צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אטרקציות בקוסמוי בתקציב קטן

    מהם הדברים הזולים ביותר לעשות בקוסמוי?

    רשימה זו של אטרקציות בקוסמוי בתקציב מוגבל נותנת לך הזדמנות נהדרת לגלות כמה מציוני הדרך האיקוניים ביותר של האי מבלי לבזבז יותר מדי מהכסף שהרווחת בעמל רב. אלה מכם שיש להם טעם להרפתקאות וחקר יצטרכו רק כמות קטנה של באט ליום כדי לבלות על אופנוע כדי לגלות את כל האטרקציות הנפלאות האלה.

    מחופים סודיים ועד מקדשים בודהיסטיים מרהיבים, מנקודות תצפית פנורמיות יוצאות דופן ועד תצורות סלע מתולתלות, בקוסמוי יש מגוון טוב של אטרקציות לבקר בהן גם אם התקציב מוגבל. בדוק את הטוב שבהם להלן.

    מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בקוסמוי בתקציב נמוך?

    1. החופים הסודיים של סאמוי

    האטרקציה העיקרית של סאמוי, חופשי ליהנות

    טוב עבור: זוגות, משפחות, צילום, תקציב

    חופים הם ללא ספק הנכס העיקרי של קוסמוי והסיבה לכך שכל כך הרבה אנשים מבקרים באי מדי שנה. החופים הפופולריים ביותר בסאמוי – צ'אוונג, לאמאי, בופוט ומאנאם – מציעים את כל מה שאתם צריכים לחופשה בלתי נשכחת, אבל אנשים עם רוח חוקרת עדיין יכולים למצוא מפרצונים קטנים ופסי חול מחוץ למסלול.

    מסמרונג ועד תונגקרוט ומלאם יאי עד באן טאי, הבחירה בשפע. תוכלו ליהנות מאוד לגלות חופים שמעולם לא שמעתם עליהם ללא עלות מלבד השכרת האופנועים והדלק. קרא עוד

    2. סאמוי הבודהה הגדול

    ציון דרך מלכותי על אי סלעי

    מקדש הבודהה הגדול שוכן באופן מלכותי על אי סלעי קטן ליד הפינה הצפון־מזרחית של קוסמוי. פסל בודהה המוזהב שלו, המתנשא לגובה של 12 מטרים, נבנה ב־1972 ונותר אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באי.

    כמו ברוב המקדשים הבודהיסטיים בתאילנד, אין דמי כניסה, אך אתם מוזמנים לתרום.

    מקום: Road 4171 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-18:00

    3. גן הבודהה הסודי

    גן ייחודי במעלה הגבעות

    גן הבודהה הסודי הוא גן פסלים מבודד גבוה בגבעות בפנים קוסמוי, מצפון־מערב לחוף לאמאי. הגן מציע נופים מלכותיים ואוסף יוצא דופן של פסלים בסביבה של ג'ונגל עבות.

    הגנים היו פרי יוזמתו של חקלאי פירות ותיק מסאמוי, נים תונגסוק, שהחל להקים פסלים ומקדשים סביב אדמתה הירוקה של משפחתו ב־1976. זה לא בחינם להגיע, אבל דמי הכניסה קטנים מאוד.

    מקום: Na Mueang , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-6:00

    4. היי טה והיי יאי

    תצורות סלע מרתקות

    הין טה (Hin Ta) והין יאי (Hin Yai) הן כמה תצורות סלע מרתקות הממוקמות בקצה המערבי של חוף לאמאי וניתן להגיע אליהן מכביש הטבעת של סאמוי. אין דמי כניסה לבקר אותם.

    סלעים אלה, המכונים סבא (ת"א) וסבתא (יאי), נראים, בהתאמה, כמו איברי מין זכריים ונקביים, ומהווים מקור לשמחה ופליאה באי מאז שהתגלו על ידי המקומיים לפני שנים רבות 

    מיקום: 126/92 Moo 3 , למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים ראשון עד שישי בין השעות 8:30-18:30, בשבת בין השעות 8:00-19:00.

    5. מפלי נה מואנג

    היופי הטבעי של סאמוי מעבר לחוף

    מתאים ל: זוגות, משפחות, הרפתקאות, תקציב מצומצם

    מפלי נה מואנג הם 2 מפלים הממוקמים בפנים הארץ, כ -12 ק"מ דרומית-מזרחית למפרץ נאתון. הם מראים כי היופי של האי אינו מוגבל לחופיו. ניתן להגיע אל מפלי נה מואנג (Na Muang Falls) ברגל, לאחר השארת רכבכם בכניסה לפארק. הגישה חופשית.

    המפל הראשון, נה מואנג 1, זורם לבריכה טבעית למדי המספקת בריחה קרירה מהחום. כ -30 דקות הליכה במעלה הגבעה נמצא נה מואנג 2 הקטן יותר אך מזמין באותה מידה.

