צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    פארק לאומי אנג תונג

    הפארק הימי הלאומי אנג תונג הוא ארכיפלג בתולי של 42 איים במפרץ תאילנד. הוא כולל הרי גיר מתנשאים, ג'ונגל עבות, חופים עם חול לבן, מפלים ומפרצונים ואגמים נסתרים שניתן לחקור. האזור המוגן של יותר מ -100 קמ"ר של יבשה וים יש מגוון ביולוגי עשיר. שנורקלינג, טיולי הליכה, קיאקים בים, צלילה ופשוט מנוחה הן הפעילויות העיקריות מהן ניתן ליהנות באנג תונג.

    רוב המבקרים מגיעים לטיול יום על ידי הצטרפות ושכירת סירה מקוסמוי או מקו פנגאן. בונגלוס פשוטים ואוהלי קמפינג זמינים בקו וואה טה לאפ (Koh Wua Ta Lap) עבור אורחים המעוניינים ללון בהם. במשרדי הפארק פועלת מסעדה פשוטה. למרות הפופולריות הגוברת שלו, האיים שמרו על המשיכה לגלויות התמונות שלהם.

    היסטוריה קצרה של הפארק הלאומי הימי אנג תונג

    הפארק הלאומי הימי אנג תונג, שהוקם בשנת 1980, משתרע על שטח של יותר מ-80% מהארכיפלג כולו. מעמדו כפארק לאומי מבטיח שהפיתוח יישאר מינימלי. רק לכמה מפעילי טיולים מורשים יש גישה לפארק.

    אנג טונג זכה לתהילה נרחבת כשהופיע ברומן "החוף" מאת אלכס גרלנד. זהו היעד שבו תרמילאים בחיפוש אחר אוטופיה סודית באי הקימו מחנה. הסרט הבא בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו צולם למעשה בקו פי פי לה, אבל עד אז, אנג תונג כבר היה ברשימות הדלי של מטיילים רבים.

    רק אחד מהאיים שלה, קו פאלואיי, מיושב. זהו ביתה של קהילה צוענית ימית המשמרת במידה רבה את אורח החיים המסורתי של הדיג.

    מהם רגעי השיא של הפארק הימי הלאומי אנג תונג?

    בפארק הימי הלאומי אנג תונג יש כמה מהנופים יוצאי הדופן והמרהיבים ביותר בכל תאילנד. צוקי הגיר התלולים שלו, שחלקם מתנשאים לגובה של עד 400 מטרים, נוצרו לצורות מופלאות על ידי מאות שנים של סחף.

    בפארק ימי זה יש 4 סוגים של יערות, כולם שופעים חיות בר. חלק מהיצורים שחיים כאן הם לנגורים (קופים ארוכי זנב), אנפות קטנות, לוטרות שעירות, אנפות שונית האוקיינוס השקט, נשרי ים לבנים, צבי ים, איגואנות ופיתונים. הים שמסביב מציע כמה אתרי שנורקלינג וצלילה הגונים.

    עם 42 איים לגלות, סיור מלא בפארק הימי הלאומי אנג תונג ייקח שבועות. רק איים מעטים מבקרים במהלך טיולי יום מסאמוי. אלה כוללים את קו וואה טה לאפ הנ"ל .

    בנוסף, רוב המבקרים עם כמות מוגבלת של זמן למצוא את דרכם קו מאי (אי האם). באי זה יש חוף מדהים ולגונת מים מלוחים בפנים הארץ הנקראת אגם אמרלד (Thale Nai). אתה יכול לטפס על כמה שבילים וגרם מדרגות עץ לראש ההר הסמוך, שם אתה מקבל נוף מלא של גוף המים הירוק הזה. בקו סאם סאו (Ko Sam Sao – אי החצובות) יש שונית אלמוגים, קשת סלעים גדולה ודרמטית וכמה אתרי הליכה נהדרים.

    טוב לדעת על הפארק הימי הלאומי אנג תונג

    רק סירות תיירים שאושרו על ידי הממשלה מורשות להיכנס לפארק הימי הלאומי אנג תונג. תוכלו להזמין טיולי יום לקוסמוי, קו פנגאן או קו טאו. ניתן גם לארגן הפלגות על בסיס לייבורד והשכרת סירות מנוע. רוב הסיורים עוצרים במספר מוקדים שונים. הם משלבים יום של טיולים רגליים, סיורים, קיאקים ומנוחה על החופים. חלק מהטיולים דורשים רמה טובה של כושר, אז הקפד לבדוק עם המדריך שלך על רמת הקושי לפני היציאה לדרך!

    הפארק הימי הלאומי אנג תונג (Ang Thong) נמצא במרחק של 28 ק"מ מסאמוי (Samui) ובמרחק של 32 ק"מ מפנגן (Phangan). הזמן הטוב ביותר לבקר בפארק הלאומי הימי אנג תונג הוא ממרץ עד אוקטובר, כאשר הים רגוע יותר. הפארק סגור לפעמים בגלל מזג אוויר סגרירי מנובמבר עד ינואר.

    הפארק הימי הלאומי אנג תונג

    מקום: Ang Thong , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד