צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    לעשות ולראות בצ'אוונג ביץ'

    צ'אוונג מציעה למבקר שפע של אטרקציות ולראות.

    קברט פריז Follies הוא מופע קברט מצחיק ומבדר של ליידי בוי עם ריקודים ושירים על במה גדולה. ליידיבויים לבושים בתלבושות מפוארות וצבעוניות מבצעים שילוב של מעשים מודרניים ומסורתיים.

    יש ארבעה מופעים בכל ערב. המוקדמים ביותר מתאימים ביותר לילדים, בעוד האחרונים הם מתובלים יותר risqué. לאחר המופע תוכלו להצטלם עם המבצעים.

    התיאטרון ממוקם על כביש החוף ליד סוי גרין מנגו בעיר צ'אוונג. המופעים מתחילים מדי יום בשעה 8:9, 10:11, <>:<> ו-<>:<>.הכניסה חופשית, משקה אחד יקר למדי הוא חובה.

    סאמוי פוטבול גולף

    ב-Samui Football Golf תוכלו להשלים מסלול גולף בן 18 גומות ולשחק כדורגל. יש הרבה צחוקים שמנסים להכניס את הכדור לכל אחד מהחורים עם כמה שפחות בעיטות. אחרי חור 11 יש הפסקה עם משקה חינם.

    זה לוקח בערך 1 עד 1/<> שעות כדי להשלים את הקורס. לאחר המשחק המנצחת יכולה להצטלם על פודיום כשהיא אוחזת בגביע העולם.

    המחירים הם 750 באט (THB) למבוגר, 350 באט לילד כולל איסוף חינם מהמלון המקומי. מקום האירוח ממוקם על כביש 4171 בין צ'אוונג (Chaweng) לחוף צ'ואנג מון (Choeng Mon). המסעדה פתוחה מדי יום בין השעות 9:6 ל-30:<>.

    איגרוף תאילנדי מואי

    מואי תאי (Muay Thai) הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בתאילנד, שהתפתח מטכניקות לחימה ששימשו את צבאות סיאם במאות הקודמות.

    צפייה בקרבות באצטדיון הגדול של צ'אוונג היא בילוי לילי מהנה. צפו במתאגרפים מבצעים טקסים לפני הקרב וחוו את האווירה המרגשת במהלך הקרבות המלווה במוזיקה מסורתית רועשת.

    ערב של מואי תאי מתחיל עם הלוחמים הצעירים ביותר, הקרבות הטובים ביותר הם לקראת הסוף.

    אצטדיון האיגרוף ממוקם בסוי רגאיי ליד החוף במרכז העיר צ'אוונג. הקרבות מתקיימים בכל יום שני, רביעי ושבת החל מהשעה 9:1 ועד חצות. כרטיסים לרינגסייד הם 500,2 באט, כרטיסי VIP 000,<> באט. משקאות זמינים למושבים שלכם.

    מיני גולף

    פעילות מהנה נוספת למבוגרים ולילדים כאחד היא מסלול המיני גולף. חלק מ -18 החורים קלים, אחרים קשים למדי.

    מיני גולף אינטרנשיונל (Mini Golf International) נמצא על כביש 4171 ליד חוף צ'ואנג מון (Choeng Mon), שעות הפתיחה מדי יום בין השעות 9:6 ל-30:400.המחירים הכוללים משקה קל חינם הם 200 באט (THB) למבוגר ו-12 באט לילד מתחת לגיל <>.

    פסטיבל סנטרל

    סנטרל פסטיבל הוא מרכז הקניות הגדול ביותר בקוסמוי. מרכז הקניות המודרני בן שלוש הקומות מאכלס מעל 200 חנויות, מסעדות, ברים, מגרש אוכל גדול, קולנוע, מגרש משחקים לילדים, ארקייד משחקים, בתי קפה, אזור ספא, חנות משי של ג'ים תומפסון ואפילו בית אימה פיראטים.

    סנטרל פסטיבל סאמוי ממוקם על כביש החוף כביש 4171 בין האגם לחוף באזור בופוט ליד שדה התעופה סאמוי.
    המסעדה פתוחה מדי יום בין השעות 11:11 ל-<>:<>.

    ווקינג סטריט ושוק

    ביקור במדרחוב ובשוק שלו הוא ערב של גלישה, קניות ואכילה בשוק חיצוני גדול ממש ליד כביש החוף הראשי בצ'אוונג.

    בדוכנים רבים מספור מוכרים אוכל תאילנדי וחטיפים כמו עוף בגריל, אוכל צפון־מזרחי של אסאן, קארי, בשר חזיר בגריל ופירות ים. בשוק תוכלו לקנות פריטים כמו משקפי שמש, חולצות מותג מזויפות, תיקים, עבודות יד, שעונים, בגדים, מוצרי יופי ו- DVD.

    תוכלו למצוא את ווקינג סטריט (Walking Street) לאורך כביש החוף הראשי בצ'אוונג (Chaweng). השוק נפתח מדי יום למעט ימי שישי וראשון משעות אחר הצהריים המאוחרות ועד חצות.

    פארק המים צ'אוונג

    כמה עשרות מטרים מהחוף נמצא Aquapark Chaweng, אזור משחקים בים עם מכשירים מתנפחים גדולים.

    גם מבוגרים וגם ילדים גדולים יותר ייהנו מלהקפיץ, לקפוץ ולטפס על מכשירים כמו קיר טיפוס הקרחון בגובה חמישה מטרים, נדנדת הבננה, גלגל האוגר, מספר מגלשות, טרמפולינות, גשר עץ מעוך והקטפולטה האנושית.

    פארק המים ממוקם ממש צפונית למלון OZO צ'אוונג סאמוי על חוף צ'אוונג. המסעדה פתוחה מדי יום בין השעות 10:6 ל-300:500, כאשר תנאי הים והרוח נוחים.
    המחירים הם 4 באט לשעה, 700 באט ל-<> שעות ו-<> באט ליום שלם.

    מלונות ואתרי נופש על צ'אוונג ביץ'

    מלון הייאט ריג'נסי קוסמוי
    הייאט ריג'נסי (Hyatt Regency) ממוקם על רצועה פרטית של חוף רוק (Rock Beach) בצפון צ'אוונג (North Chaweng). בין המתקנים של מלון חמישה כוכבים חדש ניתן למצוא בריכה, חדר כושר וספא בשירות מלא. אתר הנופש שוכן על חוף הים ומציע חדרים, סוויטות ווילות מודרניים ונוחים. מלון הייאט ריג'נסי מציע טקסי חתונה על חוף הים.

    אתר הנופש בננה פאן סי ריזורט בננה פאן סי ריזורט (Banana Fan Sea Resort
    ) ממוקם על חוף הים על רצועת חוף צ'אוונג (Chaweng). אתר הנופש בוטיק 4 כוכבים זה שוכן בתוך גנים טרופיים, ומציע סוגים שונים של חדרים וסוויטות, כמו גם וילות על חוף הים. מסעדת המלון מגישה אוכל תאילנדי אותנטי ודרום תאילנדי.

    אתר הנופש אננטרה לואנה קוסמוי (Anantara Lawana) הוא אתר
    נופש יוקרתי על חוף הים בצפון צ'אוונג ביץ' (North Chaweng Beach). תוכלו להירגע עם מסאג' על החוף, לפנק את עצמכם בספא בשירות מלא או ליהנות מביתני הבריכה הכוללים ביתנים. אתר הנופש בדירוג 5 כוכבים מציע חדרי דלוקס מרווחים ווילות. ארבע מסעדות מגישות מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים. המלון מציע חתונות על החוף על רקע המים התכולים של מפרץ תאילנד.

    אתר הנופש שרתון סאמוי אחד מאתרי הנופש
    היוקרתיים של סאמוי הוא שרתון סאמוי (Sheraton Samui) הממוקם על חוף צ'אוונג נוי (Chaweng Noi Beach). המלון שוכן בתוך גנים טרופיים שופעים, ומציע חדרים, דירות סטודיו וסוויטות נוחים. אתר הנופש בדירוג 5 כוכבים הממוקם על חוף הים כולל בריכת מים מתוקים עם ג'קוזי ובריכת מי ים הפונה לים. בין הפעילויות ניתן למצוא התעמלות אירובית, טניס, יוגה על החוף, להתאמן במרכז הכושר ולפנק את עצמכם בספא בשירות מלא.

    Vana Belle, a Luxury Collection Resort
    מלון ואנה בל (Vana Belle) בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף צ'אוונג נוי (Chaweng Noi) החולי והיפהפה. בין מתקניו ניתן למצוא ספא בשירות מלא, בריכה וחדר כושר. מלון ואנה בל (Vana Belle) שוכן על חוף הים ומציע סוויטות ווילות מפוארות, כל אחת עם בריכה פרטית וטרסה. המסעדות של המלון מציעות נוף לים ואוכל משובח על חוף הים.

    אתר הנופש סאלה סאמוי צ'אוונג ביץ' (SALA Samui Chaweng Beach Resort) ממוקם בקצה הצפוני של חוף צ'אוונג (Chaweng Beach) באתר הנופש
    היוקרתי סאלה סאמוי (SALA Samui Resort) שעל חוף הים. המלון מציע חדרי דלוקס מודרניים ומרווחים, סוויטות ווילות בריכה. זהו אתר נופש בדירוג 5 כוכבים הכולל שתי בריכות, חדר כושר וספא בשירות מלא. תוכלו ליהנות מארוחת ערב במסעדה שעל חוף הים או במסעדה עם נוף לגינה.