צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות תאילנדיות מקומיות בצ'אוונג ביץ'

    היכן למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר של חוף צ'אוונג?

    למרות שהמסעדות התאילנדיות המקומיות הטובות ביותר בצ'אוונג אולי אינן המסעדות הטובות ביותר בעיירת הנופש, הן אידיאליות לחוויה 'מקומית' אמיתית. האוכל התאילנדי ידוע בכל רחבי העולם בטעמיו הייחודיים, אך אין חוויה כמו ליהנות מאוכל תאילנדי שהוכן כמו שהעם התאילנדי אוהב אותו. תוך שימוש במרכיבים מקומיים טריים ותכשירים עתיקי יומין, מה שכבר מהווה חוויה יוצאת דופן נעשה מעורר תיאבון עוד יותר.

    בהיותן יעד פופולרי, רבות מהמסעדות התאילנדיות בצ'אוונג הפכו את המנות שלהן למערביות, והסירו חלק מהצ'ילי (ולעתים קרובות, הוסיפו עוד כמה באטים למחיר). עשינו כמיטב יכולתנו למצוא מקומות שנשארים נאמנים למתכונים המקוריים (ולמחירים) תוך שהם מקומות נוחים ונגישים, ומעניקים לכם טעימה מהנה מתאילנד.

    1. ציפור ירוקה

    פירות ים תאילנדיים במחירים נוחים

    מתאים ל: אוכל, תקציב

    Green Bird מתמחה במאכלי ים תאילנדיים במחירים נוחים, בהשוואה למקומות הגדולים יותר ממש על כביש החוף. זוהי מסעדה קטנה ולא יומרנית הממוקמת ממש ליד הכביש הראשי דרך צ'אוונג. למרות המראה המחוספס שלו, הוא נקי בקפידה וזוכה באופן עקבי לביקורות מצוינות – כפי שניתן לראות מקירות המסעדה, שם הם מוצבים.

    השירות הידידותי ביותר מוזכר לעתים קרובות במיוחד. הוא פופולרי במיוחד בקרב תיירים, עם כמה מהמנות האהובות ביותר כולל בזיליקום מטוגן וצ'ילי עם פירות ים ואורז מטוגן עם פירות ים. קרא/י עוד

    כתובת : 157/17 Moo 2 , דרך צ'אוונג ביץ ', צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, בנייה

    פתוח: מדי יום בין השעות 12:00-10:00

    טלפון: +66 (0)86 906 4638

    2. מסעדת מיטסמוי

    מקום ראשון לפירות ים בסגנון איסאן

    טוב עבור: אוכל

    מסעדת Meat Samui טוענת שהיא "מסעדת האוכל ופירות הים התאילנדית הגדולה ביותר בסאמוי", וכמעט בוודאות ראויה לתואר. הבניין הענק עם זוג לובסטרים ענקיים מוארים בחזית ממוקם לאורך הכביש ללא שם. הכביש פונה פנימה מהקצה הצפוני של צ'אוונג, ומקיף את ראש האגם.

    בתוך המסעדה תמצאו תפריט עם מעל 200 מנות, בעיקר פירות ים בסגנון איסאן. בין המנות הפופולריות ביותר הם לובסטר ברוטב תמרינדי וסרטנים מוקפצים בקארי צהוב.

    מיקום: 184/27 Moo 2, צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-23:00

    טלפון: +66 (0)89 727 2034

    3. פלוי סאמוי פירות ים ואוכל תאילנדי

    משתלם וקרוב לחוף הים

    טוב עבור: אוכל

    ל-Ploy Samui Seafood יש חצר קטנה משלו, ממש ליד הכביש הראשי בצ'אוונג, עם כל הסגנון הנפוץ של מסעדה תאילנדית מקומית קטנה. יש בו כיסאות פלסטיק, גגות מתכת פשוטים ומנגל מושחר בשימוש מתמיד.

    לתפריט יש גם הרבה מן המשותף, כולל מגוון מצומצם של מנות מערביות ומבחר נרחב של אוכל תאילנדי זול נהדר, כולל דיונון מטוגן ברוטב קארי ודגים מאודים ברוטב לימון. Ploy Samui הוא מקום פופולרי בקרב תיירים, להיות קרוב מספיק לחוף מבלי להיות תיירותי מדי.

    בניין: Chumchon Chaweng Yai Soi 4 , צ'אוונג, קוסמוי, סוראט תאני 84320, חנות

    פתוח: כל יום מ-11:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)94 971 4669

    4. מסעדת סוראט

    פירות ים תאילנדיים טעימים אך במחיר סביר

    מתאים ל: אוכל, תקציב

    מסעדת Surat היא מסעדה תאילנדית קטנה על המנגו הירוק סוי המפורסם של צ'אוונג. לא הרבה יותר מאשר חנות קטנה – בית הממסד, הוא ממוקם מעבר לפינה על פני רוב הברים והמועדונים, בקצוות החשוכים יותר של הרחוב.

    למרות היותו ממש ליד מיקום כה תיירותי, המחירים הם מה שהייתם מצפים ממסעדה תאילנדית מקומית, עם פאד קרא פאו (pad kra pao – בזיליקום תאילנדי מוקפצ) וצדפות מטוגנות עם רוטב צ'ילי בין ההצעות הטעימות אך במחיר סביר.

    מיקום: 166/32 Moo 2, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד