צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר ב- קוסמוי ב בספטמבר


    מהו מזג האוויר ב קוסמוי ב בספטמבר

    טמפרטורה

    הדבר הגדול בקוסמוי הוא שהוא חווה מזג אוויר מצוין כל השנה. אתר הנופש באי, שהוא האי השלישי בגודלו בתאילנד, נהנה ממזג אוויר טרופי. הטמפרטורות בדרך כלל זהות, אך כמות המשקעים משתנה באופן דרסטי. ספטמבר הוא תחילת עונת המונסון בקוסמוי ויש לו טמפרטורה ממוצעת של 28 מעלות צלזיוס, מעלה אחת פחות מיוני, יולי ואוגוסט.

    הטמפרטורה הגבוהה היומית הממוצעת בספטמבר היא 31 °C (76 °F), בעוד הטמפרטורה הנמוכה היומית הממוצעת היא 25 °C (76 °F), וזה עדיין חם לכל הדעות. עליות ומורדות יומיים אלה אינם משתנים במהלך החודש. 63% מכל ימי ספטמבר מסווגים כחמים; 37% חמים. לאחר חמישה חודשים של טמפרטורות ים סביב 28 מעלות צלזיוס, טמפרטורת המים יורדת מעלה אחת בספטמבר, ל -27 מעלות צלזיוס, ושוב, עדיין חם מאוד.

    שעות שמש

    עם ירידה של 15 דקות בלבד במהלך החודש, אורך הימים בספטמבר הוא למעשה קבוע. היום הארוך ביותר בחודש הוא 1 בספטמבר עם 12.17 שעות של אור יום; 30 בספטמבר הוא הקצר ביותר עם 12.02 שעות אור. אור השמש מוגבל ל -6 שעות ביום, כמו בארבעת החודשים הקודמים, כמו גם באוקטובר ובנובמבר. זאת בשל העובדה כי ספטמבר מסמן את סוף מיני מונסון מעונן או עונה חמה ואת תחילת עונת המונסון רטובה מאוד מעונן.

    בממוצע, אתה יכול לחוות כמחצית מכמות השמש כמו יום טיפוסי בספטמבר.

    ענן

    וספטמבר אכן מעונן. עם כיסוי עננים ממוצע של 85%, מעונן בערך כמו שהוא נהיה. מבחינה היסטורית היום המעונן ביותר בשנה הוא 5 באוקטובר. כיסוי העננים עלה רק במעט במהלך החודש, מ-85% בהתחלה ל-86% בסופו. ב-15 בספטמבר, יום הזמני בחודש, השמיים בדרך כלל בהירים 4% מהזמן, מעונן חלקית 15% מהזמן, ומעונן ברובו 45% מהזמן. שאר הזמן מתחלק בין סוגי ענן אחרים פחות נפוצים.

    גשם

    כתחילת עונת המונסון, ספטמבר רואה עלייה בכמות המשקעים בהשוואה לחודשים הקודמים, שאגב, כבר היו רטובים למדי. בספטמבר יש בסך הכל 130 מ"מ של משקעים ויש לו 11 ימים גשומים. הסיכוי לגשם בכל יום עולה במהלך החודש. כמות המשקעים היא הנמוכה ביותר ב-5 בספטמבר עם סיכוי של 51% וככל הנראה ב-30 בספטמבר עם סיכוי של 55%.

    סוגי הגשם הנפוצים ביותר, בסדר הזה, הם גשם קל, סופות רעמים וגשם בינוני. בספטמבר יש את הכמות הקטנה ביותר של ימי ערפל בשנה: רק שניים. הלחות הממוצעת היא סביב 80%.

    מזג האוויר של קוסמוי משתנה לעתים קרובות במהלך היום מגשום לשמש ואז בחזרה גשום. רוב הנופשים יסוננו אל מחוץ לקו הנסתר עד ספטמבר, אז תסתיים עונת החגים. עם זאת, אנשים עדיין יכולים להשתתף כמעט בכל הפעילויות שכן כל החנויות והאטרקציות נשארות פתוחות לאורך כל השנה.

