Samui הוא מתחם קניות לייף סטייל גדול בקוסמוי. יש בו 3 קומות וכ-90,000 מ"ר של שטחי מסחר. אתה יכול למצוא אותו בין דרך חוף צ'אוונג ואגם בעל שם.

    סנטרל פסטיבל סאמוי (Central Festival Samui) מציע למעלה מ-200 חנויות, ברים, מסעדות ופעילויות פנאי. ארבעת החלקים המרכיבים את מתחם הקניות הגדול הזה כוללים ארקייד משחקים ואפשרויות בילוי אחרות. קרא עוד
    מיקום: 209/3 Moo 2 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 913 000