צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    אטרקציות בקוסמוי ביום גשום

    מה לעשות ביום גשום בקוסמוי

    הדברים הנהדרים האלה לעשות בקוסמוי כשיורד גשם יכולים לספק הקלה מכיוון שטפטוף יכול להיראות כמו אסון עבור אלה שנמצאים בחופשה באי. אחת הסיבות העיקריות לבקר בקוסמוי – או בכל אזור סובטרופי, לצורך העניין – היא כדי לברוח ממזג האוויר הקר הטיפוסי של מדינות הצפון. עם זאת, מזג אוויר רטוב לא אומר לבזבז יום על ידי הסתתרות בחדר המלון שלך.

    התחושה השלילית לגבי יום גשום בזמן חופשה בסאמוי צריכה להיות מתונה מהסיבות הבאות: ראשית, יום גשום באזורים הטרופיים אינו קר – הטמפרטורה הנמוכה ביותר שנרשמה אי פעם בסאמוי היא 17.8 מעלות צלזיוס – ושנית, יש רשימה טובה של אטרקציות באי כשיורד גשם! ראה למטה את הרשימה הלא ממצה שלנו של מה לעשות ביום גשום בקוסמוי.

    1.סנטרל פסטיבל סאמוי

    Shop, eat and play indoors

    טוב עבור: Shoppers
    Central Festival Samui הוא מתחם אוכל, קניות ופנאי ענק הממוקם בלב צ'אוונג. הקניון ממוקם בסביבה קרירה, בין אגם צ'אוונג לחוף הים. הוא מארח מגוון רחב של אפשרויות ליהנות זמן רב תוך הימנעות מהגשם.

    ארבעת החלקים המרכיבים את מתחם הקניות הגדול הזה כוללים ארקיידים ואפשרויות בילוי אחרות. יש בו גם מספיק בוטיקים ומסעדות לכל המשפחה כדי שיהיה לה יום גשום נהדר בסאמוי.


    מיקום: 209/3 Moo 2, בופוט, קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    פתוח: מדי יום בין השעות 11:00-23:00

    טלפון: +66 (0)77 913 000

    2. פנקו את עצמכם בספא או בטיפול מסאג'

    למנוחה ורגיעה בכל רחבי סאמוי

    מתאים ל: זוג, יחיד, קבוצה

    • זוגות
    • רק
    • קבוצה

    טיפולי ספא ומסאג'ים בקוסמוי הם דרך מהנה ומרגיעה לשכוח את הגשם בזמן חופשה באי. מבחר גדול של אתרי ספא עצמאיים איכותיים ממוקמים ברחבי האי סאמוי, רובם בעיירות הנופש הגדולות. החופשה שלכם בקוסמוי תהיה מתגמלת יותר עם מקומות כאלה להירגע ולהיטען מחדש.

    אתה יכול גם למצוא מקומות חלופיים עם תוכניות הכוללות צום כבד ומדיטציה. את סצנת הספא באי משלים עוד יותר המספר ההולך וגדל של מכוני ספא חדשים ומתוחכמים, שרבים מהם הם מקלטים בתוך בתי מלון ואתרי נופש. אפילו מפגש רפלקסולוגיה פשוט יגרום לכם להרגיש טוב יותר אחרי יום מרגש על החוף או קפיצה באי.

    3. הצטרפו לשיעור בישול תאילנדי

    Discover the secrets of Thai cuisine

    מתאים ל: משפחות, זוגות

    שיעורי בישול תאילנדי בקוסמוי הם דרכים נהדרות ובונות לבלות את היום באי. אתה זוכה ללמוד משהו חדש ומכיוון שכולם אוהבים לאכול, לבלות יום גשום ללמוד כיצד להכין מטבח תאילנדי בהחלט לא יתבזבז. הפופולריות של המטבח התאילנדי עלתה בהתמדה מאז סוף המאה ה-20, וקוסמוי מארחת כיום בתי ספר רבים לבישול תאילנדי מכובד.

    למד כיצד לחלוט מנות אקזוטיות טעימות, ולאחר מכן לטעום אותם; האם יש דרך טובה יותר לבלות יום גשום? הדובדבן שבקצפת הוא שתוכלו להפתיע את החברים והמשפחה שלכם עם הידע הקולינרי החדש שלכם ברגע שתגיעו הביתה. קרא/י עוד

    4. צאו לבאולינג או צפו בסרט בטסקו לוטוס

    כיף בקניון הגדול הראשון של סאמוי

    טוב עבור:

    • משפחות

    טסקו לוטוס צ'אוונג היה מרכז הקניות הגדול הראשון שהתיישב באי סאמוי. מלבד אפשרויות הקניות המעניינות שלה – סופרמרקט ובוטיקים, כמו גם אפשרויות לסעודה (בעיקר מסעדות מותגי רשת) – היא מארחת מספר אפשרויות פנאי שנועדו לבדר את כולם ביום גשום.

    ציבור ההולכים לקולנוע יכול ליהנות מאולם קולנוע מייג'ור מולטיפלקס בעל שלושה מסכים, המציג סרטים תאילנדיים ומערביים; חובבי ספורט מקורים יכולים ללכת לזרוק כמה כדורים באולם הבאולינג, וזמרי וואלה יכולים לפרוץ מנגינה בדוכני הקריוקי (כולל דוכנים משפחתיים / קבוצתיים גדולים).

    Location:   1/7 Moo 6, Tawirat Phakdi Road, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

    פתוח: כל יום בין השעות 9:00-10:00

    טלפון: +66 (0)77 245 400

    קבל חליפה חדשה בהתאמה אישית אצל חייט

    חליפות ושמלות איכותיות במיוחד בשבילך

    טוב עבור:

    • קונים

    היכולת והמקצועיות של חנויות החייטים שהוקמו בתאילנד (המנוהלות בעיקר על ידי אינדיאנים ילידים ופקיסטנים) מוכרות באופן נרחב. בקוסמוי תוכלו למצוא חייטים בכל עיירות הנופש הגדולות.

    אתה יכול לקבל חליפה או שמלה איכותית בהתאמה אישית בשבריר מהמחיר שתקבל באירופה או בארה"ב. אל תהססו להתמקח קשה (תמיד עם חיוך) וללכת על לפחות 3 אביזרים כדי להבטיח שהכל נעשה בדרך שלך.

    6. קבל קעקוע

    מקומות מגניבים לקבלת דיו בכל רחבי סאמוי

    חושבים לעשות קעקוע חדש בזמן חופשה באי בקוסמוי? בצ'אוונג לבדה תוכלו למצוא עד 20 סטודיואים מקצועיים לקעקועים, ורבים נוספים ניתן למצוא ביעדים העיקריים של סאמוי – לאמאי ובופוט.

    קעקועים זמניים וקבועים זמינים ברוב הסטודיו, ואם אתם רוצים לחוות קעקוע תאילנדי אמיתי, עם דיו על מקל במבוק, הוא זמין גם במכוני קעקועים רבים. למה לא להביא הביתה מזכרת יפה ובלתי נשכחת מהחופשה שלכם בקוסמוי?

    7 מואי תאי (איגרוף תאילנדי)

    טוב עבור: הרפתקאות

    מואי תאי (Muay Thai – אגרוף תאילנדי) הוא ענף הספורט הלאומי המועדף על תאילנד, והוא נלקח ברצינות רבה בכל רחבי המדינה. קו מוסתר אינו יוצא מן הכלל. למרות שמואי תאי נחשבת לאמנות הלחימה המסוכנת ביותר בעולם, היא חיננית באופן מפתיע לצפייה.

    בצ'אוונג יש שני אצטדיוני אגרוף תאילנדיים, שבהם מתקיימים קרבות מואי תאי קבועים, שבחלקם משתתפים לוחמים זרים ותאילנדים. אצטדיון צ'אוונג הוא הגדול ביותר בסאמוי ומארח את כל הקרבות הגדולים באי. קרבות נערכים בדרך כלל פעמיים בשבוע בלילות שני ושישי, אך בעונת השיא יש לעתים קרובות קרב נוסף ביום ראשון בערב. הקרבות מתחילים בשעה 21:00 והערב נמשך בדרך כלל כ-3 שעות, עם עד 10 קרבות קטנים יותר לפני הקרב הראשי. אם אתם רק רוצים לתפוס את האירוע המרכזי, אז היכנסו בסביבות השעה 22:00 או 22:30.