צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    האיים הטובים ביותר באזור קוסמוי

    לאן ללכת אי מקפץ בקוסמוי

    האיים הטובים ביותר ליד קוסמוי הם האפשרויות המובילות להרפתקאות מקפצות על איים במפרץ תאילנד. זוהי פעילות פופולרית למדי בסאמוי מכיוון שבנקודה חמה תיירותית זו יש מגוון טוב של איים אחרים השוכנים במרחק סביר מחופיה. הפארק הימי הלאומי אנג תונג (Ang Thong National Marine Park) המדהים, הממוקם שעה אחת בסירת מנוע מהירה מצפון־מערב לקוסמוי, הוא ארכיפלג של 42 איים בתוליים. שניים מהם מופיעים ברשימה שלנו.

    שני איים גדולים, קופנגן וקו טאו, הממוקמים בהתאמה 12 ק"מ ו-60 ק"מ צפונית לסאמוי, מציעים גם הם מקום מפלט נעים במיוחד ליום או לשהייה ארוכה יותר. גלו את יעדי האיים הטובים ביותר ברחבי קוסמוי למטה. הם מציעים לכם הזדמנויות נהדרות לסיורים וטיולים גדושים באקשן במהלך חופשת האי שלכם.

    1. קו וואה טאלאפ

    המטה הראשי של הפארק הימי הלאומי תונג

    מתאים ל: זוגות, משפחות, צילום

    קו וואה טאלאפ (Koh Wua Talap – "אי הפרה הישנה" בתאילנדית) הוא ביתו של הפארק הימי הלאומי אנג תונג. האי הוא השני בגודלו בארכיפלג. יש בו תשתית בסיסית הכוללת בונגלוס, דלפק מידע, מסעדה, מרכז עזרה ראשונה ודלפק להשכרת קיאקים בים.

    קו וואה טאלאפ (Koh Wua Talap) נמצא במסלול של רוב טיולי היום בפארק הימי. ליד חוף מקסים ונקי, האי כולל חורשת קוקוס מדהימה, צמחייה עבותה, נקודות תצפית מדהימות ושביל טבע למערת הואה בוקה שמתחת להר.

    מיקום: Ang Thong, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    2. קופנגן

    אין מסיבות

    מתאים ל: חיי לילה, משפחות, הרפתקאות, צילום, קבוצות

    קופנגן הוא האי החמישי בגודלו בתאילנד, הממוקם רק 12 ק"מ צפונית לקוסמוי ועדיין לא מפותח. מעבורות מהיבשת ומקוסמוי נמצאות בקרבת מקום כדי להגיע לשם, ויוצאות לעתים קרובות בשעות הבוקר ואחר הצהריים המוקדמות. יש לו פנים ג'ונגל טרופי הררי ושופע, חופים אידיליים וארוכים רבים עם חול לבן ומעל 20 אתרי צלילה בקרבת מקום.

    עם מבחר טוב של אפשרויות לינה לכל התקציבים, הטענה העיקרית של קופנהגן לתהילה נובעת בעיקר ממסיבות הירח המלא, הירח השחור וחצי הירח הרבות שלה הנערכות בחוף חד רין. גם עיצוב הפנים המחוספס וההררי דרמטי יותר מאיים רבים אחרים בתאילנד. קרא/י עוד

    מיקום: קופנגן, סוראט תאני 84280, תאילנד

    3. קו טאו

    "אי הצבים"

    מתאים ל: זוגות, משפחות, הרפתקאות, צילום

    קו טאו (Koh Tao – "אי הצבים" בתאילנדית) עומד בשמו, בהיותו אחד מיעדי הצלילה הגדולים ביותר בדרום תאילנד. חופי החול הלבן המושלמים המקיפים את האי ההררי ששטחו 21 קמ"ר מוקפים במים הצלולים של מפרץ תאילנד.

    האי הקומפקטי נמצא כ-60 ק"מ צפונית לסאמוי ו"התגלה" באמת רק בתחילת שנות ה-80, אך כיום הוא תומך במגוון רחב של מלונות, החל מגסטהאוסים זולים ובונגלוס על החוף ועד אתרי נופש יוקרתיים בדירוג 5 כוכבים. כל כך רחוק מהציוויליזציה ולמרות שעדיין קל יחסית להגיע אליו, זהו גן עדן טרופי אידילי.

    מיקום: קו טאו, קופנגן, סוראט תאני 84280, תאילנד

    4. קו מיי קו

    גלו את לגונת האזמרגד שלה

    מתאים ל: זוגות, משפחות, הרפתקאות, צילום

    קו מה קו (Koh Mae Koh – 'אי האם') ממוקם רק קילומטר אחד צפונית לקו ווה טאלאפ והוא האי השני המתויר ביותר בפארק הלאומי הימי אנגטונג. הוא מפורסם במיוחד בזכות 2 נקודות התצפית המדהימות שלו – רוב התמונות הפנורמיות שתראו של הפארק נלקחו מהן, ובגלל האזמרגד שלו שנקרא Talay Nai בתאילנדית.

    Talay Nai הוא 'ים קטן' ירוק ותוסס המכיל מי ים המוקפים בצוקי אבן גיר. הוא מחובר לים על ידי מנהרות תת קרקעיות. באי יש בר חוף מגניב, וקיאקים זמינים להשכרה.

    מיקום: Ang Thong, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    5. קו טאן

    שייט קצר בסירה מסאמוי

    מתאים ל: משפחות, צילום

    קו טאן (Koh Taen), שיט קצר של 5 ק"מ בסירה מהחוף הדרומי של סאמוי, הוא לעתים קרובות חלק ממסעות שנורקלינג ודיג היוצאים מתונג קרוט. אי קטן זה, ששטחו 7.5 קמ"ר, מציע בונגלו בהישג יד, מספר מסעדות וטיילת דרך מנגרובים ביצתיים.

    האגודה לשימור קו טאן הציבה שלטים כחולים מועילים המזהים צמחים ומבנים בעלי עניין היסטורי. רוב טיולי־היום לקו טאן כוללים גם את קו מודסום (Koh Modsum) השכן במסלולים שלהם. זהו גם אי מעניין לבקר בו או לשהות בו והוא מארח 2 מלונות. קרא/י עוד

    מיקום: Taling Ngam , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    6. הפארק הימי הלאומי תונג

    תכשיט במפרץ תאילנד

    מתאים ל: משפחות, הרפתקאות, צילום

    הפארק הימי הלאומי אנג תונג הוא ארכיפלג בתולי של 42 איים במפרץ תאילנד. האיים כוללים הרי גיר מתנשאים, ג'ונגל עבות, חופי חול לבן, מנגרובים פוריים, מפלים ומפרצונים ואגמים נסתרים שניתן לחקור.

    אנג תונג, הנמצא בטווח הראייה מקוסמוי, הוא אזור מוגן של יותר מ-100 קמ"ר של יבשה וים, ביתם של מגוון עשיר של חיות בר ויצורי ים אקזוטיים. שנורקלינג, טיולים רגליים, קיאקים בים, צלילה, שיט ופשוט מנוחה על אחד החופים האידיליים שלה הם הפעילויות העיקריות ליהנות באנג תונג קרא עוד

    מיקום: Ang Thong, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    7. קו מודסום

    אי מקפץ מהחוף הדרומי של סאמוי

    מתאים ל: משפחות, הרפתקאות, צילום

    קו מודסום (Koh Mudsum) וקו טאן (Koh Taen) הם איים קטנים שלעתים קרובות מקובצים יחדיו כחבילה, במרחק שיט קצר בסירה מהחוף הדרומי של סאמוי. דיג או שנורקלינג נזרקים בדרך כלל כחלק מחבילת הסיור בסירות, המוצעים כטיול יום על ידי חברות ויחידים מקומיים.

    קו מודסום הוא בעצם חוף אחד ארוך שלמרבה הצער מטופח למדי במקומות. יש גם שונית מתה ישירות מהחוף, מה שמקשה על השחייה, וחוות פנינים הפתוחה למבקרים. קרא/י עוד

    מיקום: Taling Ngam , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד