צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    רציפי המעבורות של קוסמוי

    הגעה במעבורת אל קוסמוי והאזור

    הגעה לקוסמוי במעבורת היא אפשרות נעימה וחסכונית אם אינכם נוסעים במטוס. הנסיעה מהמזח הראשי ביבשת – דונסאק – אורכת כשעתיים. ההפלגה בדרך כלל רגועה ובעלת תחושת חופשה חזקה.

    בקוסמוי יש 4 רציפי מעבורות. לכל אחד מהם יש קשרים שונים ליבשת ולאיים כמו קו פנגאן וקו טאו. נאתון הוא נמל ההגעה והעזיבה העיקרי של המעבורת על הקו. מזח נאתון (Nathon Pier) משרת בעיקר את חברות המעבורות סיטראן (Seatran) ולומפראיה (Lomprayah). יש מעבורת שיוצאת לדונסאק כל שעה בין השעות 5: 00-19: 00. ממוקם על החוף המערבי של קוסמוי, Nathon היא עיר הבירה של האי. הוא מארח את כל משרדי הממשלה הרשמיים, כמו גם את מסוף המעבורות הראשי של האי. סמוי. מזח ליפא נוי הקטן יותר מחובר למזח דונסאק, מעט מדרום לסוראט תאני. מזח באנגראק ממוקם צפונית-מערבית לקוסמוי, ומשמש כחיבור העיקרי בין קו פנגאן לקו טאו. מזח מאנאם מציע מעבורות המקנות אל 2 האיים ואל סוראט תאני (Surat Thani).

    1. מזח נתון

    מזח נתון משרת בעיקר את חברות המעבורות Citran ו- Lumpria. יש מעבורת שיוצאת לדונסאק כל שעה בין השעות 5: 00-19: 00. ממוקם על החוף המערבי של קוסמוי, דטון היא עיר הבירה של קוסמוי. הוא מארח את כל משרדי הממשלה הרשמיים, כמו גם את מסוף המעבורות הראשי של האי.

    מקום: Ang Thong , קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 05:00-19:00

    טלפון: +66 (0)82 485 6448

    2. מזח ליפא נוי

    מזח ליפא נוי נמצא מעט צפונית לטאלינג נגאם, בחוף המערבי של קוסמוי. הוא ידוע גם בשם מזח המעבורת ראג'ה, שהוא שמה של החברה המפעילה מעבורות ממזח זה. מעבורות יוצאות למזח דונסאק (Donsac Pier) שביבשת מדי שעה בין השעות 05:00 ל-18:00.

    המיקום של מזח ליפא נוי נמצא מעט מחוץ לכביש הטבעת, מה שהופך אותו לפחות קל להגיע אליו. מוניות אל מזח זה וממנו בדרך כלל יקרות יותר ממזחים אחרים בקוסמוי.

    מקום: Lipa Noi , מחוז קוסמוי, סוראט תאני 84140, תאילנד

    פתוח: כל יום בין השעות 5:00-18:00

    3. מזח בנגרק

    מזח באנג ראק ידוע גם בשם מזח הבודהה הגדול, שכן הוא נמצא מדרום לקו פאן, אי קטן שבו שוכן וואט פרה יאי (Wat Phra Yai – מקדש הבודהה הגדול). יש בו מספר מסעדות ומאפיות, יחד עם מערכת סאונד שמנגנת מוזיקה ומודיעה על יציאה למעבורת.

    מזח בנגרק נהנה מהיתרון של היותו הנמל הקרוב ביותר לחוף צ'אוונג ולנמל התעופה הבינלאומי של קוסמוי. אתה יכול להגיע למזח דונסאק ביבשת, כמו גם לקו טאו וקופנהגן. אנא שימו לב כי ישנו שירות הסעות יומי מנמל התעופה סוראט תאני (Surat Thani) לדונסאק (Donsak) באוטובוס, ולאחר מכן במעבורת למזח באנגראק (Bangrak).

    מקום: Moo 4 , קוסמוי, סוראט תאני 84320, תאילנד

    4. מזח מאנם

    למזח Maenam יש 2 שמות נוספים: מזח פרלארן ומזח המעבורת לומפריה (החברה המפעילה מעבורות ממזח זה). הוא ממוקם לקראת הקצה המערבי של חוף Maenam בקוסמוי.

    מזח Maenam משרת את קו פנגאן, קו טאו, מזח דונסאק וצ'ומפון. ישנן 2 מעבורות לכל אחד מיעדים אלה המתוכננות לשעות 08:00 ו-12:30. למזח יש מסעדה פתוחה המשקיפה לים, עם קופנהגן במרחק.

    מקום: Moo 1 , Maenam , קוסמוי, סוראט תאני 84330, תאילנד