צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג אוויר בקוסמוי

    תנאי מזג האוויר, עונות והאקלים ב- קוסמוי

    מזג האוויר בקוסמוי ממש נעים רוב הזמן. האקלים בסאמוי מגיע בשלוש עונות שונות: יבשה, חמה וגשומה. תאילנד שוכנת בין האזור הטרופי של סרטן לקו המשווה (מעט קרוב יותר לזה האחרון), מה שהופך את האקלים שלה לחמים ולחים כל השנה. רמת הלחות היא בין 70% ל-85%, והטמפרטורות הממוצעות נעות סביב 28 מעלות צלזיוס.

    קוסמוי מציעה את כל מה שנופשים ממדינות ממוזגות קרירות יותר יכולים לחלום עליו מבחינת תנאי מזג האוויר. עם ימים שטופי שמש במשך רוב השנה, הדבר היחיד שתרגישו כאן לעתים רחוקות הוא קר. תוכלו ליהנות מתנאי מזג האוויר האופטימליים בקוסמוי בין דצמבר לאוגוסט.

    מזג האוויר בקוסמוי בעונת השיא

    העונה היבשה בסאמוי נמשכת מדצמבר עד פברואר, תן או קח כמה שבועות. הוא מציע טמפרטורות חמות אך נסבלות, מעט גשם, ים רגוע ורוחות קלות. עבור רבים, זה הזמן למזג האוויר הטוב ביותר בקוסמוי והזמן האידיאלי לנפוש כאן. עבור מלונות וכל עסק הקשור לתיירים, זוהי עונת השיא.

    מזג האוויר בקוסמוי בעונה החמה

    התקופה החמה ביותר בשנה היא בין מרץ למאי. זה זמן נהדר לבקר באי אם אתה יכול לעמוד בטמפרטורות של +30 מעלות צלזיוס. תקופה זו מסמנת את תחילת המונסון, שכן יש גם עלייה בכמות המשקעים. גשמים אלה מסייעים למקומיים ולמבקרים כאחד להתקרר, אך גם מגבירים את הלחות.

    התקופה שבין יוני לאוגוסט נחשבת לעונת השיא בסאמוי. נופשים רבים מנצלים את תקופת חופשת הקיץ הארוכה באירופה כדי לבקר בקוסמוי. בחודשים יולי ואוגוסט, מזג האוויר בדרך כלל עוקב אחר דפוס חוזר: שמש בשעות היום ואחריה סופות רעמים בשעות אחר הצהריים המאוחרות. זה נעים מאוד, במיוחד מכיוון שהחופים והאטרקציות נוטים להיות פחות צפופים בתקופה זו של השנה.

    מזג האוויר בקוסמוי בעונת השפל

    מספטמבר עד נובמבר אנו רואים את שיא המונסון, ולכן, את הגשמים הכבדים ביותר. גם בשלב זה הוא לא נופל כל יום ולפעמים רק בהתפרצויות קצרות. תחזיות מזג האוויר של קוסמוי הופכות ליותר ויותר לא אמינות ככל שהתנאים הופכים לבלתי צפויים.

    זה לא הזמן הטוב ביותר לבוא לחופשת חוף או צלילה, שכן הראות מצטמצמת בכ-30%. חוץ מזה, ים ורוחות קשים יותר יכולים להפוך את השיט בסירה למסוכן. היתרונות של עונת השפל בסאמוי הם שהחופים פחות צפופים, ומחירי המלונות נמוכים יותר. בקוסמוי יש גם מבחר טוב של פעילויות מגניבות שיעסיקו אתכם בימים גשומים.