    מיקום: 37/1 Thawi Rat Phakdi Rd , סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-17:30

    6. וואט פלאי לאם

    מקדש עם אלמנטים סיניים ותאילנדיים

    Wat Plai Laem הוא מתחם מקדשים בודהיסטי הממוקם בחוף הצפון-מזרחי של סאמוי. במקדש מוצגת דמות בולטת לבנה, בת 18 זרועות, של גואניין, אלת הרחמים והחמלה הסינית.

    וואט פלאי לאם (Wat Plai Lam), הממוקם בסמוך למקדש הבודהה הגדול, מציע למבקרים נוף של האמונות הסיניות-תאילנדיות, כמו גם כמה אמנות ואדריכלות בודהיסטיות משוכללות. תוכלו לבקר במקדש המפואר בחינם, ופשוט לתרום אם תרצו.

    מקום: Road 4171 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מזריחה עד שקיעה

    7. כפר הדייגים בופוט

    אזור כפרי והיסטורי בבופוט

    כפר הדייגים הוא אזור היסטורי בבופוט. ברור שהוא עבר טרנספורמציות במהלך השנים, אך עדיין שומר על חלק מהמראה המקורי שלו הודות למבנים בסגנון הכפרי.

    כיום, חנויות בוטיק, מסעדות אופנתיות ומבחר קטן של מלונות תופסים את רוב הרחוב. בכל יום שישי, האזור כולו הופך לאתר של מדרחוב כפר הדייגים המושך אליו מספר עצום של מבקרים. קרא/י עוד

    מקום: Bophut Beach Road , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    8. נקודת מבט של מועדון הג'ונגל

    נוף נהדר במחיר של משקה

    נקודת התצפית של מועדון הג'ונגל היא אחד המקומות היפים ביותר בסאמוי. הנסיעה למסעדת הנופש הזו על צלע גבעה יכולה להיות מסמרת שיער, אבל שווה את זה בשביל כמה מהנופים הטובים ביותר באי. הנופים הצפוניים הנשקפים ממועדון הג'ונגל הם של לאמאי, צ'אוונג, באנג ראק ונמל התעופה, ובצהריים, ביום שמש, הם פשוט בלתי מנוצחים.

    ג'ונגל קלאב הוא מלון, אבל אתה יכול פשוט לשתות או לאכול במסעדה שלו בנוי ממוצרים טבעיים לחלוטין כדי ליהנות מהנוף.

    מיקום: 44/11, Soi Panyadee, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: בימים שבת עד רביעי בין השעות 08:00-22:00 (סגור בימי חמישי ושישי)

    טלפון: +66 (0)81 894 2327

    9. נזיר חנוט בוואט קונאראם

    מראה יוצא דופן אך מעניין

    הנזיר החנוט מקוסמוי בוואט קונאראם (Wat Khunaram) הוא מחזה יוצא דופן, אבל הוא מציע תובנה ייחודית על התרבות הבודהיסטית והתאילנדית. הנזיר, לונג פורדנג, מת ב-1973 בתנוחת מדיטציה בישיבה. מאז, גופתו מוצגת בנרתיק זכוכית זקוף במקדש. למרבה הפלא, לאחר יותר מ -30 שנה באקלים הלח של סאמוי, גופו של הנזיר מראה מעט סימני ריקבון.

    הכניסה חופשית, אם כי תרומות מוזמנות לתמיכה באחזקת המקדש. זהו מקום פולחן קדוש, לכן הקפידו להתלבש בצניעות על ידי לבישת מכנסיים או חצאיות המכסים את הברך ומכסים כתפיים חשופות בחולצה, צעיף או סארונג.

    מקום: Road 4169 , נה מואנג, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום מזריחה עד שקיעה

    10. סאמוי אבן חופפת

    סלעי איזון נופיים

    אבן החפיפה של סאמוי היא זוג סלעי איזון מרשימים מבחינה חזותית ונקודה נופית בקוסמוי. זה אתגר לא קטן לטפס על הסלעים המרשימים האלה, אבל הנופים המרהיבים עם ההגעה הופכים את זה לכדאי עבור המטייל ההרפתקני.

    את הדרך התלולה והמחוספסת לנקודת התצפית יש לנסות רק על אופני שטח או 4×4, וייתכן שיהיה צורך ללכת בקטע האחרון, בהתאם לתנאים. לחלופין, מדובר בטיפוס קשה של 20 דקות ברגל, אבל יש עמדת כיבוד בפסגה וזו חוויה מלהיבה. סכום צנוע מתבקש לחצות את הגשר הקטן המוביל אל האבן.

    מיקום: 438/35 Moo 1, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)62 120 7838