צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות למקומיים בקוסמוי

    מהן המסעדות המקומיות הטובות ביותר בקוסמוי?

    המקומות שהמקומיים אוהבים לאכול בקוסמוי הם בדרך כלל אותם מקומות שמאפשרים לכם לפנק את עצמכם במנות התאילנדיות הפופולריות ביותר במחירים נוחים במיוחד. מחירי האוכל בתאילנד סבירים בדרך כלל, אם כי התפתחות התיירות הובילה לעליית מחירים בעיירות הנופש המובילות של סאמוי וביעדי תיירות מרכזיים אחרים ברחבי דרום תאילנד. למרבה המזל, אתה עדיין יכול למצוא מקומות שבהם המקומיים אוהבים לאכול, אפילו במקומות כמו צ'אוונג, לאמאי ובופוט. במסעדות כאלה אתה יכול לקבל טעימה אמיתית של תאילנד מבלי לשלם מחירים מנופחים.

    רשמנו את המסעדות הטובות ביותר המגישות אוכל תאילנדי טעים ואותנטי במחירים הוגנים בסאמוי. בדוק אותם כדי שתוכל לחגוג מבלי לשבור את הבנק במהלך חופשת מפרץ תאילנד שלך.

    1. ציפור ירוקה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Green Bird, המתמחה במאכלי ים תאילנדיים במחירים סבירים, היא מסעדה קטנה וחסרת יומרות הממוקמת ממש ליד הכביש הראשי במרכז צ'אוונג. למרות המראה הפשוט מאוד שלה, הוא נקי מאוד ותמיד מקבל ביקורות מצוינות על קירות המסעדה. השירות הידידותי מאוד מוזכר במפורש בחלק גדול מהמשוב. המסעדה פופולרית במיוחד בקרב תיירים זולים, והמנות האהובות עליה כוללות בזיליקום מטוגן וצ'ילי עם פירות ים או אורז מטוגן עם פירות ים.

    מיקום: 157/17 Moo 2, דרך צ'אוונג ביץ', צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 12:00-10:00

    טלפון: +66 (0)86 906 4638

    2. מרק אטריות ואוכל

    טוב עבור:

    • אוכל

    השם, אם כי קצת חסר דמיון, אומר הכל – מרק אטריות ואוכל. הכותרת על השלט שלהם בצד כביש 4169 מתפארת שהם מגישים את "מרק האטריות הטוב ביותר בעיר". אבל זה חייב להיות טוב, כי המקום הוא פופולרי עם המקומיים ויש כמה גביעים על התצוגה במסעדה קטנה יומרנית זו. רוב התפריט כתוב על לוחות גיר לחלוטין בתאילנדית מכיוון שמדובר במקום 'מקומי' באמת, אך פיסות הטקסט המעטות באנגלית מגלות שמרקי אטריות החזיר והבקר עולים מעט מאוד.

    מקום: Road 4169 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    3. DARA מטבח ובית קפה

    טוב עבור:

    • אוכל

    ממוקם ממש ליד הכניסה למוזיאון הפולקלור וואט למאי, DARA Kitchen & Café היא מסעדה פשוטה ללא רבב המביאה מגע מודרני לבניין העץ הכפרי בו היא שוכנת. ממוקם על כביש הטבעת של סאמוי, די רחוק מהחוף, בכל זאת מושך תיירים כמו גם מקומיים רבים – תמיד סימן טוב במסעדה תאילנדית.

    התפריט קצר למדי אך עמוס במאכלים מקומיים אהובים, כולל אורז מטוגן אננס, פירות ים מעורבים ומרק אטריות חזיר. המנות מתומחרות לפי הבשר, כך שכל מנות החזיר והעוף עולות מחיר אחד, שרימפס קצת יותר יקר ופירות ים מעורבים עדיין יקרים יותר, אם כי עדיין זולים בסך הכל. מרק האטריות המעורב הוא הרבה מאוד.

    מקום: Road 4169, Moo 6 , מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-16:00

    טלפון: +66 (0)95 460 4545

    4. מכתב מסעדה

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Surat היא מסעדה תאילנדית קטנה על המנגו הירוק סוי המפורסם של צ'אוונג. לא הרבה יותר ממפעל קטן של חנויות, הוא ממוקם מעבר לפינה על פני רוב הברים והמועדונים, בקצוות החשוכים יותר של הרחוב. למרות היותו ממש ליד מיקום כל כך מוכוון תיירים, המחירים הם מה שהייתם מצפים ממסעדה תאילנדית מקומית, מה שאומר שהיא בהכרח מושכת לקוחות מקומיים.

    מיקום: 166/32 Moo 2, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    5. מסעדת ננה תם

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Nana Tam נמצאת בקצה השקט יותר של הכביש הראשי העובר במרכז לאמאי. מכיוון שהוא רחוק מאתרי התיירות, הוא באופן טבעי זול יותר ומושך אליו יותר מקומיים. העיצוב הוא פשוט מאוד, שוכן תחת גג מתכת גלי, אבל האוכל הוא מאוד נחשב. רוב האפשרויות המובילות הן מנות תאילנדיות טיפוסיות אהובות כמו סום טאם, פאד תאי וקארי עוף מסאמן, אבל ההכנה טובה והשירות ידידותי.

    מיקום: 130/3 Haad Lamai Road, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-23:00

    טלפון: +66 (0)85 644 5252, +66 (0)86 275 7064