צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מכוני הספא הטובים ביותר בקוסמוי

    המקומות הטובים ביותר של סאמוי להירגע ולקבל מסאג' מפנק.

    מכוני הספא הטובים ביותר בקוסמוי נהדרים למי שמחפש מקום להירגע בו ולהיטען מחדש. תאילנד, כמובן, מפורסמת בזכות המסאג' המיוחד שלה, חובה לנסות כשאתם כאן. למרבה המזל, מגוון מכוני הספא הזמינים כאן הוא יוצא דופן, תוכלו למצוא מכונים מכל הסוגים, החל מחנויות קטנות בניהול משפחתי ועד אתרי נופש אקזוטיים ואקסקלוסיביים. כפי שניתן לצפות, גם עלות הטיפולים משתנה, מכמה מאות באט לכמה אלפים.

    סודות יופי אסייתיים, מסאג' מסורתי, טיפולי גוף מרגיעים – סאמוי הוא המקום למצוא אותם. בדוק כמה ממכוני הספא המובילים בקוסמוי.

    1.ספא אמאטה

    טיפולי הרפיה בין גנים טרופיים

    מלון אמאטה ספא (Amata Spa) שוכן בגנים הטרופיים היפים של אתר הנופש קורל ביי (Coral Bay Resort), בקצה הצפוני של צ'אוונג (Chaweng). כל מטפלי הספא המנוסים השלימו למעלה מ-300 שעות של הכשרה, והספא מתגאה במתקנים יוצאי דופן כגון סאונת אינפרא אדום משחררת, סילוני הידרו בלחץ גבוה וחדר אדים צמחי מרפא עם בריכת מים עמוקים.

    מנהלת הספא היא גם אחות מוסמכת, ותוכלו לקבל ייעוץ על מנת להתאים את חבילות הטיפול בהתאם לדרישותיכם.

    מיקום: 9 Moo 2, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 234 555

    2. בסבאי

    טיפולי מסאג' עם גלי קול

    מקום האירוח באן סבאי (Ban Sabai) ממוקם במתחם מקסים של בתי בוטיק ווילות בסגנון איוטאיה, בסמוך לחוף הים בבודהה הגדול (Big Buddha). בתיהם והגנים הטרופיים המטופחים שלהם מלאים בפסלי בודהה, סירי טרקוטה ועתיקות. כל הטיפולים מתקיימים עם רחש הגלים הסמוכים, מה שמעצים את החוויה המרגיעה ממילא.

    מגוון רחב של מסאג'ים, טיפולי מעטפת וטיפולי פנים מוצעים, כשהבולט שבהם הוא מסאג' האדים הצמחי – מסאג' תאילנדי מסורתי בתוספת קומפרס צמחי מרפא מרגיע. ניתן להזמין את הבתים לחצי או חבילה מלאה של טיפולים.

    מיקום: 59 Moo 4, בופוט, באנג ראק, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 427 444

    3. ארנדה ספא

    טיפולים מרגיעים עם נוף

    טוב עבור: זוגות יוקרה

    ספא ארנדה (Aranda Spa) הוא מתקן עצמאי מול אתר הנופש נורה ביץ' (Nora Beach Resort), המציע מגוון טוב של טיפולים וסביבה מרהיבה על צלע גבעה. ארנדה, הידועה בשם "הספא עם נוף", מייצרת גם מגוון משלה של מוצרים צמחיים וגם פיתחה כמה מסאג'י פיוז'ן יצירתיים באתר.

    מיקום: 9/37 Moo 2, צ'אוונג נורת' רואד, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-21:00

    טלפון: +66 (0)98 329 1445

    4. בריאות אואזיס ריזורט

    נסיגה בריאותית

    אתר הבריאות אואזיס שם דגש על אורח חיים בריא, במיוחד בכל הקשור לאוכל, ולא על תיקון מהיר. כמה צומות ניקוי קיצוניים למדי ושטיפת כבד בין תוכניות דיאטה נועדו לנווט אותך בכיוון הנכון.

    אואזיס הבריאות ידועה גם בזכות צוות המעסים העיוורים שלה. הם טובים מאוד בתחושה ובהתמודדות עם שרירים מתוחים. זהו מערך פשוט, בסיסי וזול במיקום נחמד על החוף.

    מיקום: 26/4 Moo 6, באנג פור, מאנאם, קוסמוי, סוראט תאני 84330, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 602 096

    5. מרכז ריפוי הדהרמה של סאמוי

    ריטריט בקוסמוי לריפוי הוליסטי

    מרכז הריפוי סאמוי דהרמה הוא ספא צום אינטנסיבי הפועל על פי עקרונות בודהיסטיים קפדניים, ומציע קורסים של 7, 10, 14 ו-21 יום. במהלך התוכנית, המשתתפים משלימים צום חיסול הכולל שתיית משקאות מינרליים מזינים שונים לאורך כל היום, נטילת פורמולה סינית לניקוי צמחים והשקיית המעי הגס.

    בנוסף לצום, כל אדם מקבל ייעוץ איריולוגי עם ייעוץ פיזי-תזונתי, פסיכו-רוחני ורגשי אישי. שיעורי מבוא במדיטציה, יוגה, צ'י קונג, דהרמה של בודהה, ריפוי תזונתי ואכילה מודעת כלולים בתוכניות. יחידות אירוח זמינות במספר אתרי בונגלוס סמוכים, וצוות הספא יכול לארגן אותן.

    מיקום: 63 Moo 1, אנג תונג, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 234 170

    6. ספא יוקרתי סאמוי רידג'וויי

    פינוק באחוזת וילה

    ספא סאמוי רידג'וויי (Samui Ridgeway Spa) היוקרתי הממוקם בראש ההר, הוא אחוזת ספא ווילה בהזמנה אישית עם מגוון רחב של טיפולים ופינוקים ייחודיים. זה המקום שבו אתם יכולים לשפר את התחושה באמצעות אמנות של הרפיה, ריפוי ופינוק.

    צוות הספא המסור יספק לכם אירוח תאילנדי חם עם תשומת לב ייחודית לצרכים האישיים. כאן תוכלו ליהנות ממוצרי פנים בוטניים 100% טבעיים, טיפוח שיער, טיפוח הגוף, טיפוח השמש ומוצרי ספא מבית Simply Samui.

    מיקום: 149/1 Moo3 , טאלינג נגאם, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    טלפון: +66 (0)92 267 8164

    7. ספא סנטיבורי

    סאונות אדים חדורות ומסאג'ים מיוחדים

    אתר הנופש והספא סנטיבורי (Santiburi Resort & Spa) הוא יעד מוביל לריטריט ספא בקוסמוי (Koh Samui). אתר הספא כולל 4 חדרי טיפולים זוגיים, גנים פרטיים, 2 סאונות אדים עם אפשרות לשימוש בעשבי תיבול תאילנדיים טריים, ו-2 אמבטיות ג'קוזי חיצוניות המוצלות על ידי סלטים תאילנדיים מסורתיים.

    המסאג'ים הזמינים כוללים שוודית, תאילנדית מסורתית, ריפוי, רפלקסולוגיה ואיזון אנרגיה טיבטי, ייחודי לסנטיבורי בסאמוי. טיפולי הגוף כוללים את זוהר המלח של סנטיבורי, פוליש גוף צמחי תאילנדי, עטיפת בוץ תרמי מים המלח והטיפול הייחודי שלהם, עטיפת האנזים הטרופי. ניתן לשלב רבים מהמסאג'ים, הטיפולים וטיפולי הפנים בחבילות.

    מיקום: סנטיבורי קוסמוי, 12/12 Moo 1, Maenam, קוסמוי, סוראט תאני 84330, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 425 031

    8. אתר הספא

    אתר הספא הוא אחד המפלט הפופולריים בסאמוי הידוע בתוכניות הצום והניקוי שלו. יש לו נכסים הפרוסים על פני 2 מיקומים בלמאי – אחד על החוף ואחד בגבעות. המכון התחיל את כל המגמה של ספא אלטרנטיבי כאשר הוא נפתח בשנת 1992. חבילות הצום נעות בין יום אחד ל-7 ימים ומשופרות על ידי שיעורי רפלקסולוגיה, מדיטציה ויוגה.

    תאיאטסו (Thaiatsu), שמן ארומטי וממרח ריפוי, טיפולי פנים וטיפולים אחרים. המסעדה הצמחונית ברובה (אותו תפריט בשני האתרים) נבחרה לאחת המסעדות הטובות בעולם ומגישה מגוון עצום של סלטים ושייקים בריאים שאינם זמינים במקומות אחרים באי. בשני המקומות יש מקומות לינה, אבל האתר על צלע הגבעה חדש בהרבה והבונגלוס שלו איכותיים יותר מאלה שעל החוף.

    מיקום: 171/2 Moo 4, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)62831 8888