צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מסעדות תאילנדיות בקוסמוי

    היכן למצוא את האוכל המקומי הטוב ביותר של קוסמוי?

    המסעדות התאילנדיות הטובות ביותר בקוסמוי יתנו לכם את ההזדמנות לגלות את כל הדקויות של אחד המטבחים הנערצים ביותר בדרום מזרח אסיה. המטבח התאילנדי בקוסמוי נהנה מכל ההשפעות הקולינריות שקיבל, כאשר מנות מארבעת האזורים העיקריים של תאילנד עצמן מושפעות מאלו של המדינות השכנות.

    בהיותה אי, קוסמוי מציעה למבקריה גם את ההזדמנות להתענג על פירות הים הטעימים והדגים הטריים שנתפסו במים שמסביב. הרשימה שלנו של המסעדות התאילנדיות הטובות ביותר בקוסמוי היא אקלקטית ככל האפשר מבחינת מחירים וטעמים. בכל אחד מהמקומות המומלצים האלה מגישים מאכלים תאילנדיים מצוינים – החל מהטום יאם גונג (tom yum gong – מרק שרימפס חריף) המפורסם בעולם, דרך פאד תאי (pad Thai – אטריות מטוגנות), דרך הקואה קלינג (kua kling  קארי יבש מדרום תאילנד) הפחות מוכר, ועוד.

    1. זעפרן

    אוכל חמישה כוכבים עם נוף לחוף הים

    טוב עבור:

    • אוכל
    • מותרות

    זעפרן היא מסעדה יוצאת דופן הממוקמת על ראש גבעה, המשקיפה על ים אנדמן והחוף הצפון-מזרחי של האי סאמוי. המסעדה ממוקמת באזור הצפוני של לאמאי, בשטח של עץ בניאן סאמוי (Banyan Tree Samui) המלכותי.

    עם אווירה ועיצוב מעודנים, שירות ללא דופי ודיסקרטי ומעל לכל, אוכל תאילנדי טעים, זעפרן הוא מסוג המקומות המוקדשים לפינוק חושי בלתי נשכח בקוסמוי. אורחים רבים השוהים באתרי נופש אחרים מזמינים שולחן ומגיעים לזעפארן כדי ליהנות מהנוף ומהחוויה – לפעמים יותר מפעם אחת במהלך שהותם.

    מקום: Banyan Tree Samui, 99/9 Moo 4 , חוף למאי, מארט, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 18:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 915 333

    2. גור תאי

    הגדרות ידידותיות ומטבח תאילנדי נהדר, במחיר הוגן

    טוב עבור:

    • אוכל

    Kob Thai היא אחת המסעדות הפופולריות ביותר בלמאי, הממוקמת בסביבה שלווה מאוד כ -200 מטרים מכביש הטבעת של סאמוי. המסעדה נפתחה בשנת 2012 תחת ניהול צרפתי והיא ממוקמת על מגרש גדול למדי הכולל 8 טרסות ובריכת שחייה.

    העיצוב, המיקום והתכונות משתלבים כדי להפוך את המקום לידידותי מאוד למשפחה. גולת הכותרת הגדולה היא המנות המוצעות. מסעדת Kob Thai מתמחה במנות תאילנדיות מסורתיות שהוכנו על ידי צוות מוכשר. יתר על כן, המסעדה היא יומרות במחיר סביר.

    מקום: Haad Lamai 3 , חוף למאי, קוסמוי, סוראט תאני 84310, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 12:00-22:30

    טלפון: +66 (0)82 534 9325

    3. צמרות עצים סקיי אוכל ובר

    מנות תאילנדיות מהשורה הראשונה בצ'אוונג

    טוב עבור:

    • אוכל
    • חיי לילה
    • מותרות

    מסעדת Tree Tops היא מסעדת אתר הנופש עטורת הפרסים הייחודית של המלון. בנוסף להגשת מנות מהשורה הראשונה, מסעדה זו מאפשרת לאורחיה לסעוד באווירה ייחודית: 8 בתי עץ פרטיים עם צדדים פתוחים העומדים בחופה. כל אחת מהן יכולה להכיל עד 8 ארוחות ערב, הדורשות הזמנה.

    התחושה של אכילה במקום כל כך מקורי היא כבר אינטנסיבית, ואיכות האוכל התאילנדי המוגש ב-Tree Tops תיקח את בלוטות הטעם שלכם לשיא חדש. המטבח התאילנדי חוזר כאן על ידי השף, שיש לו ניסיון רב בשילוב טעמים מכל רחבי העולם.

    מקום: Anantara Lawana Koh Samui Resort, 92/1 Moo 2 , בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 18:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 960 333

    4. קהו גלונג מסעדה תאילנדית

    פופולרי בצ'אוונג ביץ' למטבח תאילנדי אמיתי

    טוב עבור:

    • אוכל

    המסעדה התאילנדית Khaw Glong היא אחד המקומות הפופולריים ביותר לטעום מאכלים תאילנדיים אותנטיים בצ'אוונג. במסעדה פופולרית במיוחד זו, הסועדים יכולים להתענג על מאכלים מסורתיים טריים, המוכנים תוך שימוש במרכיבים מקומיים טריים.

    המסעדה מעוצבת בסגנון תאילנדי עכשווי ומציגה אווירה נעימה וידידותית. אתה יכול למצוא את Khaw Glong ממוקם בסמטה קטנה ליד דרך צ'אוונג ביץ ', מאחורי בנק Kasikorn ליד מלון אייארה ביץ 'מלון ופלאזה.

    מיקום: 200/12 Moo 2, דרך צ'אוונג ביץ', בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 13:00-21:30

    טלפון: +66 (0)89 154 4560

    5. פנסירי ביסטרו תאילנדי

    מנות תאילנדיות קלאסיות תוצרת בית בדרום צ'אוונג

    טוב עבור:

    • אוכל

    Phensiri Thai Bistro הוא עסק משפחתי אופנתי אך לא יומרני, המגיש מבחר גדול של מנות תאילנדיות קלאסיות כמו פאד תאי גאי (אטריות מטוגנות עם עוף), טום יאם (מרק חריף), קארי בקר מסאמן ועוד.

    Phensiri Thai Bistro, הממוקמת בחלק הדרומי של צ'אוונג, מרחק קצר מאוד מהווילה החדשה, היא מסעדה בסגנון עכשווי בגודל צנוע עם פינות אוכל פנימיות וחיצוניות (מתחת לפרגולה). במחיר סביר, Phensiri מארח גם שיעורי בישול תאילנדי.

    מיקום: 80/30 Moo 3 , צ'אוונג ביץ' רואד, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:50-22:30

    טלפון: +66 (0)77 945 151

    6. האט קפה

    במחיר סביר התמחויות תאילנדיות תוצרת בית

    טוב עבור:

    • אוכל
    • תקציב

    האט קפה (Hut Café) הוא עסק משפחתי פשוט, נטול סלסולים, המגיש אוכל תאילנדי ביתי טעים במחירים נוחים בבופוט. תוכלו למצוא אותו בקצה המזרחי של כפר הדייגים בופוט (Bophut), ממש מול המלון.

    מבשרים וקארי אחרים, דרך פירות ים טריים ועד מנות תאילנדיות קלאסיות, The Hut Café מגיש אוכל דשן ומוכן היטב באווירה תאילנדית מאוד – במובן של נינוחות. המסעדה היא למעשה בית המשפחה של הבעלים, שאליו נוספו תריסר שולחנות כדי להושיב את הלקוחות בפנים או מלפנים, לחוויה החיצונית.

    מיקום: 3/3 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 13:00-22:00

    טלפון: +66 (0)87 278 1536

    7. קפה האחיות המתוקות

    מקום קטן ומזמין בבאן באנג קאו

    טוב עבור:

    • food

    בית הקפה Sweet Sisters ממוקם לאורך כביש הטבעת של סאמוי, בין לאם סור (Laem Sor) ולאם (Laem Set) בחלק הדרומי של קוסמוי (Koh Samui). המיקום הלא מוכר הזה לא צריך לרסן את ההתלהבות שלכם לעצור ולטעום את האוכל האורגני המעולה שלהם. המקום די קטן אך מזמין. פשוט ונוח, הוא כולל גם משחקים לילדים.

    כל מה שמוגש – או נמכר על המדפים – כאן הוא טבעי ואורגני: בבית הקפה Sweet Sisters Café לא נעשה שימוש במונוסודיום גלוטמט (MSG) או בחומרים כימיים אחרים. למנות התאילנדיות שלהם יש טוויסט פיוז'ן וטעם נהדר, המשופרים על ידי הטריות והאיכות של המרכיבים המשמשים להכנתן.

    מיקום: 4170, Na Mueang , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-21:00

    טלפון: +66 (0)86 470 8631

    8. מסעדת סביאנגלה

    פירות ים טריים במחיר סביר

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Sabienglae בלמאי מגישה פירות ים טריים ופנטסטיים במהירות מפתיעה ובמחירים נוחים להפליא. באזור קוסמוי יש מספר מסעדות הנושאות את השם "Sabienglae", אך זו הראשונה ונותרה הטובה ביותר באי. אתה יכול למצוא את המסעדה ממש בצד הדרך לכיוון דרום מאמאי.

    המלון ממוקם ממש על החוף, והפריסה הפתוחה הפשוטה של המלון מאפשרת לכם ליהנות מבריזת הים הקרירה. אנו ממליצים בחום על סרטני המלך המטוגנים בשמן עמוק ברוטב תמרינדי. כל סרטן הוא 100 גרם של כבד ואת הרוטב הוא חריף וטעים מאוד.

    מיקום: 438/82 Moo 1, דרך טוויראט פאקדי, מרץ, קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 10:00-22:00

    טלפון: +66 (0)77 332 651

    9.קרואה בופוט מסעדה תאילנדית

    בחר בפנים או בחוץ על החוף

    טוב עבור:

    • אוכל

    מסעדת Krua Bophut מציעה מבחר של פינות אוכל, כולל חדר מקורה בסגנון מסורתי ושולחנות על החוף – לא קשה לנחש איזו היא הפופולרית ביותר. התפריט מעט יקר, אך כולל מגוון טוב של מנות תאילנדיות מסורתיות טעימות ומוכנות היטב.

    מנות בולטות כוללות עוף מוקפץ עם קשיו וברווז עם 3 תבלינים. Krua Bophut הוא סביבה רומנטית נעימה לארוחה מקסימה בכפר הדייגים.

    מיקום: 16/16 Moo 1, דרך חוף בופוט, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום מ-13:00 עד חצות

    טלפון: +66 (0)77 430 030

    10. פיל שמח

    סועד מקומי קלאסי וותיק

    טוב עבור:

    • אוכל

    Happy Elephant היא מסעדה מקומית הממוקמת בלב כפר הדייגים בבופוט מאז 1995. החלק העיקרי של המסעדה שוכן במבנה עץ מקסים וכפרי, עם שולחנות ערוכים על החול מאחוריו ברוב הערבים. המחירים מעט גבוהים, מכיוון שהוא נמצא ממש באמצע יעד תיירותי פופולרי.

    מסעדת Happy Elephant משתמשת במרכיבים מהשורה הראשונה, כך שזו בחירה פופולרית עבור תיירים ומקומיים שמחפשים משהו קצת מיוחד. לצד מבחר מרשים של מנות בינלאומיות איכותיות, יש קלאסיקות תאילנדיות כמו טום יאם, פאד תאי ופאנאנג קארי.

    מיקום: 79/9 Moo 1, כפר הדייגים, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 11:00-10:00

    טלפון: +66 (0)77 427 222