צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    נקודות התצפית הטובות ביותר בקוסמוי


    היכן לצלם את תמונות הקו הסודיות הטובות ביותר?

    מחפשים את נקודות התצפית הטובות ביותר בקוסמוי? מדריך Go זה מראה לך כמה מהמקומות הטובים ביותר ללכת אליהם עם המצלמה שלך. סיור באי כדי למצוא את נקודות התצפית הטובות ביותר יכול להיות גולת הכותרת המרגשת והבלתי נשכחת של הטיול שלכם. זה משתלם – אתה רק צריך לשכור אופנוע ליום – או שאתה יכול לעשות את זה בצורה מפוארת יותר על ידי שכירת מונית שתיקח אותך לכל נקודת תצפית נהדרת.

    רוב הנופים הפנורמיים בקוסמוי ממוקמים בחוף הצפון־מזרחי של האי, בערך בין לאמאי לצ'אוונג. רבים מהם די קל להגיע, בעוד שרק מעטים מהם דורשים הרבה מאמץ פיזי כדי להיראות. ניתן להעריך את הפרס אפילו יותר לאחר מאמץ מסוים. המשך לקרוא כדי ללמוד על המקומות המגניבים ביותר שבהם אתה יכול לצלם את התמונות הטובות ביותר של קוסמוי.

    1. נקודת מבט של מועדון הג'ונגל

    נוף ששווה את הטיול במעלה הגבעה

    מתאים ל: זוגות, משפחות, צילום

    נקודת התצפית של מועדון הג'ונגל היא אחד המקומות הטובים ביותר לצפות בנוף היפה של קוסמוי. הנסיעה למסעדת הנופש הזו על צלע גבעה יכולה להיות מסמרת שיער, אבל שווה את זה בשביל כמה מהנופים הטובים ביותר באי. מועדון הג'ונגל כולל בונגלוס, כמו גם מסעדה עם מספר מקומות לסעודה.

    You have a choice between a wooden deck with Thai cushions, straw and bamboo baskets   (   individual pavilions) or the restaurant area itself. The northern views from the Jungle Club are of Lamai, Chaweng, Bangrak and the airport, and at noon on a clear day, they are simply unbeatable.

    Location:   44/11 Soi Panyadee, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

    Open:   Saturday to Wednesday from 8:00 a.m. to 10:00 p.m. (closed on Thursdays and Fridays)

    Phone:   +66 (0)81 894 2327

    2. A mother’s point of view

    Impressive views and exciting fun

    Suitable for: couples, families, photography

    Lamai Viewpoint is a selection of 3 natural attractions and an exciting ride, all in one developed location open daily from 8:30am to 6:30pm. It offers impressive views and great photo opportunities within easy reach from Lamai Beach.

    תמורת תשלום קטן תוכלו לראות את אבן ולנטיין, מפל סיוה טארה ואת נקודת התצפית לאמאי עצמה. תמורת קצת יותר, תקבלו את כל זה בתוספת נסיעה באומגה על פני העמק הסמוך, המעניק לכם נוף מרגש וייחודי על פני למאי. בפארק יש גם מסעדה ליד הכניסה ובר בנקודת התצפית.

    מיקום: 127/199 Moo 3, Haad Lamai Rd , קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: בימים שני עד שישי בין השעות 09:00 ל-18:30, בימי שבת וראשון בין השעות 08:30 ל-18:30.

    טלפון: +66 (0)80 890 9755

    3. נקודת מבט של קו איטי

    נוף פנורמי של הים והחוף המזרחי

    מתאים ל: צילום

    נקודת התצפית לאט קו היא אחד המקומות הטובים והקלים ביותר בסאמוי כדי לקבל נוף פנורמי נהדר של הים והחוף המזרחי היפה של האי. המלון ממוקם ממש ליד כביש הטבעת בין לאמאי לצ'אוונג (Lamai) וצ'אוונג (Chaweng), ותוכלו להחנות את האופניים שלכם וללכת לאורך השביל הסלול המשקיף על קו החוף, ולרדת אל החוף.

    הבז' האפרפר של הסלעים, מי הטורקיז והשמיים הכחולים הצלולים מעל צ'אוונג מציעים מראה נעים באמת. המיקום של נקודת התצפית לאט קו מאפשר לכם גם לתפוס את הזריחה המדהימה כאן.

    מקום: Moo 3 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתיחה: 24/7

    4. נקודת מבט של וואט פרה יאי

    ציון דרך מרשים עם נוף תואם

    מתאים ל: צילום, היסטוריה

    ביקור בוואט פרה יאי – מקדש הבודהה הגדול – מאפשר לכם לגלות את נקודת הציון הדתית הבולטת ביותר בסאמוי וליהנות מנופים יפים. גולת הכותרת הצדדית כאן היא הפנורמה מהמרפסת שעליה עומד הפסל.

    הנוף מצפון מרהיב וכולל את קו החוף הצפוני של סאמוי, כשברקע קופנהגן. מדרום, תוכלו לראות מטוסים ממריאים ונוחתים בנמל התעופה הבינלאומי של קוסמוי, שנמצא ממש ביישור וואט פרה יאי.

    מקום: Road 4171 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-18:00

    5. נקודת תצפית על מקדש הפגודה קאו הואה ג'וק

    מקום מדהים עם נוף אקלקטי

    מתאים ל: צילום, היסטוריה

    נקודת התצפית של מקדש פגודת קאו הואה ג'וק מציעה כמה מהנופים הטובים ביותר בקוסמוי. מקדש זה ממוקם על גבעה 90 מטרים צפונית לצ'אוונג ומציע נוף מדהים מלמעלה – כל מסלול ההמראה של נמל התעופה של סאמוי נמצא כמעט לרגליכם.

    אם אתם אוהבים מטוסים וצופים בהמראות ונחיתות, זה המקום לשבת זמן מה. האיים קופנגן, קו טאו, קו סום, קו לום נוי וקו טאו פון, כמו גם הבודהה הגדול, וואט בנגראק, שקיעות מדהימות ועוד הרבה יותר נראים כולם מנקודת תצפית מדהימה זו.

    מקום: Moo 2 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 8:00-6:30

    6. נקודת המבט של קו מיי קו

    נוף ים מתגמל על אי שמור להפליא

    מתאים ל: צילום

    קו מה קו (Koh Mae Koh) הוא אחד האיים הבודדים שבהם תעצרו במהלך טיול־יום בסירת מנוע מהירה לפארק הימי הלאומי אנג תונג. לוקח כשעה להגיע לשם מסאמוי. באי זה שהשתמר להפליא יש 2 נקודות מבט.

    ניתן לבקר בקלות בנקודת התצפית הראשונה ברוב טיולי היום, שכן גרם מדרגות גדול וקל יחסית לטיפוס ייקח אתכם לשיאו תוך דקות ספורות. נקודת התצפית השנייה מרשימה הרבה יותר, אבל אתה צריך כמעט 45 דקות כדי להגיע לשם. עליכם לשאול תחילה אם הסיור שאתם רוצים להזמין נשאר מספיק זמן בקו מה קו כדי להגיע לנקודת התצפית יוצאת הדופן הזו. שימו לב שהדרך להגיע אליו היא די תובענית וקצת מסוכנת.

    מקום: Ang Thong , קוסמוי, סוראט תאני 84280, תאילנד