צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    חוף סילבר בקוסמוי


    האד תונג טה-קיאן (קריסטל ביי) ליד למאי

    סילבר ביץ' הוא גן עדן טרופי באורך 250 מטר השוכן במפרץ קטן ומקסים צפונית לחוף למאי. הוא פונה לכיוון צפון־מזרח למרגלות הגבעות והצוקים המפרידים בין לאמאי לאזור צ'אוונג הפופולרי, בחוף המזרחי של קוסמוי.

    סילבר ביץ' ידוע גם בשם האד תונג טה-קיאן (Haad Thong Ta-khian) (שפירושו 'חוף עצי טה-קיאן' בתאילנדית), ומארח 4 מלונות ומסעדות: אתר הנופש קריסטל ביי ביץ', אתר הנופש סילבר ביץ', אתר הנופש תונגטקיאן ומועדון היאכטות קריסטל ביי, אשר יחד תופסים את כל אורך החוף. עם זאת, גם אם אינכם שוהים באחד המלונות עדיין יש לכם גישה חופשית לרצועת חול שלווה זו, המציעה כמה הזדמנויות טובות במיוחד לשיזוף, שחייה ושנורקלינג.

    פעילויות ונקודות עיקריות בסילבר ביץ'

    חוף סילבר אולי קטן, אך עדיין יש בו הרבה מקום לקבל את פני המבקרים בשל העובדה שהוא (עדיין) לא ידוע במיוחד. המפרץ מדהים ומציע הזדמנויות מצוינות לשנורקלינג בין הסלעים בשני הקצוות. כמה סלעי גרניט גדולים ניצבים במים ועל החוף, לכם חשוב להיזהר.

    קיאקי ים זמינים להשכרה תמורת תשלום קטן במלונות השוכנים על החוף. ישנם מספר מכוני מסאג' על החוף בצל העצים המציעים מגוון גדול של מסאג'ים, טיפולים ואפילו מניקור ופדיקור. המחירים כאן דומים לכל מקום אחר בקוסמוי.

    איפה אוכלים בסילבר ביץ'

    המסעדה של אתר הנופש כוללת טרסה המשקיפה על מי האזמרגד של המפרץ. מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים אהובים מוגשים כאן בין השעות 08:00 ל-10:00. אתר הנופש כולל אזורים פנימיים וחיצוניים, ומציע גם נופים נהדרים של הים. בהיותו תוספת עדכנית יותר לנוף, אתר הנופש תונגטקיאן (Thongtakian Resort) מעוצב בסגנון עכשווי. מסעדת החוף של אתר הנופש מהווה מקום נהדר לסעוד בו מאכלי ים מקומיים ומנות מערביות קלאסיות.

    מועדון היאכטות קריסטל ביי (ידוע גם בשם מועדון היאכטות של סאמוי) ממוקם בקצה הדרומי של החוף. הוא מארח מרכז צלילה – Easy Divers – המציע מגוון רחב של טיולי יום וקורסי PADI. המלון כולל גם מועדון/מסעדה על החוף – Crystal Bay Beach Club – המציע מוזיקה חיה, בריכה על החוף ומנות תאילנדיות ובינלאומיות טריות.

    חוף סילבר בקוסמוי

    מקום: Silver Beach, March, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד