צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    צרו קשר לתכנון מסלול ללא עלות, וקבלו לילה חינם במלון!

    מזג האוויר בקוסמוי באפריל

    מהו מזג האוויר בקוסמוי באפריל?

    טמפרטורה

    קוסמוי הוא יעד תיירותי פופולרי מאוד בתאילנד, בזכות האקלים הטרופי שלו. הטמפרטורות קבועות למדי לאורך כל השנה; המשתנים היחידים הם גשמים וכיסוי עננים. אפריל נופל בעונה החמה ובאתר הנופש יש טמפרטורה ממוצעת של 29 מעלות צלזיוס. רק במאי יש טמפרטורה ממוצעת גבוהה יותר. הטמפרטורה הגבוהה היומית הממוצעת באפריל היא 32 °C (86 °F) ואת הממוצע נמוך הוא 26 °C (76 °F), יחד עם יוני עושה את זה החודש השני החם ביותר של השנה אחרי מאי. אפריל מאופיין בטמפרטורות גבוהות ונמוכות כי מעט להגדיל במהלך החודש. הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת ב -1 באפריל היא 31 מעלות צלזיוס; עד סוף החודש הוא עלה ל-33 מעלות צלזיוס. החודש מתחיל בשפל יומי של 26 מעלות צלזיוס, ועולה ל-27 מעלות צלזיוס עד 30 באפריל. טמפרטורת הים באפריל היא 28 מעלות צלזיוס, שנותרה כך עד ספטמבר.

    שעות שמש

    אורך הימים באפריל הוא בעצם קבוע. עם 12.13 שעות של אור יום, 1 באפריל הוא היום הקצר ביותר בחודש. 30 באפריל הוא היום הארוך ביותר, עם 12.28 שעות של אור יום. עלייה זו של 15 דקות אינה מספיקה כדי לקרוא לזה משמעותי. באפריל יש בממוצע שמונה שעות שמש ביום. זוהי כמות אור השמש המקסימלית בשנה, מספר המשותף לפברואר ומרץ.

    כיסוי עננים

    מספר גבוה זה של שעות שמש נובע מכיסוי עננים נמוך יחסית באפריל, אם כי כיסוי העננים עולה במהירות במהלך החודש. 1 באפריל הוא ללא ספק היום הבהיר ביותר בחודש, עם כיסוי עננים של 49%. יש עלייה משמעותית בשבוע הראשון של החודש. ב-7 באפריל יש כבר כ-62% מכיסוי העננים. ב-30 באפריל יש אחוז כיסוי עננים של 68. סוף אפריל מסמן את תחילתו של החלק המעונן, ולכן הגשום יותר, של השנה.

    גשם

    באפריל יש גם עלייה בכמות המשקעים, בהשוואה לחודשים היבשים הקודמים, פברואר ואפריל. באפריל יש כמות כוללת של 80 מ"מ של משקעים וחמישה ימים של גשם. למרות שזה עדיין החודש השלישי והיבש ביותר בשנה, הדברים צפויים להשתנות במאי, שפתאום יהיה רטוב משמעותית. אפריל כבר מראה עלייה בכמות המשקעים במהלך החודש. 1 באפריל הוא היום היבש ביותר ברוב החודש עם סיכוי של 28% לגשם. 30 באפריל הוא היום הגשום ביותר עם סיכוי של 36%. שני סוגי המשקעים הנפוצים ביותר הם גשם קל וסופות רעמים, המתרחשים בהתאמה ב-42% וב-41% מהימים הגשומים. עם זאת, הסיכוי לסופות סופות רעמים גדל מאוד במהלך החודש. למרבה המזל, סערות אלה הן בדרך כלל קצרות מועד. מבחינת ערפל, אפריל הוא החודש החמישי המעורפל ביותר עם בסך הכל שישה ימי ערפל.

    לחות

    הלחות באתר הנופש יורדת מעט באפריל. בעוד שבמרץ הוא היה 85%, כעת הוא מרחף סביב 80%, וזה עדיין לח מאוד לכל הדעות.

    מלונות ב-קוסמוי באפריל

    חוף מאנאם הוא לא רק ביתם של בונגלוס לתרמילאים, אלא גם אתרי נופש מפוארים, שרובם חבויים בסביבה טבעית.

    סנטיבורי ריזורט

    אתר הנופש סנטיבורי הוא אחד מאלה. יחידת אירוח מעולה בדירוג 5 כוכבים הממוקמת בגן מטופח של 23 דונם ומתאימה הן למשפחות והן לזוגות בירח דבש. אתר הנופש נמצא במרחק של 300 מטרים מחוף מאנאם (Maenam Beach) וכולל 59 וילות מפוארות ו-21 סוויטות דופלקס. כל החדרים מרוהטים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב תאילנדי. המתקנים והפעילויות כוללים מסלול גולף בן 18 גומות, תוכנית לילדים עם פינת ליטוף, מספר מסעדות, בר לצד הבריכה, ערבי נושא, ספא עטור פרסים, חדר כושר, מגרש כדורגל, מגרש טניס, מתקני אגרוף סקווש ומואי תאי ואופניים. השכרת.

    נאפאסאי ביץ' ריזורט אנד וילאס

    אתר נופש נוסף בדירוג חמישה כוכבים ב-Maenam הוא אתר הנופש והווילות נאפאסאי ביץ' (Napasai Beach Resort & Villas). אתר נופש יוקרתי זה שוכן בחורשת עצי קשיו, ממש על החוף ומוקף בגנים טרופיים. כל הבונגלוס והווילות משקיפים לגינה או לים. שירותים נוספים כוללים חדר כושר, בריכה עם שפת אינסוף, מגרש טניס וענפי ספורט אחרים, מסעדות, ברים, ספא וכו'. יש בו כל מה שהייתם מצפים מאתר נופש יוקרתי.

    וילות וספא פייר האוס

    מלון פייר האוס וילאס אנד ספא (Fair House Villas & Spa Hotel) בדירוג 4 כוכבים הוא מקום נוסף לשהות בו בסגנון גן עדן. המלון ממוקם בקצה המזרחי של חוף מאנאם (Manam Beach), במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מכפר הדייגים בופוט (Bophut). אתר הנופש כולל 6 סוגים שונים של וילות, כולן מצוידות בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיטת קינג סייז, אמבטיה ומקלחת נפרדות, מקרר ומרפסת פרטית. המתקנים והשירותים כוללים בריכת שחייה, מתקני ספורט מים, מתכנן ומארגן חתונות, דלפק תיור, חדר ישיבות ו-4 מסעדות. תוכלו גם לבקש מהשף להכין ארוחת ערב פרטית בווילה שלכם. ספא Pandanus ממוקם על צלע גבעה ומציע כל מיני טיפולים ומסאג'ים.

    חוף קוסמוי לאפריל

    חוף מאנם

    חוף מאנאם (Maenam Beach) ידוע בחוף החולי שלו, שאורכו שבעה קילומטרים, ועליו עצי דקל. זהו החוף האחרון באי שנכבש בעיקר על ידי תרמילאים. Maenam הוא המקום להיות בו אם אתה רוצה להתרחק מכל זה בתקציב. חלק מהאנשים נשארים שבועות, אחרים חודשים על גבי חודשים, בבונגלוס הזולים הפזורים על החוף. אחד המאפיינים העיקריים של חוף Maenam הוא הנוף המצוין של קופנהגן.

    ברים ומסעדות

    מדרחוב Maenam עשוי להיות באורך של כמה מאות מטרים בלבד, אך הוא עמוס בדוכני אוכל, דוכני חטיפים ואפילו ברי קוקטיילים ניידים.

    מסעדת ברקודה

    מסעדת ברקודה היא אחד המקומות הטובים ביותר לאכול במאנאם. מסעדה עטורת פרסים זו מנוהלת על ידי שף גרמני ומגישה שילוב של מטבח אסייתי ואירופאי. התפריט משתנה כל שלושה חודשים כדי לשמור על דברים מעניינים. זהו אוכל משובח במחיר סביר. הקפידו להזמין את יין הבית; זה פנומנלי.

    מסעדה ובר של חקלאי

    הבר-מסעדה Farmer בטוח יספק גם חוויית סעודה ייחודית. כאחת המסעדות יוצאות הדופן ביותר באתר הנופש, היא ממוקמת באמצע שדות אורז. הפנים פשוט ומפוכח, אך מודרני, והאוכל נע בין תאילנדי מסורתי לאיטלקי וסיני. המסעדה מקבלת את חמשת סוגי האורז שלה מהשדות שמסביב.

    אטרקציות בקוסמוי באפריל

    בית הספר לרכיבה על סוסים בסאמוי

    דרך נהדרת לראות ולחקור את האי קוסמוי היא על סוסים. בטח, נהיגה ויציאה לשייט זה כיף גדול, אבל רכיבה על סוסים היא דרך נהדרת להירגע ולהאט. זה מאפשר לך ליהנות מהנוף אפילו טוב יותר! בית הספר לרכיבה על סוסים בסאמוי מציע רכיבה על סוסים על החוף או דרך הג'ונגל. תקבלו הוראות ושיעור לפני שתצאו לחקור את חוף ליפא נוי, את הג'ונגל הצפוף או את ההרים ואת פגודת לאם סור. ישנן תוכניות של שעה, שעתיים, ארבע שעות, כמו גם קורס בן שלושה ימים הכולל שיעורים על איך לנקות ציפורניים, להתקלח סוס, להתקין ציוד וכו '.

    סאמוי באנג'י ג'אמפ

    מחפשי הריגושים אולי ירצו לדלג על רכיבה על סוסים ולצאת לפעילויות מרגשות יותר. קפיצת בנג'י היא בהחלט אחת מהן. Samui Bungy Jump ממוקם בצ'אוונג ובהחלט מספק את הריגושים שאולי תחפשו. הם יירו בך באוויר, ואחריו נפילה חופשית וכמה הקפצות מעל בריכת השחייה העמוקה ביותר בדרום תאילנד. בנוסף לקפיצות הרגילות, הם מציעים גם קפיצות מיוחדות, כגון קפיצות גב, גב וריצה.

    הין טה והין יאי

    חוויה שונה לחלוטין ניתן לחוות בחוף הדרומי של האי. שם תוכלו לבקר בהין טה ובהין יאי, הידועים גם בשם סלע סבא וסבתא. סלעים מפורסמים אלה הם אולי המאפיין הטבעי המצולם ביותר באתר הנופש. קל לראות מדוע הם כל כך פופולריים; הם מעוצבים כמו איברי מין זכריים ונקביים. כמובן, סלעים מעוצבים כאלה יש אגדה מחוברת. פולקלור מקומי אומר כי סירה של זוג זקן שקעה בסערה, ולאחר מכן הם נשטפו לחוף והפכו לאבן.

    חוף למאי

    הסלעים ממוקמים בסמוך לחוף חולי קטן שלמרבה הצער אינו מתאים לשחייה. עם זאת, המים כל כך צלולים שניתן לראות דגים ובעלי חיים ימיים אחרים מפני השטח. מהסלעים תוכלו ליהנות מנופים נהדרים של ים האיים הסמוכים. הין טה והין יאי ממוקמים דרומית לחוף למאי. סביב האתר תמצאו המון דוכני אוכל ומזכרות, מזכרות כולל סלעי סבא בכל הגדלים. מקום מומלץ לבקר בקרבת מקום הוא הכפר המוסלמי הואן תאנון( Huan Thanon ), המוקף במטעים ובשדות תאו. זה עשוי להיות קרוב ככל שתוכלו להגיע לתצפית על החיים המסורתיים בקוסמוי לפני שהתיירים הגיעו.