צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר ב- קוסמוי ב נובמבר

    מהו מזג האוויר ב קוסמוי ב נובמבר

    טמפרטורה

    דפוסי הטמפרטורה של קוסמוי יציבים למדי לאורך כל השנה. נובמבר, אחד החודשים הקרים ביותר בשנה, יש טמפרטורה יומית ממוצעת של 27 מעלות צלזיוס, עדיין חם לכל הדעות. הטמפרטורה הגבוהה היומית הממוצעת בנובמבר היא 29 מעלות צלזיוס, ואילו הטמפרטורה היומית הממוצעת הנמוכה היא 24 מעלות צלזיוס. טמפרטורות אלה קבועות למעשה לאורך כל החודש והן דומות לדצמבר. מבחינת הטמפרטורה, יש מעט מאוד הבדלים בין ימי נובמבר. האי חם כל השנה, אבל תמיד יש הזדמנות להתקרר בנוחות בים החם.

    טמפרטורת ים ממוצעת

    טמפרטורת הים בנובמבר היא 27 מעלות צלזיוס, בדיוק כמו טמפרטורת האוויר הממוצעת.

    שעות שמש

    בדיוק כמו כל חודש אחר, ימי נובמבר די שווים באורכם. בגלל המיקום של אתר הנופש ליד קו המשווה, יש מעט מאוד שונות באורך היום לאורך כל השנה. היום הארוך ביותר בחודש הוא 1 בנובמבר עם 11.47 שעות של אור יום. היום הקצר ביותר הוא 30 בנובמבר עם 11.36 שעות של אור יום. כמות השמש הממוצעת בנובמבר היא 6 שעות ביום, אותו מספר במשך יותר משישה חודשים, מאז שהחלק הגשום של השנה החל במאי.

    המשמעות היא שקצת יותר ממחצית היום הטיפוסי בנובמבר הוא שטוף שמש. שאר היום מעונן כאשר נובמבר נופל באמצע עונת המונסון. האחוז הממוצע של כיסוי עננים במהלך החודש הוא 86, שהוא גבוה מאוד. למרות שזה לא משתנה באופן משמעותי ככל שהחודש עובר, ירידה קטנה מורגשת. 8 בנובמבר הוא באופן היסטורי היום המעונן ביותר בחודש עם 87% כיסוי עננים. בסוף החודש, ב-30 בנובמבר, כיסוי העננים עומד על 85%. נובמבר הוא חודש מעונן מאוד; ביום טיפוסי, השמיים בהירים או בהירים ברובם רק 5% מהזמן ומעונן 46% מהזמן.

    גשם

    נובמבר הוא גם חודש רטוב במיוחד. הוא מקבל כמות משקעים כוללת של לא פחות מ 430 מ"מ במהלך החודש, וזה הרבה יותר מכל חודש אחר. אוקטובר הוא החודש השני הרטוב ביותר עם 290 מ"מ של משקעים. בנובמבר יש גם 15 ימים גשומים, יום אחד פחות מאוקטובר, אבל זה כנראה נובע מהעובדה שנובמבר הוא יום קצר יותר. החודש הזה הוא השיא המוחלט של עונת המונסון. עם זאת, במהלך החודש יש כבר ירידה ניכרת בסיכוי למשקעים. הסיכוי הגבוה ביותר לגשם מתרחש בתחילת החודש ועומד על 55%. עד 30 בנובמבר, הסיכוי הזה ירד ל-46%. שלושת סוגי המשקעים הנפוצים ביותר הם גשם קל, סופות רעמים וגשם מתון, בסדר הזה. גשם קל מתרחש ב-42% מכלל הימים הגשומים, סופות רעמים ב-35% וגשם בינוני ב-22%.

    לחות

    הלחות הממוצעת בנובמבר נעה סביב 85%, אחוז שיישאר כמעט זהה עד סוף מרץ.

    מלונות ב-קוסמוי בנובמבר

    שלום אתר נופש

    אתר הנופש פיס ריזורט (Peace Resort) הוא אתר נופש בדירוג 4 כוכבים הממוקם על חוף בופוט (Bophut Beach), כפר שליו ושליו על חוף הים עם מורשת סינית-תאילנדית חזקה. אתר הנופש כולל 102 בונגלוס ו-28 חדרי דלוקס. שני סוגי יחידות האירוח כוללים טלוויזיה בלוויין, מיזוג אוויר, נגן DVD ומיני בר. חדרי הדלוקס, הנקראים גם בתים קטנים, כוללים מרפסת פרטית נוספת וחדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת. מתקנים נוספים באתר הנופש הנפלא הזה הם מסעדת Sea Wrap, חוף פרטי, חדר אינטרנט, בריכת שחייה חיצונית עם ג'קוזי, בריכת ילדים ומתקני שעשועים, בר בריכה המגיש משקאות חמים וקרים וקוקטיילים, חדר קריאה, ספא, שיעורי בישול תאילנדי ומסאג'ים תאילנדיים.

    בו פוט ריזורט אנד ספא

    אתר נופש נוסף בעל דירוג גבוה בבו פוט הוא אתר הנופש והספא בו פוט. זהו אתר נופש בדירוג 4 כוכבים המציע 8 סוגים שונים של יחידות אירוח: סוויטת ג'וניור, וילת גן, וילת גן עם מים עמוקים, וילת גן עם בריכה, גן דלוקס, אמבט מסאג' דלוקס חיצוני, וילות מול החוף ווילת פרמייר עם בריכה. כל החדרים כוללים מתקנים, כגון חדרי רחצה צמודים, חלוקי רחצה, מרפסות פרטיות, מיטות יום, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי, מקררים ומיני בר. מסעדת הדגל L Ocean, הממוקמת בסמוך לחוף הים ומגישה ארוחות בוקר נרחבות ומזנונים בינלאומיים ותאילנדיים. סאלה תאי (Sala Thai) היא מקום נוסף לסעודה, בו תוכלו לצאת לארוחות ערב תאילנדיות. אתר הנופש כולל גם ספא משלו, המציע כל מיני מסאג'ים מרגיעים, טיפולים וטיפולים.

    חופי קוסמוי לחודש נובמבר

    הואה תאנון

    הואה תאנון הוא כפר דייגים מסורתי ושקט בדרום מזרח האי. ממוקם לא רחוק מדי מהין טה והין יאי, הוא ללא הפרעה באותה מידה וביתם של מספר מקומות מפלט תרמילאים לטווח ארוך. עיירה מוסלמית זו, שיש בה את המסגד היחיד באי, היא גם ביתו של צי הדיג המסורתי האחרון ומספקת תובנה נהדרת כיצד נראו החיים באי לפני שהגיעו המוני התיירים. החוף שקט ואם אתם לא אוהבים המונים ומחפשים חופשה טרופית מהירה, זה המקום בו אתם צריכים להיות.

    באנג קאו

    חוף שקט נוסף נמצא בבאנג קאו. הוא ממוקם די רחוק מכביש הטבעת ומגיעים אליו דרך כבישים קטנים. זהו אחד האזורים הפחות מפותחים באי והחנויות מתמקדות במקומיים ולא בתיירים. אורכו של החוף חמישה קילומטרים והוא מרופד בצמחים ועצים טרופיים שופעים. מול החוף תמצאו שונית אלמוגים יפהפייה, מצוינת לשנורקלינג.

    ברים ומסעדות

    מסעדה 4K

    מסעדה מצוינת בהואה תאנון היא מסעדת 4K, מבוטא 'מזלג'. המסעדה היא חלק מאתר הנופש X2 Samui וממוקמת על החוף. המסעדה מגישה אוכל פיוז'ן ייחודי, כמו גם מנות תאילנדיות ומערביות קלאסיות ופיצת פיוז'ן משלהן. הפנים הוא שיק וקלאסי ואתה יכול גם ללכת לשם עבור חטיפים וטאפאס.

