צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    קוסמוי או פוקט?

    סיבות מדוע סאמוי הוא מקום טוב יותר לשהות בו

    סיבות מדוע סאמוי הוא מקום טוב יותר לשהות בו מפוקט

    למה לבחור בקוסמוי על פני פוקט? קשה לענות על שאלה זו מסיבות רבות. סאמוי ופוקט הם בהתאמה יעדי הנופש השני והראשון הפופולריים ביותר בדרום תאילנד, שניהם מקבלים בברכה מיליוני מבקרים מדי שנה.

    היינו צריכים לגרד את הראש כדי לענות על השאלה הזו, ובסופו של דבר מצאנו 10 סיבות לבחור בסאמוי על פני פוקט לחופשה הטרופית האולטימטיבית. כל הסיבות האלה הגיוניות, אם כי בסופו של דבר, זה באמת עניין של טעם אישי. למרות שאנשים רבים לא יסכימו, בדוק את הסיבות מדוע אנו חושבים Samui הוא מקום טוב יותר להישאר מאשר פוקט להלן.

    1. אי קטן יותר, קל יותר לחקור

    סאמוי ופוקט הם 230 קמ"ר ו-540 קמ"ר בהתאמה. הגודל הקטן יותר של סאמוי מאפשר לך להגיע לכל חוף או אטרקציה די מהר. נמל התעופה הבינלאומי של סאמוי (Samui International Airport) נמצא במרחק של 10 עד 20 דקות נסיעה מ-4 החופים המרכזיים של האי; כלומר, צ'אוונג, לאמאי, בופוט ומנאם.

    2. ידידותי יותר לתקציב

    למרות שמחירי האוכל והקניות דומים למדי בפוקט ובסאמוי, האחרון מציע יעד חופשה טוב יותר למטיילים בתקציב נמוך. ההבדל העיקרי בין טיולים זולים הוא שאכסניות וגסטהאוסים נמצאים בשפע רב יותר בסאמוי, ולעתים קרובות הם זמינים במרחק קצר מהחופים. אנו יכולים להמליץ בקלות על מלונות חוף מתחת ל -100 $ בקוסמוי. זה לא יהיה קל לפוקט.

    3. מלונות נוספים על החוף

    יש יותר מלונות חוף בסאמוי מאשר בפוקט. מלונות ואתרי נופש הם בממוצע קטנים יותר בגודלם בסאמוי, ורבים מהם מציעים בונגלוס (מסורתיים או מודרניים) או וילות ממש על החוף כמעט בכל החופים ברחבי האי. זה נותן תחושה של חופשה טרופית לסאמוי ואמיתית. אם אתם מחפשים בלעדיות, לא תמצאו מחסור במלונות עם חוף משלהם בקוסמוי.

    4. גלים רגועים כל השנה

    המים סביב סאמוי ידועים כרגועים כמעט כל השנה. רק מחוץ לעונה, מספטמבר עד נובמבר, או במהלך סערות מזדמנות, הים יכול להיות מחוספס. זאת בשל העובדה כי סאמוי מוגן על ידי מיקומו במפרץ תאילנד. בשיא ובעונה החמה, הוא מעניק למשפחות עם ילדים סביבה בטוחה ונעימה להתפרע ולשחות במים החמים.

    5. אווירה רגועה יותר

    בסאמוי יש אווירה קצת יותר רגועה מפוקט. ההבדל אולי לא ברור מאליו כשאתם כבר יושבים על חוף שליו ומרוחק, או תקועים בפקקים של שעות העומס, אבל סאמוי רגועה יותר ושומרת על תחושה טרופית מסוימת שיש בפוקט פחות ופחות בגלל המהלך. -פיתוח של רוב עיירות הנופש הגדולות שלה.

    6. עוד מסעדות וברים על החוף

    סאמוי הוא מקום טוב יותר לארוחת צהריים או לסעודה על החוף מאשר פוקט. הוא מארח סצנה תוססת של מועדוני חוף, מסעדות וברים הממוקמים ממש על רוב החופים העיקריים שלה. החל מארוחות מזדמנות על כריות ומחצלות סביב שולחנות נמוכים בצ'אוונג ועד למסגרות רשמיות יותר עם שולחנות וכיסאות סטנדרטיים בבופוט, כל סגנון של סעודה על החוף נמצא בהישג יד בסאמוי, לכל התקציבים.

    7. מסיבות חוף פרועות

    בהתאם למספר הגדול יותר של מועדוני חוף שמארחת סאמוי מאשר פוקט, האי מציע מקום נהדר לחגוג על החול, שכן רבות ממסעדות החוף שלו הופכות לדיסקוטקים באוויר הפתוח לאחר רדת החשיכה. מקומות כמו Arc Bar בצ'אוונג וחוף ניקי בליפא נוי, אם להזכיר רק כמה מהם, הם מקומות תוססים למסיבות. קו פה נגאן (Ko Pha Ngan), הנמצא במרחק של דקות שיט ספורות בלבד בסירה מסאמוי (Samui), מפורסם גם ברחבי העולם בזכות מסיבות הפול מון שלו הנערכות בחוף חד רין.

    8. פחות מערבי

    The urban landscape of the main resort towns in Samui is less western than in Phuket. The traditional Thai architectural styles can still be seen in Lamai, and especially in Bophut, which has kept its true fishing village almost as it was many decades ago.

    9. יותר רחובות הליכה

    רחובות הליכה הם שווקים חיצוניים המאורגנים ברחוב סגור לתנועה לרגל האירוע. הם נערכים בדרך כלל פעם בשבוע, ומאפשרים למבקרים לטעום אוכל רחוב ולקנות מזכרות, חולצות טריקו ומוצרים בעבודת יד. בפוקט, רק בעיר פוקט יש מדרחוב בכל יום ראשון.

    בסאמוי, כל עיירת נופש גדולה מקיימת אחת בשבוע, למעט צ'אוונג שבה יש מדרחוב כמעט קבוע (סגור בימי שישי וראשון). מדרחוב לאמאי מתקיים בימי ראשון, בופוט בימי שישי ו