צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר ב- קוסמוי ב אוגוסט

    מהו מזג האוויר בקוסמוי באוגוסט?

    כמות הגשמים ברוב חלקי תאילנד נמצאת בשיאה באוגוסט, זוהי תחילת העונה הגשומה ולכן, הטמפרטורות ממשיכות לרדת מעט אם כי רמות הלחות יישארו גבוהות. טמפ' ממוצעת: 26-30 מעלות צלזיוס. בניגוד לרוב היעדים בתאילנד בחודש אוגוסט, קוסמוי נהנה מתנאים טובים ויבשים יחסית, כמות המשקעים קטנה מהאיים האחרים, ולכן גם בחודש זה, מומלץ לבקר דווקא בקוסמוי, בו כמות הגשמים מתחילה לעלות בחודש ספטמבר.

    טמפרטורה

    אוגוסט, בדיוק כמו כל שאר החודשים בקוסמוי, הוא חודש חם. הטמפרטורות הממוצעות במהלך החודש הן סביב 27°C עם שיא יומי ממוצע של 30°C וטמפרטורות נמוכות ממוצעות של 25°C.

    גשם

    זוהי תחלתה של עונת המונסון בתאילנד, אם כי בקוסמוי היא מתחילה מעט מאוחר יותר, לקראת חודש ספטמבר, ולכן יש כמות מכובדת של גשמים, אך הרבה פחות מביעדים אחרים, ככה שעדיין אפשר להנות מרוב הימים בחודש. מזג האוויר השמשי מושלם לבילויים בים וספורט ימי ולפעילויות חוץ הרבות באי.

    מלונות בקוסמוי באוגוסט

    W Retreat

    אחד המקומות הטובים ביותר ללינה בManam הוא W Retreat. אתר נופש מעולה זה, בדירוג 5 כוכבים, ממוקם על חוף הים וכולל 75 וילות עם בריכה פרטית. כל הווילות כוללות מתקנים מפוארים במיוחד, כגון טלוויזיות, מזגנים, מיטות שיזוף, בריכה פרטית, שולחן עבודה ומקלחת גשם חיצונית. מכון כושר, ספרייה, מגרש טניס, פעילויות חוף , ספא, שש מסעדות וברים וכן הלאה.

    חוף מלאטי ריזורט וספא

    בבופוט, נמצא אתר הנופש והספא המרשים מלאטי ביץ' (Melati Beach) בדירוג 5 כוכבים. אתר הנופש ממוקם על חוף כמעט פרטי במפרץ תונגסון בחוף הצפוני, ומציע נופים נהדרים. 77 הווילות והסוויטות כוללות טלוויזיות, טרסות שמש, מיני בר ועוד. כפי שהייתם מצפים מאתר נופש חמישה כוכבים, יש שתי בריכות, מרכז בריאות, אולם התעמלות, חדר ישיבות, ספרייה גדולה ושירות עוזר אישי. ישנן ארבע מסעדות, אך תוכלו גם לארגן שף שיבשל ארוחת ערב אישית בווילה שלכם או לארוחת ערב פרטית לאור נרות על החוף.

    חופי קוסמוי לחודש אוגוסט

    חוף של Nathon Town

    מורכב מחולות לבנים ומים רדודים. המים נקיים מסלעים ואלמוגים, ממש כמו השכן ליפא נוי, מה שהופך אותם למקום אידיאלי לשחות בו עם ילדים. עם זאת, Nathon Town אינה עיר תיירותית, שכן היא משמשת בעיקר כמרכז עסקי ומנהלי. זה המקום ללכת אליו אם אתם צריכים לבצע שיחה בינלאומית, לדבר עם בנק או לבקר בסניף הדואר הראשי. אמנם ניתן למצוא מקומות לינה, שנוטים להיות זולים יותר.

    גולת הכותרת היחידה בעיר היא הדרך הראשית המרופדת בבתי חנויות סיניות ישנות, שמוכרים מגוון רחב של דברים אקראיים, כולל הרבה זהב. אם אתם רוצים לקנות מזכרות, זה יהיה טוב לדעת כי הם הרבה יותר זול כאן מאשר בכל מקום אחר על האי. אין הרבה בידור מאורגן; מה שמושך אנשים לנאתון הוא האווירה השלווה והסביבה של מטעי קוקוס וכבישי חוף ציוריים.

    נאתון טאון (Nathon Town) היא גם ביתו של הנמל הראשי של האי. מכאן יוצאות מעבורות רבות לקו טאו (Koh Tao) ולקו פנגאן (Ko Phangan), המפורסמות בעולם בזכות מסיבות הפול מון שלהן.

    ברים ומסעדות

    מסעדת ביג ג'ון מאכלי ים

    מסעדה מפורסמת בליפא נוי, כמה קילומטרים מהעיר נתון, היא מסעדת מאכלי הים של ביג ג'ון. אחד השירותים שלהם, מלבד אוכל, הוא שירות איסוף לכל מי ששהה ברדיוס של עשרה קילומטרים. המסעדה ממוקמת ממש על החוף והיא בהחלט אחד המקומות הטובים ביותר לסעודה בשקיעה בקוסמוי. משפחות יכלו גם ללכת לשם לארוחת צהריים ולתת לילדים לשחק על החוף, במים הרדודים או במגרש המשחקים של המסעדה.

    בתפריט יש כמעט כל מנת פירות ים שתוכלו לחשוב עליה, כולל לובסטר, בס ים, שרימפס קינג, סנאפר אדום, צדפות וסרטנים כחולים.

    בר-מסעדה ג'ונס גארדן

    מקום נוסף שנקרא על שם בחור בשם ג'ון הוא המסעדה והבר של ג'ון. הוא ממוקם בלמאי. שוכן ליד כביש הטבעת בבית תאילנדי מסורתי באמצע גן מטופח. שם תוכלו לבחור בין סעודה באוויר הפתוח לבין סעודה תחת סלסלת עץ. התפריט כולל את כל המנות התאילנדיות המסורתיות, אך גם מנות בינלאומיות אהובות כגון סטייק ופסטה.

    אטרקציות בקוסמוי באוגוסט

    המומיה הנזירית של וואט קונאראם

    אין ספק שאחד המראות יוצאי הדופן ביותר באי הוא נזיר המומיה של וואט קונאראם. וואט קונאראם (Wat Khunaram) הוא אחד המקדשים יוצאי הדופן בקוסמוי, בעיקר בגלל הנזיר החנוט המוצג בו. שמו של הנזיר היה לונג פורדאנג והוא מת בשנת 1973 תוך כדי מדיטציה.

    זה היה רצונו להיות מוצג בקרן זכוכית לאחר מותו, וזה בדיוק המקום שבו הוא נמצא מאז. אפילו יותר משלושים שנה לאחר מכן, הגוף מראה מעט מאוד סימן של ריקבון. עבור רוב המערביים זה מזעזע ולא נוח לראות גופה כזו, אבל עבור התאילנדים זו דרך לחשוב על חיים ומוות. הם רואים את הגוף כמי שנמצא שם כדי לסגוד לו ורואים במוות הזדמנות להיוולד מחדש לחיים טובים יותר.

    לונג פורדנג הפך לנזיר כשהיה בן 20 והפך למנהיג רוחני ומורה גדול. הוא היה ידוע בכישורי המדיטציה שלו, הכוללים טכניקות נשימה איטית. אומרים שצריכת האוכל והחמצן הנמוכה שלו האטה את חילוף החומרים שלו וגרמה לגופו לשמר אותו היטב בחום התאילנדי הלוהט. עיניו התייבשו, וזו הסיבה שהגוף מרכיב משקפי שמש עכשיו.

    מלבד נזיר המומיה, וואט חונאראם הוא מקדש בודהיסטי טיפוסי, מקום שאליו הולכים המקומיים להתפלל ולהתאסף. אתה יכול להסתכל מסביב וכמובן לקנות מזכרות בודהיסטיות וחפצים.

    נסיעה בכבלים סקיי פוקס

    פעילות מוצעת אם אתם רוצים קצת יותר אקשן נסו הנסיעה בכבלים של Sky Fox. זה לא משהו לאנשים שיש להם פחד גבהים, מכיוון שזה כרוך בהחלקה בין צמרות העצים. לסקיי פוקס יש שבע תחנות נפרדות, כל אחת בגובה שונה.