    מלונות ב-קוסמוי בספטמבר

    רנסנס ריזורט אנד ספא

    מקום נהדר לחופשה טרופית הוא אתר הנופש והספא רנסנס בלמאי. אתר נופש זה, בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על צלע גבעה המשתפלת אל החולות הלבנים של חוף לאמאי (Lamai Beach) והמים הכחולים והצלולים של מפרץ תאילנד, ומציע ארבעה סוגי יחידות אירוח אלגנטיים: וילות בריכה, חדרי דלוקס, וילות רויאל לאמאי (Royal Lamai Villas) ולמאי (Lamai). וסוויטות צ'ומוויו. כל הווילות והסוויטות כוללות מרפסת פרטית, טלוויזיה, מיני בר וכו'. שירותים נוספים הם שתי בריכות שחייה, חדר כושר, השכרת קיאקים בים, מרכז בריאות המציע מבחר גדול של טיפולים ומסאג'ים, ולא פחות משש אפשרויות שתייה וסעודה.

    מסעדת Banana Leaf מגישה מאכלים מהמטבח המזרחי והמערבי; Tawan, מסעדת הדגל, מעדנים תאילנדיים אותנטיים; טאפאס הוא המקום ללכת על אוכל איברי ותאילנדי, קוקטיילים וסנגריה; בר הבריכה מדבר בעד עצמו; ניתן לסעוד רומנטי ליד שולחן פרטי על החוף; ולבסוף, תוכלו גם לבחור לאכול ארוחת ערב אינטימית בתוך הווילה או הסוויטה שלכם.

    אננטרה ריזורט וספא

    בכפר הדייגים בופוט (Bophut) אולי תרצו לשקול את אתר הנופש והספא הפנטסטי בדירוג חמישה כוכבים. מלון חוף זה כולל 106 חדרים וסוויטות עם מתקנים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מקלחות גשם ואמבטיות, אינטרנט אלחוטי חינם, נגני DVD ו-CD, ועוד. המלון נמצא במרחק הליכה מכפר הדייגים ומהבוטיקים, המסעדות והברים שלו. מתקנים ופעילויות אחרים המוצעים כוללים מגרש טניס, חדר כושר, ספרייה, ספא, בריכה עם שפת אינסוף ואמבט מסאג', חמישה מקומות לאכול ו/או לשתות, השכרת סירה פרטית, שיעורי גילוף פירות, שיעורי אגרוף תאילנדי ושיעורי ערבוב קוקטיילים ובישול.

    חופי קוסמוי לחודש ספטמבר

    קו טאו

    קו טאו הוא אי הממוקם במרחק קצר צפונית לקוסמוי. זהו מקום פופולרי בקרב אנשים שרוצים להתרחק מכל ההמולה של אתר הנופש ומחפשים יותר ממסיבות ירח מלא בקופנהגן. האי מתמקד בצוללנים ובשנורקלים ולא בתרמילאים בתקציב נמוך, ויש כמה חברות שמציעות קורסי צלילה וסיורים. החופים רגועים, שלווים ולא צפופים, בעוד שהמים שמסביב חסרים זרמים חזקים והם מצוינים ללימוד צלילה.

    גן עדן יפהפה ובתולי יחסית, קו טאו הוא מקום נהדר לביקור רגוע של יום או יומיים. היופי הטבעי של האי מוגן וכדי למזער את ההשפעה, המבקרים נדרשים לקחת איתם את האשפה שלהם.

    ברים ומסעדות

    מסעדת בייטונג

    מסעדת Baitong היא המסעדה הראשית של בננה פאן סי סאמוי, אתר נופש מסוגנן הממוקם ממש על החוף בצ'אוונג. הוא כולל חדר אוכל מקורה גדול ותריסר שולחנות על החוף. זהו מקום נהדר לארוחת ערב טרופית על החוף ומתחת לכוכבים. המסעדה מגישה מאכלים תאילנדיים ומערביים. המלצות השף כוללות מולים ניו זילנדיים אפויים, סלט בננה קיסר ים, פילה בס ים ופאד תאי גונג סוד. אתה יכול ללכת לשם לארוחת בוקר, צהריים, חטיפים וערב.