    מועדון הג'ונגל

    בצ'אוונג ( Chaweng ), המרכז הראשי של האי לבידור וחיי לילה, תוכלו ליהנות מחוויית סעודה בלתי נשכחת במועדון הג'ונגל ( Jungle Club ). אתר נופש זה ממוקם על צלע גבעה והמסעדה שלו משקיפה על מפרץ צ'אוונג (Chaweng Bay) המואר. המסעדה בנויה מחומרים טבעיים ומורכבת מכמה מפלסים.

    יש פינות אוכל רבות, כולל דק עץ עם כריות תאילנדיות ותאי סכך ובמבוק אישיים. התפריט מורכב ממאכלים תאילנדיים וצרפתיים, לרבות בגטים, סטייקים, סלטים ודגים, בליווי מבחר יינות. אתר הנופש והמסעדה נגישים באמצעות רכב 4X4 או אופני שטח, וניתן לבקש לאסוף אותם למרגלות הגבעה.

    אטרקציות בקוסמוי בנובמבר

    וואט פלאי לאם

    גולת הכותרת העיקרית של האי היא וואט פלאי לאם (Wat Plai Laem), אתר מרהיב של מקדשים בודהיסטיים בחוף הצפון־מזרחי. אתה יכול למצוא שם שני מקדשים מפורטים להפליא, שאחד מהם מותר להיכנס. נקודת הציון הגדולה ביותר, עם זאת, היא הפסל הלבן הענק של גואניין בת 18 הזרועות, אלת הרחמים והחמלה. פסל מתנשא זה ממוקם במרכז שטח המקדש והוא מראה מרשים, אך משפיל. מקורה של האלה גואניין בסין, אך השפעתה התפשטה ברחבי דרום מזרח אסיה. וואט פלאי לאם (Wat Plai Laem) מספק למבקרים תובנה על האמונות והדת הסינית-תאילנדית. שני אולמות ארוכים ממוקמים משני צדי הפסל, ובהם ציורי קיר וציורי קיר המתארים סיפורים בודהיסטיים מיתולוגיים.

    בקרו בגואניין

    גואניין נחשבת למקור של אהבה והגנה ללא תנאי, כמו גם אלת פוריות. אנשים רבים הולכים לשם כדי להתפלל לבריאותם ולרווחתם של ילדיהם. אנשים אחרים מבקרים כדי להתפלל לבודהה, שגם הוא נוכח בצורה של פסלים וציורים. למרות שמדובר במתחם חדש למדי, הוא בנוי ומעוצב כדי לייצג את המקדש הישן. האתר מוקף באגם דומם, מה שבהחלט מוסיף לתחושת השלווה והשלווה של האזור. אם אתה תורם, אתה מקבל שקית של אוכל דגים להאכיל את קרפיון ושפמנון באגם.

    יום ספא

    דבר נהדר לעשות ביום גשום הוא לפנק את עצמכם אחר צהריים מרגיע בספא. קוסמוי היה מקום של רגיעה והתחדשות עוד לפני שהספא התפרסם. ישנם מרכזי ספא ובריאות רבים בכל רחבי האי, כמו גם מרכז מדיטציה ומקומות המציעים ניקוי הגוף, צום כבד וכו '.

    מקלט מוחלט

    Absolute Sanctuary הוא אתר הגמילה והיוגה המוביל באי. הם משלבים חדרי אירוח יוקרתיים עם תוכניות ניקוי רעלים רבות, שיעורי יוגה, טיפולי ספא רבים וכל מיני טיפולים אחרים. ספא מצוין נוסף הוא ארנדה הרבל ספא, שמכנה את עצמו 'ספא עם נוף'. הוא ממוקם למעשה על צלע גבעה המשקיפה על המים הכחולים של מפרץ תאילנד. הוא מספק את חווית הספא היוקרתית הטבעית האולטימטיבית.

    מסאג'ים, קרצוף גוף, טיפולי פנים וטיפולים רבים מוצעים, כולם בסביבה המורכבת ממפלים, פגודות סכך, שבילי אבן וגנים טרופיים.

    בקוסמוי יש אינספור מכוני ספא, ולרוב המלונות ואתרי הנופש יש מרכז ספא ובריאות משלהם.