צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    החופים הטובים ביותר בקוסמוי

    מהו החוף הפופולרי ביותר בתוך סאמוי?

    החופים הטובים ביותר בקוסמוי הם הסיבה העיקרית לכך שהאי נמצא ברשימת הדלי של מטיילים רבים כל כך. עם יותר מ־50 ק"מ של קו חוף שמארח כ־40 חופים, מפרצונים ומפרצונים קטנים, לא חסרות אפשרויות בחירה. תוסיפו לזה אקלים טרופי שמציע טמפרטורה שנתית של כ-30 מעלות צלזיוס, כמו גם את כל התשתיות הדרושות כדי לארח, להאכיל ולארח מבקרים, ואין פלא שקוסאמוי היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בדרום תאילנד.

    החופים הפופולריים ביותר בקוסמוי לא יכלו להיות שונים יותר. מצ'אוונג (Chaweng) הארוך והעמוס ועד צ'אוונג מון (Chaweng Mon) הקצר והמבודד, יש רצועת חול למגוון רחב של טעמים בסאמוי. בדוק את רשימת הטובים ביותר שלנו כדי לוודא שאתה בוחר את החוף המתאים לך.

    1. צ'אוונג

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    חוף צ'אוונג הוא רצועה פופולרית של חול לבן אבקתי בקוסמוי. המפרץ הרחב הוא המוקד לפיתוח תעשיית התיירות של האי. הסהר המלכותי של קו החוף שלה, שאורכו 5 ק"מ, גובל בלשונות יבשה סלעיות משני קצותיו, עם שונית ימית והאי הזעיר קו מטלאם מצפון.

    צ'אוונג מציעה יותר אפשרויות לינה מאשר במקומות אחרים בקוסמוי. החוף הוא גם מרכז חיי הלילה הראשי של האי, עם ברים ומסעדות המספקים את כל הטעמים. מצד שני, יש לו תחושה מאוד "תיירותית", כך שאין לו את הזהות התאילנדית הייחודית שתמצאו באזורים אחרים בקוסמוי.

    2. לחודש מאי

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    לאמאי היא עיירת הנופש השנייה בגודלה בקוסמוי אחרי צ'אוונג. חוף לה מאי עצמו מקסים – סהר מדהים של חול לבן אבקתי עם שולי דקלים שמתאים לשיזוף במהלך היום. יש אפילו רצועה מרכזית עמוקה של מים המתאימה לשחייה וספורט מים. סלעי גרניט גדולים הם ציוני הדרך של חוף לאמאי – המפורסמים שבהם הם הין טה והין יאי, בקצה הדרומי של החוף.

    לאמאי שקטה יותר וצפופה פחות מאחותה הגדולה, אבל יש בה שפע של אפשרויות לינה, אוכל וקניות, כמו גם כמה אתרי ספא ואתרי תיירות נהדרים לטייל בהם. זה נחשב לאופציה הטובה יותר עבור משפחות ומטיילים מבוגרים.

    מקום: Lamai Beach, מארס, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    3. בופוט

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    בופוט הוא למעשה 2 מקומות: חוף בופוט, שסוחף כמה קילומטרים בין חופי בנגראק ומאנאם, וכפר הדייגים המקסים. האחרון הוא אולי אחד המקומות העתיקים ביותר באי ותופס את החלק המזרחי של החוף. יש לו מוניטין המשתרע הרבה מעבר לסאמוי בשל היותו המקום האלגנטי והשמור ביותר באי. שוק רחוב פנטסטי מתקיים כאן בימי שישי.

    חוף בופוט עצמו הוא רצועה באורך 3 ק"מ שלאורכה ישנם אתרי נופש לכל רמות התקציב. תוכלו ליהנות מנוף נהדר של קופנהגן, הממוקם כ -12 ק"מ צפונית לחוף.

    4. מהם

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    Maenam הוא חוף שליו עם נוף מצוין של קופנהגן. רבים מאתרי הנופש שלה ממוקמים בקצה מסלולים ארוכים ומטלטלים, מה שמעניק מידה מסוימת של פרטיות שאינה זמינה במקומות אחרים.

    למרות שבמקור היה זה אזור תרמילאים אמיתי, כיום מנאם מארחת מגוון רחב של אפשרויות לינה על החוף. החוף עצמו מציע מגרש משחקים נהדר לטיולים ארוכים סביב השקיעה, עם אפשרות לעצור למשקה מרענן באחד הברים לאורך החוף.

    5. צ'ואנג ב.

