צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות מקומיות בחוף למאי

    היכן למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר של למאי?

    המסעדות המקומיות הטובות ביותר בחוף למאי ממוקמות בעיקר הרחק מאזורי התיירות העיקריים סביב דרך חד למאי, העוברת במקביל לחוף. אמנם יש כמה מסעדות מצוינות בלב העיר, אבל המחירים נוטים להיות קצת יותר גבוהים, מה שלעתים קרובות דוחה את הסועדים המקומיים. עם זאת, איכות האוכל יכולה להיות גם יוצאת דופן.

    למרבה המזל, Lamai הוא מקום די קטן, כך שמציאת מסעדת אוכל תאילנדית אמיתית לא אומרת שאתה צריך לנסוע רחוק מדי. יש כמה נהדרים לאורך כביש הטבעת הראשי של קוסמוי, שמקיף את רוב אמאי. המשותף לכל המקומות ברשימה שלנו הוא שהם מגישים טעם אמיתי של תאילנד, כולל מנות מקומיות שעשויות בדיוק כמו שהמקומיים אוהבים. רובם גם לפחות זולים מאוד, אם לא זולים במיוחד, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך.

    1. מסעדת סביאנגלה

    פירות ים טריים במחיר סביר

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Sabienglae בלמאי מגישה פירות ים טריים ופנטסטיים במהירות מפתיעה ובמחירים נוחים להפליא. באזור קוסמוי יש מספר מסעדות הנושאות את השם "Sabienglae", אך זו הראשונה ונותרה הטובה ביותר באי. אתה יכול למצוא את המסעדה ממש בצד הדרך לכיוון דרום מאמאי.

    המלון ממוקם ממש על החוף, והפריסה הפתוחה הפשוטה של המלון מאפשרת לכם ליהנות מבריזת הים הקרירה. אנו ממליצים בחום על סרטני המלך המטוגנים בשמן עמוק ברוטב תמרינדי. כל סרטן הוא 100 גרם של כבד ואת הרוטב הוא חריף וטעים מאוד.

    מיקום: 438/82 Moo 1, דרך טוויראט פאקדי, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)77 332 651

    2.סאלה מסעדה תאילנדית

    מטבח תאילנדי בסביבה מסורתית

    טוב עבור:

    • אוכל

    Sala Thai היא מסעדה תאילנדית במחיר סביר ונגישה על הכביש הראשי דרך לאמאי. שרתים ידידותיים ומועילים יוצרים אווירה נהדרת במקום המעוצב בסגנון מסורתי בעוד שהאוכל מהמעלה הראשונה אומר שהמקום עמוס ברוב הערבים – בעיקר תיירים, אבל גם לא מעט מקומיים.

    התפריט כולל כמה מנות בינלאומיות, אבל האוכל התאילנדי הוא זה שבאמת מצטיין, כולל קארי אדום משובח במיוחד עם ברווז. מבחר פירות הים הטריים הוא גם די נרחב ושווה לדגום.

    מיקום: 124/115 Moo 3, מרץ, למאי, קוסמוי, סוראטתאני 84130, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9: 00-23: 00

    טלפון: +66 (0)81 968 1445

    3.מטבח DARA

    אוכל תאילנדי כפרי בחוף למאי

    טוב עבור:

    • אוכל

    DARA Kitchen היא מסעדה קטנה ופשוטה בבניין עץ כפרי ממש ליד הכניסה למוזיאון הפולקלור וואט לאמאי. למרות היותו רחוק מהחוף כפי שאתה יכול להגיע Lamai, זה עדיין מושך תיירים (וכמובן, המון מקומיים) על האווירה הידידותית שלה אוכל נהדר.

    התפריט קצר מאוד אך עמוס במאכלים מקומיים אהובים הכוללים אורז מטוגן אננס ומרק פירות ים מעורב ואטריות חזיר. המנות מתומחרות לפי הבשר, כך שכל מנות החזיר והעוף עולות קצת פחות משרימפס ופירות ים אחרים. מרק האטריות המעורב הוא הרבה מאוד.

