צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נקודת תצפית בחוף למאי, בקוסמוי

    תצפית נוף ופעילויות מהנות בים

    נקודת התצפית למאי (Lamai Viewpoint) היא מבחר של 3 אטרקציות טבעיות ונסיעה מרגשת, כולם במיקום מפותח אחד בקוסמוי (Koh Samui). המלון ממוקם ממש ליד כביש הטבעת הראשי, קרוב לכביש הגישה להרי הין טה (Hin Ta) והין יאי (Hin Yai Rocks), ומציע נופים מרשימים והזדמנויות צילום נהדרות בהישג יד מחוף לאמאי (Lamai Beach).

    הצוות הרב לשוני מציע לכם מבחר של 2 חבילות. אחד שבו אתה יכול לראות את אבן ולנטיין, מפל Siva Tara ואת נקודת התצפית Lamai עצמה. השני מביא לכם את כל זה בתוספת נסיעה באומגה על פני העמק הסמוך, ומעניק לכם נוף מרגש וייחודי של למאי. בפארק יש גם מסעדה ליד הכניסה ובר בנקודת התצפית.

    מהם רגעי השיא של נקודת המבט של למאי?

    אבן ולנטיין היא סלע גדול שצורתו טבעית דומה בערך ללב, אם כי סלע שני המאוזן מעליו הורס מעט את האפקט. מפל Siva Tara הוא טפטוף קטן ומקסים של מים מתוקים הזורמים במורד הגבעה, עם פלטפורמת צפייה בקרבת מקום, כך שתוכלו לראות מקרוב ולצלם. בריכת השיזוף שהיא נופלת לתוכה כוללת אזור קטן ומופרד בו תוכלו ליהנות מספא דגים.

    טיפוס מפרך למדי במעלה שביל בטון מחוספס לוקח אותך לנקודת התצפית של מאי. נוכחותו של בית קפה / בר מוערכת מאוד מכיוון שכמעט בוודאות תזיעו ותהיו נואשים למשקה מרענן עד שתגיעו לפסגה. הנוף הופך את 10 דקות ההליכה לכדאית, אם כי סופרמרקט המאקרו הענק בחזית מעט צורם. שוב, יש פלטפורמה קטנה ליהנות באופן מלא מהנוף והתנוחה למצלמה.

    הרפתקאות אומגה בנקודת מבט למאי

    ההגעה לאומגה דורשת עצירה קצרה בנקודת התצפית כדי לאסוף את הציוד הדרוש (הכולל חתיכת עץ בצורת V כדי למנוע מכם להסתובב באמצע הטיסה, כמו גם ציוד בטיחות בשירות קבוע), ולאחר מכן עוד הליכה קצרה.

    הרכיבה מתאימה לכל הגילאים ומגיעה בשני קטעים של 450 מטר, תחילה גלישה מעל חופת הג'ונגל ואז מעבר לשפך העמק בגובה 80 מטר לפני שהיא מורידה אותך בחזרה לנקודת התצפית.

    נקודת תצפית על מאי בקוסמוי

    מיקום: 127/199 Moo 3, Haad Lamai Rd , קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-18:00

    טלפון: +66 (0)80 890 9755