צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    רעיונות רומנטיים לירח דבש בקוסמוי

    מה זוגות יכולים לעשות יחד בחשאי?

    הנה הרבה אטרקציות בירח דבש בקוסמוי בזכות הנוף האקזוטי ושפע הפעילויות התיירותיות שלה. עם רצועות ארוכות של חול לבן המוקפות במי טורקיז ומוקפות בעצי קוקוס, הטבע הציורי של האי מעניק לזוגות מקום אידילי לבלות בו הרחק מעיירות הנופש ההומות שלו.

    האווירה הרומנטית באזורים הנידחים ביותר של קוסמוי ידועה בעשרות זוגות בירח דבש. האי התאילנדי הפופולרי מספק גם לזוגות שפע של הזדמנויות לבלות יחד תוך כדי הנאה מניצוצות מרגשים. להלן הפעילויות האהובות עלינו לאושר רומנטי בקוסמוי, כגון חוויות סעודה פרטיות, הפלגות בשקיעה וטיפולי ספא מרגיעים.

    1. פיקניק חוף פרטי

    מתאים ל: זוגות, צילום

    טיול הפיקניק הפרטי שלכם בחוף מתחיל כאשר המדריך שלכם אוסף אתכם מהמלון שלכם ומסיע אתכם למזח תונג קרוט (Thong Krut Pier). כאן אתם עולים על סירה ארוכת זנב כדי לחקור את מפרץ תאילנד. אתם מוזמנים לעצור בדרך לשנורקל במי הטורקיז.

    בסופו של דבר מגיעים לחוף המבודד של קו טאן או קו מודסום. שני האיים אינם צפופים ומציעים חופים מדהימים עם חול לבן. הירגעו על החוף בזמן שהמדריך שלכם מכין את הפיקניק שלכם. מאכלים מקומיים מוכנים ממש מולך, ומאפשרים לך לראות איך כל מנה מוכנה. לאחר הפיקניק הפרטי שלכם, תוכלו להירגע על החוף לזמן מה לפני שתחזרו לקוסמוי.

    2. תה אחר הצהריים באמרי קוסמוי

    מתאים ל: זוגות, צילום

    פנקו את עצמכם עם תה מנחה במלון אמארי קוסמוי (Amari Koh Samui Hotel) האלגנטי. ספגו את הצלילים המרגיעים של רוחות הים העדינות של תאילנד, והתענגו על הזוהר הוורוד של שמש אחר הצהריים בעודכם נהנים מחליטות צמחים מעגלת התה.

    תה מנחה כולל התמחויות כגון כריכים קטנים, סקונס חמים עם סולטנות ושמנת, ותה ממריץ. תוכלו גם לטעום את משקה הדגל של אמרי, תה קר בורבון וניל עם רום מקומי, כדי להשלים את הארוחה.

    מיקום: 14/3 Chaweng Beach Rd , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    3. טיפול ספא מרגיע בספא האגף הטבעי

    טוב עבור: זוגות

    המלון כולל ספא באתר המציע מגוון רחב של שירותי בריאות בקוסמוי (Koh Samui). התחילו עם אמבט פרחים לכפות הרגליים, המשלב מסאג' כפות רגליים מרגיע ותערובת פרחים להשריית כפות הרגליים. לאחר מכן, נסו אמבט אדים צמחי ממריץ המשתמש בתערובת של צמחי מרפא כדי להחזיר את האיזון לגופכם ולרענן את העור. המשיכו את הטיפול שלכם עם מטפל מיומן שיספק לכם מסאג' גוף תאילנדי אותנטי עם שמן ארומתרפי לבחירתכם.

    מיקום: 11/21 Moo 6, מה נאם, קוסמוי, סוראט תאני 84330, תאילנד

    4. שייט שקיעה בסאמוי

    מתאים ל: זוגות, צילום

    הפליגו אל תוך הערב על סיפון סירת מפרש כפרית כדי לקבל הזדמנות להתפעל מהחופים הטרופיים של קוסמוי. תוכלו לסעוד במזנון תאילנדי מסורתי טעים בעודכם מפליגים על פני הקצה הצפוני של האי והאי הלא מיושב הסמוך קו סום (Koh Som).

    תוכלו ליהנות מנוף מרהיב כאשר צבעי השקיעה שוטפים את השמים. אחרי ערב רומנטי בים, נסיעה נוחה תחזיר אתכם למלון שלכם בקוסמוי.

    5. שייט ארוחת ערב בשקיעה על ספינת זבל מסורתית

    מתאים ל: זוגות, צילום, אוכל

    הפליגו בשייט ציורי לארוחת ערב בשקיעה מול חופי קוסמוי. קחו את הצבעים הלוהטים של השמיים מעל ים אנדמן, והתענגו על הטעמים של מאכלים תאילנדיים מסורתיים ומודרניים בעודכם מפליגים על סיפון ספינת זבל משוחזרת עם מפרש אדום.

    הירגעו על כיסאות נוחים על הסיפון החיצוני, ונשמו את אוויר האוקיינוס בעודכם מפליגים על פני מפרץ תאילנד לכיוון קו סום. כשהשמש שוקעת, ההצגה האמיתית מתחילה. הנוף היפה, המים הרגועים והבריזה החמה יוצרים אווירה מצוינת לארוחת הערב התאילנדית הטעימה שלכם.

    6. חווית אוכל משובחת ב- OZO Chaweng

    מתאים ל: זוגות, אוכל, יוקרה

    חוויית סעודה פרטית במלון OZO צ'אוונג (OZO Chaweng) מתרחשת על חוף קוסמוי (Koh Samui) המפורסם. התענגו על חליטה מפתה של טעמים תאילנדיים ובינלאומיים במהלך ארוחה בת 3 מנות בביתן באוויר הפתוח שלכם. אתה יכול להעריך את קולות הגלישה המתרסקת מרחוק, רק עם יקירך לחברה.

    תוכלו לסעוד במנות מיוחדות כמו ספרינג רול סלמון טרי עם רוטב צ'ילי תוצרת בית ושלישיית סטייקים, כולל וואגיו האוסטרלי ואנגוס אמריקאי. לקינוח תוכלו להתפנק בטארט שוקולד ופסיפלורה. זיווגי יין זמינים תמורת תשלום נוסף.

    מיקום: 11/34 Chaweng Beach Rd , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    7. ארוחת ערב רומנטית בת 7 מנות במלון צ'אוונג ריג'נט

    מתאים ל: זוגות, אוכל

    צ'אוונג ריג'נט המלון מציע ארוחת ערב רומנטית בת 7 מנות בצ'אוונג ביץ' (Chaweng Beach). התיישבו ליד שולחן פרטי כדי ליהנות ממטבח פיוז'ן יוקרתי, במיוחד פירות ים כמו זנב לובסטר חלוט וסנפיר אדום.

    הווילונות הבוהקים, מפת השולחן הלבנה והבריזה מהאוקיינוס מציעים לכם אווירה רומנטית להירגע ולהעריך ארוחה מצוינת. חווית האוכל המשובחת שלכם כוללת אפשרויות לשילוב יין ומלצר אישי שישרת אתכם.

    מיקום: 155/4 Moo 2 , חוף צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    חווית סעודה בת 8.4 מנות בעמרי קוסמוי

    מתאים ל: זוגות, אוכל

    צרו זיכרונות שיימשכו כל החיים עם חוויית סעודה תאילנדית בת 4 מנות על החוף ב-Ameri Koh Samui. צאו אל הביתן הפרטי שלכם תחת אור הירח הנוצץ ופנקו את עצמכם בכמה מנות תאילנדיות אהובות במהלך ארוחת ערב רומנטית עם המישהו המיוחד שלכם. הארוחה המפוארת בת 4 המנות כוללת מנות כמו סלט סרטנים פיקנטי עם למון גראס, עוף מוקפץ עם קארי פאנאנג וגלידת מנגו לקינוח.

    מיקום: 14/3 Chaweng Beach Rd , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    9. הפארק הימי הלאומי טונג

    טוב עבור:

    • זוגות
    • משפחות
    • תמונה

    הפארק הימי הלאומי אנג תונג הוא ארכיפלג בתולי של 42 איים במפרץ תאילנד, עם הרי גיר מתנשאים, ג'ונגל עבות, חופי חול לבן, מנגרובים פוריים, מפלים ומפרצונים ואגמים נסתרים לחקור.

    הפארק הימי אנג תונג, בטווח ראייה מקוסמוי, הוא אזור מוגן של יותר מ -100 קמ"ר של יבשה וים. זהו גם ביתם של מגוון עשיר של חיות בר אקזוטיות ויצורי ים. שנורקלינג, טיולים רגליים, קיאקים בים, צלילה, שיט ופשוט מנוחה באחד החופים האידיליים שלה נמצאות הפעילויות העיקריות שתוכלו ליהנות מהן בפארק הימי הלאומי אנג תונג.

    מקום: Thongsala Koh Phangan , סוראט תאני 84280, תאילנד

    10. מדרחוב כפר הדייגים

    מתאים ל: חיי לילה, קונים

    מדרחוב כפר הדייגים מפיח חיים בעיירה השקטה והמנומנמת בופוט בכל יום שישי בין השעות 17:00 עד 23:00. הוא רואה את כביש החוף הצר ואת הרחובות הסמוכים עמוסים בדוכני שוק וקונים מעבר לקוסמוי, עם מגוון רחב של מוצרים זמינים במחירים נמוכים מאוד.

    ברבים מהדוכנים מוכרים חולצות זולות, תכשיטים פשוטים, תיקים, משקפי שמש, כוסות בירה ומזכרות. כמו בכל קניות בשוק בתאילנד, נדרשת מידה מסוימת של שיקול דעת וציפיות מדודות כאשר מחליטים על הרכישות שלך.

    מקום: Bophut Beach Road , קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: יום ו' משעה 17:00 עד 23:00