צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות בבופוט


    מהו בופוט המפורסם ביותר?

    הדברים הטובים ביותר לעשות בבופוט אל תסטה רחוק מדי מהחוף שאורכו 3 ק"מ. זהו אחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר בקוסמוי שהצליח לשמור על אווירה רגועה אמיתית בדרום תאילנד עם כפר הדייגים הנודע שלו.

    ממוקם על החוף הצפוני של האי, חוף בופוט פונה לקופנגן, ולמרות הצלחתו הגוברת, נותר מקלט של שלווה. מלבד החוף שלה, בופוט יש מגוון טוב של אטרקציות ופעילויות כדי להעסיק את הנופשים באי.

    מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בבופוט?

    סמוי הבודהה הגדול

    מתאים ל: צילום, היסטוריה

    הבודהה הגדול של סאמוי יושב על אי סלעי קטן ליד הפינה הצפון-מזרחית של קוסמוי. פסל הבודהה המוזהב שלו, שגובהו 12 מטרים, ידוע בפי המקומיים וואט פרה יאי (Wat Phra Yai), והוא אחד האטרקציות הפופולריות ביותר באי מאז 1972.

    מקדש הבודהה הגדול נמצא בקו פאן – תוכלו להגיע לשם דרך שביל שמחבר אותו לקוסמוי. ניתן לראות את הפסל ממרחק של כמה קילומטרים, מה שהופך אותו לאחד מציוני הדרך הראשונים שאנשים רואים כשהם מגיעים לקוסמוי באוויר.

    מקום: Road 4171 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-18:00

    2. מדרחוב כפר הדייגים

    מתאים ל: קונים חיי לילה

    מדרחוב כפר הדייגים מפיח חיים בעיירה השקטה והמנומנמת בופוט בכל יום שישי בין השעות 17:00 עד 23:00. הוא רואה את כביש החוף הצר ואת הרחובות הסמוכים עמוסים בדוכני שוק וקונים מעבר לקוסמוי, עם מגוון רחב של מוצרים זמינים במחירים נמוכים מאוד.

    ברבים מהדוכנים מוכרים חולצות זולות, תכשיטים פשוטים, תיקים, משקפי שמש, כוסות בירה ומזכרות. כמו בכל קניות בשוק בתאילנד, נדרשת מידה מסוימת של שיקול דעת וציפיות מדודות כאשר מחליטים על הרכישות שלך.

    מקום: Bophut Beach Road , קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: יום ו' משעה 17:00 עד 23:00

    3. ספא סיאן

    טוב עבור: זוג

    ספא Cyan הוא אחד ממכוני הספא הבולטים על החוף בבופוט. המלון שוכן בבניין בסגנון תאילנדי מסורתי, עם חלונות מהרצפה עד התקרה מאחור המשקיפים על המים הרגועים שבין חוף בופוט (Bophut Beach) לקו פה נגאן (Ko Pha Ngan).

    הספא Cyan מציע מבחר מרשים של טיפולים, מסאג'ים, פדיקור ומניקור. למרות שהמחירים מעט גבוהים מהממוצע למסאג'ים תאילנדיים מסורתיים הנמשכים שעה, מיומנות הצוות ואיכות המתקנים מצדיקים זאת.

    מיקום: 65/1 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-10:00

    טלפון: +66 (0)94 595 1017

    4. ספא סאקורה

    טוב עבור: זוגות

    ספא סאקורה (Sakura Spa) שוכן בבית חנות מסורתי בכפר הדייגים בופוט (Bophut). הספא, שנפתח בשנת 2012, הוא מקום מסוגנן ומסביר פנים, מעוצב להפליא בסגנון עכשווי המשלב השפעות סיניות, יפניות וקוריאניות.

    ספא Sakura מציע מגוון רחב של מסאג'ים המבוצעים במיומנות וטיפולי פנים וגוף. יש לו גם נוף נהדר של מפרץ בופוט והאי פנגאן, מה שמוסיף לתחושת הרגיעה.

    מיקום: כפר הדייגים 54/1, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-10:00

    טלפון: +66 (0)95 427 8526

    5. סטודיו לקעקועים בבופוט

    טוב עבור: יוצא מן הכלל

    ישנם סטודיו קעקועים רבים בסאמוי המציעים עבודה באיכות משתנה. בעוד שרובם נוטים להציע סטנדרטים סבירים של בריאות והיגיינה, עליכם לבצע הערכה יסודית (מפוכחת) לפני שאתם נכנסים מתחת למחט. קעקועי הנזירים המפורסמים של תאילנד, שנאמר כי הם מעניקים למקבל כוחות מאגיים, זמינים מדי פעם במקדש הבודהה הגדול.

    6. צפה בשפה שלך

    מתאים ל: זוגות, משפחות

    Mind Your Language הוא בית ספר לשפות מבוסס ומנוהל באופן מקצועי ב-Old Monkey Soi של בופוט. אם יש לך את הזמן והתשוקה, זו יכולה להיות חוויה משמחת ללמוד כמה תאילנדית מדוברת בזמן שאתה בקוסמוי.

    בבית הספר מורים תאילנדים מנוסים המציעים שיעורים של עד 10 רמות שונות. בכיתה יש מקסימום 6 תלמידים. ויזות לימודים לשנה אחת עבור קורסים מקוונים בשפה התאילנדית זמינות אם ברצונכם להאריך את שהותכם בקוסמוי.

    מיקום: 142/7 Moo 1 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת בין השעות 09:00 ל-17:30 (סגור בימי ראשון)

    טלפון: +66 (0)77 962 088

    7. טורנדו ווטר אקסטרים

    מתאים ל: זוגות, משפחות, הרפתקאות

    טורנדו ווטר אקסטרים היא ספקית טיולים המציעה טרמפים על צעצוע המים המדהים ביותר שקיים בקוסמוי. סירת מוגארו, המכונה 'רכבת ההרים של האוקיינוסים' או 'למבורגיני של הסירות', מציעה את מה שאף סירת מנוע מהירה אחרת לא יכולה.

    בלם הכוח המרהיב מאפשר לסירה לצלול בבטחה, מה שגורם לפרץ אדרנלין לנוסעים. סירת הסילון Moggaro עשויה 100% אלומיניום ומוסמכת על פי תקני אבטחת ISO. אז אם יש לך צורך במהירות כשאתה בקוסמוי, הקפד לתפוס טרמפ.

    מיקום: 82/1 Moo 4, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים ראשון עד שישי בין השעות 10:00-18:00 (סגור בשבתות)

    טלפון: +66 (0)95 289 5277