    לאכול חוש

    אפשרות נוספת לסעודה על החוף בצ'אוונג היא Eat Sense. מסעדה מצוינת זו מגישה אוכל תאילנדי טעים, אותנטי ובריא תוך שימוש במרכיבים אורגניים טבעיים בלבד, פירות ים טריים ופירות מקומיים. המנות המיוחדות הן סרטנים רכים עם חצילים במשחת קארי ירוק וברווז צלוי בקארי אדום. התפאורה רומנטית להפליא, עם שולחנות לאור נרות ליד החוף וסעודות באוויר הפתוח.

    הזחל

    כשאתה נשאר בצ'אוונג, אתה יכול גם לבחור ללכת ללרדר לארוחת ערב. המסעדה הנהדרת הזו, המתארת את עצמה כגסטרו-פאב, משלבת אוכל מנחם עם קלאסיקות. הוא מתמקד באווירה, אותה הוא יוצר בעיצוב עץ יומרני, ובאווירה. מסעדת Larder מגישה מאכלים מודרניים מהמטבח הבריטי והאירופאי. אנא שימו לב כי מומלץ להזמין מקום מראש, שכן מסעדה זו בדרך כלל בתפוסה מלאה.

    אטרקציות בקוסמוי בספטמבר

    הגן הסודי של הבודהה

    אם אתה רוצה לעשות משהו שונה מאשר לשכב על החוף ורוצה לספוג קצת תרבות ולא קרני שמש, אולי תרצה לבקר בגן הבודהה הסודי. גנים אלה, הממוקמים כמעט מוסתרים בגבעות של קוסמוי הפנימית, נבנו על ידי חקלאי פירות מקומי, נים טונגסוק, בשנת 1976.

    הוא החל להקים מקדשים ופסלים על האדמות הירוקות השופעות שהיו בבעלות משפחתו. לקח לו חמש עשרה שנים להשלים את הגן שלו, שמורכב כיום מפסלים רבים בכל הצורות והגדלים, המתארים אלוהויות, בני אדם ובעלי חיים במגוון רחב של תנוחות. כל פסל ופסל מייצג פולקלור או מיתוסים והמקומיים יוכלו לספר לכם את הסיפור שמאחוריו. כאשר נים תונגסוק פרש לגמלאות, הוא שכר צוות של גננים וגננים כדי לתחזק את הגינה שלו ופתח אותה לציבור.

    גן הבודהה הסודי, הידוע גם בשם גן הקסמים וגן העדן, כולל גם מפל, נהר קטן וג'ונגל טרופי צפוף. מכיוון שהוא ממוקם במיקום כה מרוחק, לא ניתן להגיע לגן בדרך ציבורית. במקום זאת, עליך לעקוב אחר צבא הנגיש רק באמצעות 4X4. אם אתה לא רוצה לשכור רכב, אתה יכול להצטרף לסיור. הגן ממוקם על ראש גבעה, ומציע נוף מרהיב של הסביבה. בדרככם לשם תעברו על פני הנקודה הגבוהה ביותר של קוסמוי, נקודת תצפית נהדרת גם כן.

    משחק מואי תאי

    כמעט ההפך הגמור מביקור שליו בגן פסלים בג'ונגל הוא השתתפות במשחק אגרוף תאילנדי, או Muay Thai. כספורט הלאומי של תאילנד, תוכלו לראות משחק מואי תאי במקומות שונים. אבל המקום הגדול ביותר באי הוא בצ'אוונג.

    אצטדיון פאצ'בונצ'ה ממוקם בכניסה לסוי רגאיי והוא בעל קיבולת של 1,500 מקומות. איגרוף תאילנדי הוא אחד מענפי הספורט התובעניים ביותר בעולם וצפייה במשחק היא בהחלט חוויה תאילנדית ייחודית. אתה יכול להרגיש את האווירה והאווירה, שנוצרו על ידי קלרינטים ג'וואניים מסורתיים, תופים ומצילתיים, של משחק אמיתי בכל יום שני ושישי, מ 9 בערב עד חצות.