צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מועדוני החוף הטובים ביותר בקוסמוי

    מועדוני החוף הטובים ביותר בקוסמוי הם בעלי מגוון מרשים למדי של סגנונות. חלקם דומים למה שהייתם מצפים ממקום כזה בים התיכון – בעיקר קטעי צ'יל-אאוט ואווירת מסיבה. לאחרים יש מראה ותחושה כפריים יותר. יש גם כאלה שהם יותר מסעדה מאשר מועדון. המשותף לכולם הוא שהם ממוקמים על החולות היפים של סאמוי או בסמוך להם.

    אוכל על החוף הוא בהחלט פעילות פופולרית עבור כל נופש מבקר Kosmoi. זה מרגיע ונותן תחושה של בלעדיות מזדמנת ליהנות מאוכל ושתייה טעימים עם הרגליים בחול. בהתחשב במגוון הרחב של מקומות מגניבים לבחירה, אנו בטוחים שתמצא מקום ברשימה שלנו שמתאים לסגנון שלך.

    1. מועדון החוף סאמוי

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    מלון SEEN ביץ' קלאב סאמוי (SEEN Beach Club Samui) הוא מקום מפואר עם מוטיב רטרו על חוף צ'אוונג (Chaweng), דרומית לנמל התעופה הבינלאומי של קוסמוי (Koh Samui). יש שפע של מקומות ישיבה מרופדים צבעוניים הפזורים על פני רצפות משובצות, כמו גם קרוואן מתכת בסגנון קאלי ליד בר קוקטיילים שניתן לשחות אליו. זה מספיק כדי לגרום לך לחשוב שאתה חוזר לשנות החמישים המתנדנדות בקוסמוי.

    גולת הכותרת של מועדון החוף היא הבריכה עם שפת האינסוף, המתגלגלת היישר אל חוף צ'אוונג (Chaweng Beach). תוכלו ליהנות מתפריט אוכל נרחב של צדפות צוננות, סושי ופיצה, יחד עם מבחר קוקטיילים, שמפניות, משקאות חריפים ויינות מהמדף העליון. מסיבות בריכה נערכות לעתים קרובות במועדון החוף SEEN Samui, העמוס במקומיים לבושים היטב ובמטיילים בשעות הלילה המאוחרות.

    מקום: Sala Koy Road , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-10:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 956 800

    2. מועדון החוף ארקבר

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    מועדון החוף ARKbar שבאתר הנופש אראק בר ביץ' (Ark Bar Beach Resort) הוא מקום נהדר עבור אלה המחפשים חופשה תוססת וחגיגית בקוסמוי. ממוקם במיקום חוף ים ברוחב 150 מטר בצ'אוונג, מלון זה כולל את כל המתקנים הדרושים לזמן נהדר ממש על החוף.

    מועדון החוף ARKbar מארח מסיבות חוף אנרגטיות מדי לילה, הכוללות מוזיקה חיה, תקליטנים וזיקוקים. תפריט המסעדה כולל 26 עמודים של מנות תאילנדיות ובינלאומיות, פינגר פוד ולא פחות מ-60 קוקטיילים.

    מיקום: 159/89 Moo 2 , צ'אוונג, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    3. חוף ניקי קוסמוי

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות, יוקרה

    ניקי ביץ' קוסמוי מתאר את עצמו בענווה כ"מקום הסקסי ביותר עלי אדמות". מועדון חוף אופנתי זה ממוקם בליפא נוי (Lipa Noi), על החוף המערבי של סאמוי (Samui), ומציע מזנונים נרחבים, הופעות חיות, ברביקיו על החוף והקרנות סרטים.

    בזכות האווירה החגיגית, הקייטרינג המעולה והקוקטיילים החזקים והטעימים, ניקי ביץ' קוסמוי הוא מקום אופנתי שיש בו את כל מה שצריך ליום (ולילה) בלתי נשכחים על חוף טרופי קריר.

    מקום: Nikki Beach Resort Koh Samui, 96/3 Moo 2 , ליפא נוי, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 08:00-01:00

    טלפון: +66 (0)77 914 500

    4. ביץ' ריפבליק

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    Beach Republic הוא מקום אלגנטי ומסוגנן על החוף בחלק הצפוני של לאמאי. המסעדה שבבעלות אתר הנופש כוללת אזורים מקורים וחיצוניים הממוקמים על סיפון בריכת שחייה, עם גישה ישירה לחוף הים. מבחינת אוכל, צפו למנות תאילנדיות ובינלאומיות מודרניות.

    אירועים מיוחדים מתקיימים מדי יום, לרבות מוזיקה חיה של אמנים ותקליטנים מוכשרים. ביץ' ריפבליק (Beach Republic) מארח גם מבחר גדול של אפשרויות בילוי, כגון חדר בריחה, ויסקי משובח וטרקלין סיגרים, ובראנץ' בימי ראשון.

    מיקום: 176/34 Moo 4, מרץ, חוף למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-22:30

    טלפון: +66 (0)77 458 100

    5. מועדון חוף אלפנט

    מתאים ל: חיי לילה, זוגות,

    מלון אלפנט ביץ' קלאב קוסמוי (Elephant Beach Club Koh Samui) ממוקם על חוף צ'אוונג (Chaweng), בין ARKbar המפורסם וצ'ה צ'ה מון (Cha Cha Moon). זהו מקום פופולרי לזמן נהדר ומושך קהל צעיר ואוהב כיף. תוכלו לצפות לפלייליסט תוסס של מנגינות היפ הופ ו-RnB, מסיבות בריכה וחוף, כמו גם אוכל ושתייה באיכות גבוהה.

    מיקום: 159 Moo 2, בופוט, צ'אוונג ביץ', קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 10:00-02:00

    טלפון: +66 (0)95 420 8051

    6. אין בר ומסעדה בחוף הלחץ

    טוב עבור: אוכל

    הבר-מסעדה No Stress Beach הוא, כפי שהשם מרמז, מקום מרגיע להירגע בו בחוף למאי. עם כסאות נוח, שמשיות ומבחר גדול של אוכל ושתייה, יש בו את כל מה שצריך ליום רגוע בחוף הים. השימוש בכיסאות נוח, מגבות ואינטרנט אלחוטי הוא בחינם, אם כי כדאי להזמין לפחות משקה או שניים בזמן שאתה כאן. 

    מיקום: 127/64 Moo 3, מרץ, חוף למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-18:00

    טלפון: +66 (0)84 119 0182

    7. טרופיקס ביץ' קלאב

    מועדון חוף רגוע עם תפאורה מדהימה על החוף

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה, זוגות

    מועדון החוף טרופיקס (Tropics Beach Club) הוא מועדון חוף פופולרי על חוף הים, המתגאה בכל מתקני הנוחות שניתן להעלות על הדעת לרגיעה שטופת שמש ולהתענגות לילית. מלון טרופיקס (Tropics) ממוקם על חוף צ'אוונג (Chaweng) ההומה של סאמוי (Samui), ויש לו מוניטין של יעד הכל-באחד לבילוי בחופשה על החוף הפופולרי ביותר של סאמוי. בין אם אתם מחפשים להירגע או להניח לשיער שלכם בסגנון אנרגטי, הצוות הידידותי עומד לרשותכם כדי להקל (כמעט) על כל מה שתרצו.

    המסעדה מגישה שילוב של מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים, והבר המצויד היטב מציע כל משקה שניתן להעלות על הדעת. הפסקול המוזיקלי תוכנן מתוך מחשבה על קהל צעיר יותר, וככל שהיום הופך ללילה, הקצב של המסיבה נוטה להרים – עם משחקים, מופעי אש וריקודים שמוסיפים דלק לזמנים הטובים בנושאים טרופיים.

    מיקום: 159/88 Moo 2 Chaweng Beach Road, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-21:00

    טלפון: +66 (0)77 230 326

    8. צ'י סמוי

    מקום צ'יל-אאוט מסוגנן בבאנג ראק

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    צ'י סאמוי הוא מקום בילוי מלוטש באמת שנשפך עד סוף חוף האט באנג ראק בצד הצפוני של קוסמוי. המלון ממוקם ממש בלב אחד מאזורי החוף המגניבים ביותר בבופוט (Bophut), במרחק של 2.4 ק"מ בלבד ממזרח לכפר הדייגים.

    אתם מוזמנים לגן באוויר הפתוח הכולל בריכת אינסוף היושבת ממש מעל הסירות הארוכות המתנדנדות. בקומה העליונה יש בר שניתן לשחות אליו ומיטות שיזוף מעץ, לצד מגוון מסקרן של אוכל – חשבו על לוחות אוכל צרפתיים ועל אחד התפריטים הראשונים בתאילנד עם CBD. בועות בולינגר, קוקטיילים בעבודת יד ובירה קרה הם צו השעה לשתות.

    מיקום: 16, Bo Put , סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9: 00-23: 00

    טלפון: +66 (0)7 748 4481

    9. באובב

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    Baobab היא מסעדה מוזרה על חוף הים בחוף למאי, ממש דרומית לווילות הבריכה של אמאטרה פורה. הוא מנוהל על ידי זוג פרנקו־תאילנדי, עם אווירה של מועדון חוף, סביבה כפרית אך נוחה וצוות ידידותי. מבחינת אוכל, תוכלו ליהנות ממבחר נהדר של מנות תאילנדיות, צרפתיות ומערביות טעימות.

    מיקום: 127/64 Moo 3, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 8:30-18:00

    טלפון: +66 (0)89 281 8598

    10. זנזיבר ביץ' בר

    מתאים ל: אוכל, חיי לילה

    בר החוף זנזיבר (Zenzibar Beach Bar) הוא מסעדה מגניבה הממוקמת ממש על חוף מאנאם (Maenam), בין מלון אמפא פלייס (Ampa Place) לאתר הנופש. מסעדה משפחתית זו מהווה מקום נהדר לארוחת צהריים או ערב רגועה עם בהונותיכם בחול, ומגישה מבחר גדול של מנות תאילנדיות מסורתיות, מאכלים בינלאומיים אהובים ופירות ים בגריל.

    זנזיבר היא נקודת שקיעה הידועה באיכות הקוקטיילים שלה. המסעדה הפונה צפונה מציעה נופים נהדרים של קופנגן.

    מיקום: 18/33 Maenam , קוסמוי, סוראט תאני 84330, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-12:00 עד 22:00

    טלפון: +66 (0)62 315 2324