צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חיי לילה בבופוט

    לאן ללכת בבופוט בלילה?

    הדברים הטובים ביותר לעשות לאחר ארוחת הערב בבופוט כוללים מבחר טוב של ברים ומסעדות מגניבים בהם תוכלו לשוחח ולשתות את הלילה. הרחק מההמולה של עיירות נופש פופולריות כמו צ'אוונג ומאי, בבופוט אין דיסקוטקים והיא מציעה אלטרנטיבה הגונה ושלווה מאוד, מושלמת לבילוי ערב עם חברים ובני משפחה באווירה רגועה למדי.

    מבחר המקומות הטובים ביותר ללכת בבופוט בלילה כולל בורות השקיה מועדפים הזמינים ביעד מקסים זה. רובם ממוקמים בכפר הדייגים המפורסם, אחד המרכזים העמוסים ביותר של קוסמוי.

    מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בלילה בבופוט?

    1. קוקו טאם'ס

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    Coco Tam's הוא בר חוף מהנה בפאתיו המערביים של כפר הדייגים. עם פוף על החוף, כיסאות נדנדה בבר, ביתנים, נרגילות ומסך מקרן גדול, זהו מקום מענג להירגע בו בפוט.

    המקום הוא מאוד סידור באוויר הפתוח, עם רק כמה בניינים עם סכך דקלים שניתן למצוא ברגע שנכנסים לשטח המטופח וגינה קטנה ומסודרת המפרידה בינו לבין דרך חוף בופוט. בשעות הערב המאוחרות, בר החוף הכפרי והנעים הזה עמוס לעתים קרובות באנשים המהנהנים לצלילי מנגינות צ'יל-אאוט.

    מיקום: 62/1 Moo 1 , חוף בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 13:00-01:00

    טלפון: +66 (0)91 915 5664

    2. קארמה סוטרה

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    קארמה סוטרה בבופוט היא שיק היפי רטרו לא מתנצל. לבר בבעלות צרפתית יש 2 סניפים משני צידי הכניסה לכפר הדייגים. רהיטי עץ אינדונזיים שמנמנים, צלילים קרירים ואורות עמומים מקשטים את שני המקומות.

    קארמה סוטרה היא מקום נהדר לצפייה באנשים עם נוף טוב לים ולמזח. תוכלו למצוא תפריט מלא (המוצג באופן מקסים כעיתון) ורשימת משקאות נרחבת.

    מיקום: 37 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-08:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)88 751 8674

    3. פאב אירי אמרלד

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    הפאב האירי אמרלד (Emerald Irish Pub) מציע גינס וקילקני מהחבית, כמו גם בירות מקומיות. הפאב המקורר באמצעות מאוורר כולל תמונות היסטוריות של דבלין הישנה, דוברות גינס ופרסומות וויסקי על הקירות. בחלק מהקירות יש לבנים חשופות, המעניקות למקום תחושה מחוספסת כראוי.

    הנופים הנשקפים ממרפסת הפאב, כמו אלה של ברים ומסעדות רבים בבופוט, משקיפים על קופנהגן ועל ציי דייגים העוברים במקום בשעות הערב המוקדמות. המלון מציג אירועי ספורט על 3 מסכים ומדי פעם מוזיקה חיה. אם אתם בבופוט ביום פטריק הקדוש, הכינו קו ישר כדי להצטרף לחגיגות. קרא/י עוד

    מיקום: כפר הדייגים 61/2, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 09:00-02:00

    טלפון: +66 (0)77 332 476

    4. צפרדע ושממית

    טוב עבור:

    • חיי לילה

    צפרדע וגקו הוא פאב כפרי למדי הממוקם לאורך הרחוב הראשי של כפר הדייגים בופוט. זה קיים מאז שנת 2000, בבעלות ומנוהל על ידי גולים לטווח ארוך, Graeme ו Raphaella.

    עם הרבה כיסאות ושולחנות עץ ועם נוף של קופנהגן, האווירה שנוצרה היא תערובת של טרופי ונינוח. זה עסוק ברוב הלילות, במיוחד בימי רביעי כאשר יש חידונים פאב. מסעדת Frog and Gecko כוללת טלוויזיות המשדרות שידורי ספורט חיים, שולחן ביליארד ומערכת סאונד המנגנת מוזיקת פופ בריטית, רוק ופאנק משנות ה-70.

    מיקום: 79/3 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-02:00

    טלפון: +66 (0)98 023 8310

    5. זאזן

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה
    • מותרות

    מסעדת Zazen עטורת הפרסים מציעה מנות אזוריות תאילנדיות מסורתיות עם נגיעות של אוכל משובח. חלק מ- Zazen Resor t, הוא נמצא במרחק הליכה מחוף הים ממרכז בופוט, לכיוון Maenam. השף הצרפתי שלה לא חוסך שום מאמץ במרדף שלו אחר שלמות, ואפילו מגדל עשבי תיבול משלו. מרתף היין זכה בפרסים בתאילנד.

    העיצוב משוכלל אך לא מוגזם, עם נגיעות מרוקאיות, ריהוט בסגנון לואי ה-16 ומטבח פתוח ומודרני.

    מקום: Zazen Boutique Resort and Spa, 177, Moo 1 , בופוט, קוסמוי, סוראטתאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 6:30-22:30

    טלפון: +66 (0)77 425 085

    6. מסעדת סיקרט גארדן

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    מסעדת סיקרט גארדן מנוהלת על ידי השף ריק וצוותו. תפריט תאילנדי ומרכז אירופאי זמין מדי יום בשעות 8:00 עד 22:00. תוכלו ליהנות ממוזיקה חיה במהלך מפגשי יום ראשון של המלון. בלילות מיוחדים אלה, מסעדת אתר הנופש מארחת ברביקיו על החוף ומזנונים מיוחדים. קהל הלקוחות מתחלק פחות או יותר באופן שווה בין תיירים לגולים.

    מקום: Secret Garden Beach Resort, 22/1 Moo 4 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-8:<> עד חצות

    7. סאמוי סאנסט גארדן

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה

    מלון סאמוי סאנסט גרדן (Samui Sunset Garden) מציע נופים מרהיבים בערבים, הודות למיקומו על חוף הים. בר זה הוא נקודת עצירה פופולרית עבור אלה הנוסעים אל קופנגן וממנה. הצוות ידידותי מאוד, האווירה רגועה, ופלייליסט המוזיקה נוטה לכיוון בית צונן. המחירים סבירים למדי, כך שתראו תרמילאים שוכבים על פוף צבעוני.

    מיקום: 14/57 Moo 5, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    טלפון: +66 (0)63 154 0312