    טוב עבור: משפחות, צילום, תקציב

    צ'ואנג מון (Chuang Mon) הוא סדרה של מפרצים בקצה הצפון-מזרחי של האי סאמוי. היא יוקרתית יותר משכנתה בנגראק, ונשלטת על ידי קומץ אתרי נופש בדירוג 3 עד 5 כוכבים. למרות זאת, זה עדיין חוף שקט, עדיין לא ידוע על ידי רוב המבקרים.

    חוף צ'ואנג מון הוא די קטן, באורך של כ -700 מטרים וממוקם במפרץ יפהפה. הוא רחב וחולי, עם תצורת סלע מצד אחד המציעה שנורקלינג טוב ואיון נגיש בקלות על ידי קיאק ים מצד שני.

    6. ליפא אותנו

    מתאים ל: זוגות, משפחות, צילום, תקציב מצומצם

    ליפא נוי היא בחירה נוחה לכל מי שנוסע לקוסמוי מהיבשת. בחוף יש חול לבן דק, ואין סלעים או אלמוגים במים, מה שהופך אותו לאחד החופים הטובים ביותר לילדים באי. המים גם רדודים מאוד עד 100 מטר החוצה.

    יש כמה אתרי בונגלוס מרווחים היטב, כמו גם אתרי נופש יוקרתיים יותר. מלבד החוף וכמה ברים מגניבים על החוף, אין הרבה מה לעשות באזור – הריחוק שלו הוא מה שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר עבור מבקרים רבים.

    7. טאלינג נגאם

    מתאים ל: הרפתקאות, צילום

    טאלינג נגאם מורכב מחופים בתוליים עטופים בג'ונגל ונופים מדהימים של הפארק הימי הלאומי אנג תונג. החוף הפונה מערבה מציע גם נופי שקיעה מדהימים באחד החלקים הציוריים ביותר של האי.

    מקומות הלינה נעים בין בונגלוס זולים לאתרי נופש יוקרתיים. החוף נמצא במרחק של לפחות 20 דקות נסיעה אפילו מנתן, העיירה הקרובה ביותר בכל חשיבות, וכמעט שעה נסיעה מצ'אוונג. עם זאת, אם אתם מחפשים חופשה טרופית מרגיעה, עצלה בסאמוי מעל הכל, קשה לנצח את טאלינג נגאם.

    8. סילבר ביץ'

    מתאים ל: משפחות, צילום

    חוף סילבר הוא גן עדן טרופי באורך 250 מטר השוכן במפרץ קטן ומקסים הפונה צפונית מזרחית לקוסמוי. החוף, הידוע גם בשם האד תונג טה-קיאן (Haad Thong Ta-khian – 'חוף עצי טה-קיאן' בתאילנדית), מארח 4 מלונות ומסעדות עתיקים, התופסים את כל אורך החוף.

    אתה עדיין יכול לגשת לחוף סילבר בחינם, גם אם אינך אורח במלון. ממוקם ממש צפונית לחוף למאי, זוהי רצועת חול שלווה ושווה את הביקור. תוכלו ליהנות מהזדמנויות טובות מאוד לשיזוף, שחייה ושנורקלינג.

    9.חוף סמרונג ומפרץ תונגסון

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    חוף סמרונג ומפרץ תונגסון הם היעדים הצפוניים ביותר בקוסמוי. הם שוכנים זה לצד זה על הכף הקטנה שבין חופי באנגראק וצ'ונג מון, ומציעים נופים מרהיבים של קו פה נגאן. שני המפרצונים הללו נגישים בקלות מכיוון שהם מארחים מבחר טוב של מלונות.

    שני המפרצים האלה (3, אם סופרים את 'חוף הנטוריזם' הברור שנמצא 100 מטר מזרחית למפרץ תונגסון) פשוט יפים. הם מציעים מים צלולים, חול לבן אבקתי, ואת התחושה של חוף פרטי משלך.

    10. לדפוק על ידי

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    באנג פור הוא ללא ספק החוף הרגוע ביותר בצפון קוסמוי. הוא מדורג כאחד מחופי התרמילאים הטובים ביותר באי, אם כי עדיין תוכלו למצוא כמה אתרי נופש מהשורה הראשונה בחוף זה.

    עם אורך כולל של כמעט 11 ק"מ, שנקטע רק על ידי שפך נהר פונג פה וכף סלעית זעירה, לבאנג פור יש את קו החוף הארוך ביותר בקוסמוי. אפילו עם ברים, מסעדות ומגוון אפשרויות לינה, עדיין יש לו מגע טרופי אמיתי. חוף זה, הממוקם ממש ממערב למנאם, מציע יעד לא מזהיר.