    מקום: Road 4169, Moo 6 , מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-4:00

    טלפון: +66 (0)95 460 4545

    4.מסעדת קוב תאי

    ממצא מתגמל עם מטבח מקומי מעולה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Kob Thai הוא אמנם צרפתי, אבל השף התאילנדי המעולה וצוותו ידועים ביצירת מטבח מקומי מעולה. המקום הגדול והפתוח עם מקומות הישיבה הכפריים על גג הסכך הוא די רחוק מחוף הים ולא המקום הכי קל למצוא – תצטרכו ללכת להסתכל על כמה מהכבישים החשוכים והמשובשים יותר של לאמאי.

    בצד החיובי, הטיול שלכם יוביל אתכם לקוב תאי והמאמץ מתוגמל בקארי סרטנים יוצא דופן וסלטים חריפים נהדרים. אלה הם בין מנות רבות אחרות הזמינות במחירים סבירים.

    מקום: Haad Lamai 3 , חוף למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:30-10:30

    טלפון: +66 (0)82 534 9325

    5.מסעדת ננה תם

    תאילנדי טעים, הרחק מההמונים

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Nana Tam היא מקום מגניב למטבח תאילנדי מקומי, הממוקמת בקצה השקט יותר של הכביש הראשי העובר במרכז לאמאי. להיות רחוק מאתרי התיירות, זה באופן טבעי זול יותר ומושך יותר מקומיים.

    העיצוב הוא פשוט מאוד, שוכן תחת גג מתכת גלי, אבל האוכל הוא מאוד נחשב. רוב הבחירות המובילות הן מנות תאילנדיות טיפוסיות אהובות כמו סום טאם, פאד תאי ועוף בקארי מסאמן. ההכנה טובה והשירות ידידותי.

    מיקום: 83/25 Haad Lamai Rd , מרץ, מחוז קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-12:00 עד 23:00

    טלפון: +66 (0)77 952 603

    6.Mr. פירות ים של פו הדוב

    הזמנת תפריטים תאילנדיים במחיר מעולה

    טוב עבור:

    • אוכל

    Mr Phu's Sea Food היא מסעדה המציעה מספר מנות בתפריט קבוע במחירים נוחים ליד Lamai Night Plaza. בראשו ניצב מר פו עליז ומשופם (שמו מבוטא, "פו").

    בין ההצעות המובילות הן גיוזה עוף, קארי טונה, ירקות מטוגנים ואורז. במקום הפתוח והנינוח יש גם כמה פריטים יוצאי דופן, כולל קארי תנין וצפרדע מטוגנת. באופן טבעי, תוכלו למצוא גם רבות מהמנות התאילנדיות הנפוצות והפופולריות יותר בתפריט המקיף.

    מיקום: 137/2 Moo 3, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)81 891 4958

    7.מסעדת קו קאו

    מנות תאילנדיות אותנטיות במחירים נמוכים

    טוב עבור:

    • אוכל

    קו קאו (Koh Kaew) היא מסעדה קטנה וזולה ועליזה בראש הדרך, המובילה לסלעי הין טה (Hin Ta) והין ין (Hin Yen) המפורסמים. זה לא הרבה להסתכל עליו – כמה שולחנות וכיסאות פלסטיק במה שמסתכם בצריף פח – אבל האוכל מושך אליו סועדים מקומיים בזכות ההכנה האותנטית שלו והמחירים הנמוכים ביותר.

    יש מבחר קטן של מנות מערביות, אבל המנות האהובות כוללות שרימפס ברוטב תמרינדי או פאד תאי. אתה יכול אפילו לנסות ארוחת בוקר אמיתית בסגנון תאילנדי, כמו מרק אורז עם חזיר.

    מקום: Hin Ta and Hin Yai Road , מארט, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד