צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    הדברים הטובים ביותר לעשות בחוף למאי

    מהי למאי הידועה ביותר?

    הדברים הטובים ביותר לעשות בלמאי כוללים אטרקציות טבעיות יפות, כמו גם מאפיינים תרבותיים של עיירת הנופש והחוף הפופולרית ביותר בקוסמוי אחרי צ'אוונג. ממוקם באזור המרכזי של החוף המזרחי של סאמוי, החוף בלמאי נחשב על ידי מבקרים רבים ליפה ביותר באי. מרכז העיר לאמאי קטן למדי, ויש בו סצנת אוכל, קניות וברים נחמדה – זהו מקום נהדר לשוטט בו אחרי השקיעה.

    המדריך שלנו לדברים הטובים ביותר לעשות בלמאי מראה מה הופך את למאי לכל כך פופולרית ומושכת. סלעים בעלי צורה מוזרה וסלעים גדולים במצב יוצא דופן? מקדשים ופגודות יפים? פארקי שעשועים ובעלי חיים? כפר דייגים אמיתי ומקום בילוי בסגנון תאילנדי? המשיכו לקרוא כדי למצוא את כל אלה ועוד, ושתמיד יש לכם ממה ליהנות בלמאי.

    מהם הדברים הטובים ביותר לעשות בחוף למאי?

    1. סילבר ביץ'

    רצועת חוף שלווה במפרץ קטן

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב

    חוף סילבר הוא חוף טרופי באורך 250 מטר הממוקם במפרץ קטן ומקסים הפונה לצפון מזרח, מעט צפונית לחוף למאי. החוף שוכן למרגלות הגבעות והצוקים המפרידים בין לאמאי לאזור צ'אוונג הפופולרי יותר בחוף המזרחי של קוסמוי.

    סילבר ביץ', הידוע גם בשם האד תונג טה-קיאן (Haad Thong Ta-khian, שפירושו "חוף עצי טה-קיאן" בתאילנדית), מארח מספר מלונות ומסעדות ותיקים התופסים את כל החוף. עם זאת, ועל פי החוק התאילנדי, גם אם אינכם שוהים באחד המלונות, עדיין יש לכם גישה חופשית לרצועת חול שלווה זו, המציעה כמה הזדמנויות טובות במיוחד לשיזוף, שחייה ושנורקלינג. קרא/י עוד

    מיקום: סילבר ביץ', מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    2. הין טה והין יאי

    תצורות סלע יוצאות דופן בחוף הדרומי

    מתאים ל: צילום, תקציב, יוצא דופן

    הין טה (Hin Ta) והין יאי (Hin Yai) הן כמה תצורות סלע מרתקות בחוף הדרומי של קוסמוי. הם היו מקור לשמחה ופליאה באי מאז שהתגלו על ידי המקומיים לפני שנים רבות. אמנות לעתים קרובות מחקה את הטבע, אבל לעתים רחוקות יותר הטבע מחקה אמנות, במיוחד את האמנות של Rivald. אבל בתאילנד, הכל אפשרי והסלעים האלה, המכונים סבא (טה) וסבתא (יאי), נראים, בהתאמה, כמו איברי מין זכריים ונקביים.

    הין טה והין יאי שוכנות על קו החוף הסלעי שבין לאמאי להואה תנון, ומעוררות צחקוקים מפנקים או צחוק נבוך מצד מי שהולך לראותן. המראה יוצא הדופן והמרגש הזה הוליד, כמובן, אגדה צבעונית שמסבירה כיצד נוצרו הסלעים. קרא/י עוד

    מיקום: 126/92 Moo 3 , למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים ראשון עד שישי בין השעות 8:30-18:30, בשבת בין השעות 8:00-19:00.

    3. פגודת קאו צ'די

    נופים מדהימים מסביב

    טוב עבור: פוטוהיסטוריה

    פגודת קאו צ'די (בתאילנדית: Khao Chedi Pagoda) היא פגודת צ'די בסגנון סריוויג'איה הממוקמת על גבעה מעל לאם סור. היא נקראת גם פגודת לאם סור, שיכולה להיות קצת מבלבלת עבור מצטרפים חדשים לאי מכיוון שיש עוד פגודת לאם סור מתחתיה בחוף באנג קאו. למרות זאת, זה זהב. אתה מקבל נופים יוצאי דופן מסביב מנקודת תצפית זו. יבשת סורטאני, מפרץ באנג קאו ולאם סט פוינט, קו טאן, קו מודסום ווואט לאם סור נראים כולם.

    הצ'די הוא, ללא ספק, אחד ממקומות השקיעה הטובים ביותר בקוסמוי. שלבו קצת הרפתקאות רכיבה על טרקטורונים, שחייה ורגיעה כללית על החוף ליום שלם של כיף הרחק מהמוני התיירים הרגילים. כדאי לשכב בערסל בחלקו העליון ולצפות בשקיעה.

    מיקום: קאו צ'די, טאלינג נגאם, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    4. לאם על פגודה

    דרגת זהב מתנשאת

    מתאים ל: צילום, היסטוריה

    פגודת לאם סור (Laem Sor Pagoda) היא נקודת ציון תרבותית בקצה הדרומי ביותר של קוסמוי, שהוא גם סופו של חוף באנג קאו. הגוון הזהוב שלו, הזוהר באור השמש, יוצר ניגוד מדהים לשמיים הכחולים ולים הטורקיז שמאחוריו.

    על הכניסה שומרים שני פסלי יאק ("ענק" בתאילנדית) עם חרבות ענק, בגדים צבעוניים ופרצופים מפחידים. בודהה עומד בפתח החלק האחורי של הפסלים. זו תמיד הזדמנות צילום נהדרת מכיוון שאין מה להפריע לתצוגה שלך והכל מתאים לתמונה אחת. הוא נמצא כ-11 ק"מ דרומית ללאמאי.

    מיקום: 99/9 Laem Set Rd , נה מואנג, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום מזריחה עד שקיעה

    טלפון: +66 (0)63 813 8109

    5. נקודת מבט לחודש מאי

    נופים נהדרים ונסיעה מרגשת

    טוב עבור: זוגות, משפחה, תמונה

    נקודת התצפית לאמאי (Lamai Viewpoint) מציעה מבחר של 3 אטרקציות טבעיות ונסיעה מרגשת, והכל במיקום מפותח אחד. המלון ממוקם ממש ליד כביש הטבעת הראשי של קוסמוי (Koh Samui), קרוב לכביש הגישה אל הין טה (Hin Ta) וסלעי הין יאי (Hin Yai Rocks), ומציע נופים מרשימים והזדמנויות צילום נהדרות בהישג יד מחוף לאמאי (Lamai Beach).

    הצוות הרב לשוני מציע לכם מבחר של 2 חבילות. אחד מאפשר לך לראות את אבן האהבה, מפל סיוה טארה ונקודת התצפית למאי עצמה. השני מאפשר לך לקבל את כל זה בתוספת נסיעה אומגה על פני העמק הסמוך, נותן לך נוף מרגש וייחודי על פני לאמאי. בפארק יש גם מסעדה ליד הכניסה ובר בנקודת התצפית. קרא/י עוד

    מיקום: 127/199 Moo 3, Haad Lamai Rd , קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי בין השעות 9:00-18:30, בימי שבת וראשון בין השעות 08:30-18:30.

    טלפון: +66 (0)80 890 9755

    6. וואט קונאראם

    תובנה ייחודית על התרבות הבודהיסטית והתאילנדית

    מתאים ל: משפחות, צילום, תקציב, היסטוריה

    וואט קונאראם (Wat Khunaram) הוא מקום מגוריו האחרון של הנזיר החנוט מקוסמוי. זהו מחזה יוצא דופן ומציע תובנה ייחודית על התרבות הבודהיסטית והתאילנדית. הנזיר לונג פורדאנג מת ב־1973 בתנוחת מדיטציה בישיבה, וגופתו מוצגת מאז בנרתיק זכוכית זקוף במקדש. למרבה הפלא, אפילו יותר מ -30 שנה לאחר מכן, גופו של הנזיר מראה סימנים של ריקבון. עבור חלק מהמבקרים, המראה של אדם מת יכול להיות מחזה מזעזע, אבל עבור התאילנדים, זה משהו להרהר ולהתפעל.

    מלבד הנזיר החנוט, וואט קונאראם (Wat Khunaram) הוא מקדש בודהיסטי טיפוסי, שאליו באים תושבים מקומיים כדי להרוויח ולהתפלל מדי יום. תוכלו לקנות קמיעות וחפצים בודהיסטיים אחרים, ואתם מוזמנים גם להצטרף או לבצע את הטקסים היומיים ולהסתכל סביבכם. קרא/י עוד

    מיקום: כביש 4169, נה מואנג, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום מזריחה עד שקיעה

    7. איגרוף תאילנדי בלמאי

    אמנות תאילנדית קדומה

    טוב עבור: הרפתקאות

    איגרוף תאילנדי הוא הספורט הלאומי בתאילנד, וכמו רוב הכפרים במדינה, לאמאי מארחת בתי ספר לאיגרוף תאילנדי וכן אצטדיון איגרוף תאילנדי מקורי. קצת פחות פופולרי מאצטדיון האיגרוף של צ'אוונג, שהוא לב העולם התאילנדי של סאמוי, אצטדיון האיגרוף של לאמאי מקיים כמה קרבות נהדרים בכל שבת משעה 21:00 ואילך. המקוריות של אצטדיון האיגרוף של למאי נובעת מהעובדה שקרבות נשים מאורגנים כאן להנאת המבקרים הרבים: הנשים הלוחמות עובדות בדרך כלל בברי הבירה הממוקמים סביב הזירה.

    עבור אלה שרוצים להיות יזומים לתוך האמנות הקדומה של Muay Thai, המקום הפופולרי ביותר זמין באזור הוא Lamai Muay תאילנדי Camp הממוקם באזור הדרומי של למאי, ליד Lamai בורי Resort. מחנה איגרוף תאילנדי נוסף שבסיסו בלאמאי הוא ג'ון מואי תאי (Jun Muay Thai; ליד כביש הטבעת של סאמוי, על הקרקע המובילה למלון מונטריי). קרא/י עוד

    מיקום: 124/62 Haad Lamai Rd , מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    8. לימונים צ'אפיפה סטון

    סלעים מאוזנים בצורה מרשימה

    מתאים ל: משפחות, הרפתקאות, צילום

    אבן חפיפה למאי היא תכונה גיאולוגית ייחודית שתוכלו למצוא על ראש צוק גבוה מעל לאמאי. קשה לטפס על הסלעים המאוזנים והמרשימים האלה, אבל הנופים המרהיבים עם ההגעה הופכים אותו לכדאי למטיילים הרפתקנים.

    את דרך העפר התלולה והמחוספסת המובילה לנקודת התצפית יש לנסות רק על אופני שטח או 4×4, וייתכן שיהיה צורך ללכת בקטע האחרון, בהתאם לתנאים. לחלופין, מדובר בטיפוס קשה של 20 דקות ברגל, אך בחלקו העליון יש עמדת כיבוד וזו חוויה מלהיבה.

    מיקום: 438/35 Moo 1, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)62 120 7838

    9. אקווריום סאמוי

    חיי ים וחיות בר אקזוטיות

    טוב עבור: משפחות

    באקווריום סאמוי ובמופע הנמרים, התקרבו למגוון בעלי חיים ימיים, ציפורים צבעוניות וחיות בר אקזוטיות, והכל בתחנה אחת. אטרקציה ידידותית למשפחות זו בהחלט מספיקה כדי לבדר את הילדים בטיול אחר הצהריים. האקווריום כולל בעיקר יצורים ילידי מפרץ תאילנד וסדרת המכלים הגדולים שלו מלאים במגוון בעלי חיים ימיים כולל כרישי אחות, כרישי טיגריס, מנטה ריי, שפמנונים ומיני דגים טרופיים רבים, ויש אזור בו המבקרים יכולים להאכיל את צבי הים.

    בגן החיות, האטרקציה העיקרית היא הנמרים והטיגריסים הבנגלים, המספקים כמה תצוגות מרגשות של כוח וזריזות בהופעות החיות היומיות. יש גם הזדמנות להצטלם עם כמה מהם תמורת תשלום נוסף.

    מיקום: 33/2 Moo 2, Laem-Set Rd , קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-16:00

    טלפון: +66 (0)77 424 018

    10. מחנה לאמאי מואי תאי

    מקום ללמוד אגרוף תאילנדי או פשוט להתאמן

    טוב עבור: הרפתקאות

    מחנה לאמאי מואיי תאי הוא מחנה מואי תאי הגדול ביותר באי סאמוי. במחנה ישנם סגנונות שונים של לינה המתאימים לצרכים ודרישות שונות. בית הקפה שבאתר פתוח בין השעות 07:00-23:00 ומגיש אוכל תאילנדי ומערבי בריא עם תפריטים מיוחדים ללוחמים או למי שמעוניין לרדת במשקל או אפילו לאנשים המעוניינים לצבור מסת שריר.

    עבור ציוד, בחנות ציוד הלחימה של MTG באתר יש מבחר גדול של אביזרי Muay Thai והמותג האיכותי ביותר MTG שהוקם לפני למעלה מעשור, זכה למוניטין שלו בציוד לחימה איכותי תוך שימוש בעיצובים, בעלי מלאכה וחומרים הטובים ביותר.

    מיקום: 82/4 Moo 3, Lamai Beach Rd, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 07:00-19:00

    טלפון: +66 (0)87 082 6970

    11. הואה תאנון

    כפר דייגים ישן וכפרי

    מתאים ל: צילום, היסטוריה

    הואה תאנון הוא כפר דייגים שבו מתגורר חלק גדול מהאוכלוסייה המוסלמית של סאמוי. הכפר עדיין שומר על תחושה עתיקה וקסומה, עם בתים רעועים מעץ טיק לאורך הכביש, כמו גם כמה מסעדות למאכלי־ים ובוטיקים הגונים שבהם מוכרים בגדים אתניים ותכשיטים.

    תוכלו למצוא את הכפר מדרום לסלעי הין טה והין יאי. אולי לא תראו יותר מדי סירות ארוכות־זנב יוצאות לרשתות יצוקות בימים אלה, אבל שווה לבדוק את בתי הטיק המודרניים, עם משחקי הווידאו והמכוניות החונות בחדרים הקדמיים.

    Location: Maret, Koh Samui, Surat Thani 84310, Thailand

    12. The fishing village of Khutini Karut

    A quiet place with places to enjoy seafood

    Suitable for: photography, history

    Thong Krut is a calm bay with shallow water, where you can rent long tail boats to the nearby islands. The prices are usually fixed but it doesn't hurt to haggle with a smile.

    Thong Krut, like much of Samui, is in a state of flux, with many buildings going up and many being demolished to make way for newer buildings. Here, you have the choice to eat at several great seafood restaurants, all with sea views and all with the freshest catch. read more

    Location: Thong Krut Village, Thong Krut, Koh Samui, Surat Thani 84140, Thailand

    13. Wat Lamai and the Culture Hall

    Local community center

    Good for: PhotoHistory

    Wat Lamai Temple is the social hub of the local Thai community in Lamai. Along with weddings, funerals and religious festivals, it hosts several lively temple fairs throughout the year with concerts, fair games, food and even an outdoor cinema. The temple fairs last over a week and if you happen to be in Lamai when one is taking place, it's definitely worth checking out.

    אולם התרבות המעופש והמאובק בתוך מתחם המקדש מכיל אוסף מוזר וייחודי של חפצים מעברו של סאמוי. אלה נעים בין כלי נחושת וכלי חרס וכלי בישול ועד כלים חקלאיים מעץ, עורות ארמדילו, דגי נפוח מיובשים, חרבות, מייסים, אופניים עתיקים ותוף מתכת מדהים בן 2,000 שנה שנחשף בכפר לאמאי. העובדה שאין הערות הסבר באנגלית אומרת שאתה צריך להשתמש בדמיון שלך כדי לחבר יחד תמונות מנטליות של ימי סאמוי.

    מיקום: 64/12-15, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    טלפון: +66 (0)77 230 561

    14. מקדש הסירות וואט לאם סור

    ציון דרך תרבותי ייחודי עם נוף מרשים

    מתאים ל: משפחות, צילום, היסטוריה

    Wat Laem Sor היא סירה גדולה מאוד עם המקדש יושב מאחור ומוקף בבריכת מים. ההגדרה גורמת לזה להיראות כאילו הוא נמצא באוקיינוס, שנמצא למעשה במרחק של כ -200 מטרים משם. הנוף של מקדש זה מרשים במיוחד כאשר רואים אותו מפגודת קאו צ'די על הגבעה שמעל חוף באנג קאו. מה שתראו הוא סירה כחולה, גדולה, יפה ובהירה, המפליגה בין עצי הקוקוס. כאשר רואים יחד עם החוף ומפרץ באנג קאו, זה באמת מראה נפלא.

    כאשר אתה נכנס למתחם המקדש, להסתכל שמאלה שלך ותראה, גדל לאורך הקרקע כמו נחש, עץ דקל גדול. כאשר תשלבו את ביקורכם במקדש זה וב-2 פגודות לאם סור (Lam Sur) עם החוף הסמוך ופארק ההרפתקאות טרקטורונים, זה יהיה יום מרגש של סיורים, הרפתקאות 4X4, שחייה, רגיעה וכיף. בסוף היום תוכלו ליהנות מאחת השקיעות הנפלאות והרומנטיות של תאילנד.

    מיקום: Laem Set Rd , נה מואנג, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום מזריחה עד שקיעה

    15. לילה למאי פלאזה

    מקום מהנה לעשות קניות בלמאי

    מתאים ל: חיי לילה, קונים

    Lamai Night Plaza הוא גרסה קטנה של שוק הלילה Patpong בבנגקוק, הממוקם במרכז העיר למאי. המקום היה נראה בקלות כמו מקום שמוכר בעיקר פריטים לדפוק. אבל אחרי שיטוט במעלה ובמורד שורות הדוכנים, מתברר שיש כאן גם סחורה מקומית למכירה. זה מקום שכיף לעשות בו קניות.

    בזאר הלילה הזה אינו רועש כמו גרסת צ'אוונג ואפילו יש בו מגרש אוכל, בית קפה ופאב בצד. קח את הזמן שלך וזכור לחייך לאורך כל העסקאות ולהחליף. אל תשלמו את המחיר המבוקש המקורי – סביר להניח שתתמקחו חזק. קרא/י עוד

    מיקום: מרכז למאי, 139/24 קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: רביעי, חמישי וראשון בין השעות 17:00-22:00 (סגור בימים שני, שלישי, שישי ושבת)

    טלפון: +66 (0)84 695 3502

    16. למדריך כושר

    אולם התעמלות מאובזר

    טוב עבור: הרפתקאות

    Lamai Fitness הוא מרכז כושר מרכזי בלאמאי הכולל את הציוד החדיש ביותר לאימונים ובניית כוח. הוא מגובה על ידי חנות תוספי אוכל, כמו גם אימוני Muay Thai ומאמנים אישיים כדי להבטיח שכל הצרכים שלך ייענו.

    נסה את מכונות ההתנגדות לחוזק הפטיש ובדוק את החנות הכוללת את טכנולוגיית התוספים העדכנית ביותר של Fight Life, Bio-Nutrics ו- Musashi. מאמנים אישיים בחדר הכושר יעמדו לרשותכם כדי לעזור לכם. תוכניות וחבילות חדר כושר יתאימו לכל הצרכים שלכם, החל מפגישות יומיות ועד לאימונים חודשיים אינטנסיביים, כולל אימוני כושר, מואי תאי, לינה וייעוץ תזונתי.

    מיקום: 79/30 Moo 6, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שבת משעה 06:00 עד 21:00, בימי ראשון משעה 08:00 עד 19:00

    טלפון: +66 (0)80 558 6461