צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    סלעי הין טה והין יאי בחוף למאי בקוסמוי

    הין טה והין יאי הם גולת הכותרת של כמה תצורות סלע מרתקות בקצה הדרומי של חוף לאמאי בקוסמוי. הם היו מקור לצחקוקים ופליאה באי מאז שהתגלו על ידי המקומיים לפני שנים רבות. הסלעים, הנקראים סבא (ta) וסבתא (yai), נראים, בהתאמה, כמו איברי מין זכריים ונקביים.

    הין טה והין יאי שוכנות על קו החוף הסלעי שבין לאמאי להואה תנון, ומעוררות צחקוקים מפנקים או צחוק נבוך מצד מי שהולך לראותן. המראה יוצא הדופן והמרגש הזה הוליד, באופן טבעי, אגדה המסבירה כיצד נוצרו הסלעים.

    ההיסטוריה של הין טה והין יאי

    אגדת הין טה/הין יאי היא סיפור על טרגדיה רוויית תקווה, כפי שהיא מתוארת על שלט ליד הסלעים. כתוב: "הפולקלור של האי סאמוי מספר את סיפורם של זוג זקן בשם טה קראנג (סבא קראנג) ויאי ריאם (סבתא ריאם) שחיו עם בנם במחוז הדרומי נאקון סי תאמאראט. מכיוון שהבן שלהם התבגר, הם הרגישו שהגיע הזמן שהוא יתחתן".

    "יום אחד הם החליטו להפליג למחוז השכן פרצ'ואפ קירי קאן כדי לבקש את ידה של בתו של אדם בשם טה מונגלאי. במהלך מסעם בים, ספינתם נקלעה לסערה. הזקן ואשתו לא היו מסוגלים לשחות לחוף. הם מתו בים, והפכו לסלעים כהוכחה להוריה של הכלה לעתיד לכוונותיהם האמיתיות. הסלעים עומדים שם עד היום".

    הנופים הנשקפים מהסלעים ומהסביבה מרהיבים, ומשתרעים על פני הים אל האיים הסמוכים. קרוב להין טה והין יאי נמצא חוף קטן עם חול לבן שאינו מתאים לשחייה אך מציע מקום מרענן לקרר את הרגליים לאחר יום של טיול באי. המים הבתוליים כאן כל כך צלולים, שלעתים קרובות ניתן לראות חיים ימיים צבעוניים מפני השטח.

    הין טה (Hin Ta) והין יאי (Hin Yai) נמצאות ליד כפר הדייגים המוסלמי המסורתי הואה תאנון (Hua Thanon). באזור שמסביב, יש נוף שופע של מטעים ושדות באפלו, המציע הצצה לחיים בקוסמוי לפני עליית התיירות.

    מי ששכח להביא את המצלמה שלו יכול למצוא בקלות מגוון תמונות גלויות של הסלעים ומראות נסתרים אחרים בדוכני הרוכלים שהוקמו כאן כדי לספק את הזרם הבלתי פוסק של מבקרים סקרנים. הרבה מזכרות בתוספת משקאות וחטיפים מוצעים למכירה.

    סלעי הין טה והין יאי בקוסמוי

    מיקום: 126/92 Moo 3 , למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים ראשון עד שישי בין השעות 8:30-18:30, בשבת בין השעות 8:00-19:00.